Stavebnictví
Podrobnější popis:
- neveřejné výběrové řízení na zhotovitele části díla:
- dodávka a montáž ocelové konstrukce, opláštění Kingspan, konstrukcí klempířských
1. Předmět poptávky:
- Ocelová konstrukce bez jeřábové dráhy + ocelový přístřešek ( objekt SO01 Školící středisko a lakovna) vč. povrchové úpravy
- Ocelová konstrukce bez jeřábové dráhy ( objekt SO03 Sklad) vč. povrchové úpravy
- Opláštění panely např. Kingspan tl. 80 mm a na střechu 100 mm
- Konstrukce klempířské na objektech SO01 školící středisko a lakovna, SO 02 - administrativní budova a SO 03-Sklad
- Cenové kalkulace musí obsahovat veškeré dodávky a montáže nutné k provedení díla a požadované funkci díla (zpracování prováděcí dokumentace, materiál, doprava staveništní i mimostaveništní, zajištění veškerých mechanizmů, likvidace případných odpadů)
- Veškeré práce budou provedeny v nejvyšší kvalitě, dle ČSN a technologických předpisů výrobců.
- Práce budou prováděny v souběhu s pracemi a jeho subdodavatelů.
- V případě zjištění rozporů nebo nedostatečnosti PD, je třeba na tuto skutečnost upozornit již při předání nabídky.
- Podáním nabídky zhotovitel stvrzuje její úplnou a přesnou obsáhlost projektového řešení.
- 2. Zadávací podklady: PD zpracovaná firmou NYTRAPLAN, Lužická 4,602 00 Brno. Tato dokumentace bude zaslána elektronicky.
- 3. Způsob zpracování cenové nabídky:
Požadujeme zpracovat jednotlivé objekty samostatně položkovým rozpočtem se započtením veškerých potřebných nákladů.
Nabídková cena jednotlivých oddílů bude stanovena jako maximální s platností do 31.5.2009.
Předpokládaná lhůta realizace a plnění díla:
- SO 03 sklad cca od poloviny září 2008 – říjen 2008
- SO 01 školící středisko a lakovna prosinec 2008 - leden 2009
- SO 01 ocelový přístřešek březen 2009
- SO 02 konstrukce klempířské prosinec 2008 - březen 2009
Přesné termíny realizace budou upřesněny v SoD.
4. Soutěžní lhůta:
Nabídku doručte na naší adresu nebo faxem či e-mailem na e-mailovou adresu co nejdříve, nejpozději však v termínu do 01.08.2008 V případě, že nebudete moci dodržet termín doručení nabídky,lze tento po vzájemné dohodě prodloužit. Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat ani z jedné nabídky.
5. Záruční doba, platební podmínky:
- záruční doba je požadována v trvání nejméně 60 měsíců ode dne nabytí právní moci kolaudačního rozhodnutí. U zařízení na něž budou výrobci poskytnuty záruční listy, požadujeme poskytnutí záruční doby v trvání záruky dané výrobcem s prodloužením záruční doby o 1 měsíc. Splatnost faktur je stanovena na 40 dnů po schválení a doručení a fakturace, záloha nebude poskytnuta. Práce budou zaplaceny do výše 90 % a v případě předání díla s vadami a nedodělky uplatněna pozastávka 10%, která bude uvolněna na základě oboustranně potvrzeného protokolu o jejich odstranění.
Podmínky jsou předběžné k jednání.
V případě zájmu o zakázku zašlu podrobné údaje.
Profil zákazníka: akciová společnost z kraje Vysočiny zaměřená na stavebnictví
Děkuji za nabídku.