Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
4. 2. 2008 11:56
Identifikátor
127360
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč
Poptávající

Opravu balkonů, 40 ks

Poptávám opravu balkonů

I. Zadavatel:
- společenství vlastníků jednotek, Valašské Meziříčí
- kontaktní osoba pro upřesnění poptávky - viz kontakt p. Anna Huňková

II. Předmět zakázky:
- předmětem díla je kompletní dodávka stavebních prací a dodávek pro akci - oprava balkónů (celkem 40 ks)
- opravu požadujeme provést v systému Schlüter
- dílo se skládá především z níže uvedených částí
- součástí díla jsou i práce a dodávky o kterých zhotovitel ví, nebo o kterých vzhledem ke své odbornosti vědět měl a jež jsou k řádnému provedení díla třeba

Základní součásti díla:
Oprava lodžiové desky
• Odstranění staré dlažby, potěru, izolace apod.
• Úprava a spádování podkladu, nová čelní hrana
• Systém hydroizolace Schlüter ditra, kerdi pásky
• Položení dlažby taurus vč. soklíku a dilatací.
• Stěrkový a lepící systém Terranova
• Výměna odvodnění a oplechování – např. systém Ostav ( okapnička a žlab),

Zábradlí:
Varianta
• demontáž stávajícího zábradlí
• montáž zábradlí dle platné ČSN

III. Lhůta splnění:
3.1. Lhůta splnění dodávky je do 30. 10. 2008
3.2. Splněním dodávky se rozumí úplné dokončení prací, vyklizení staveniště a
podepsání posledního zápisu o předání a převzetí stavby, předání atestů použitých materiálů

3.3. Předpokládaný termín zahájení: VIII 2008

IV. Zadávací podklady:
- skutečné výměry, stupeň poškození, možnosti přístupu a další údaje je nutno ověřit na místě
- objekt bude zpřístupněn na základě tel. dohody na výše uvedeném čísle

V. Obsah a forma nabídek:
Nabídka musí obsahovat:
5.1. název a přesnou adresu uchazeče, s označením osoby pro případné další jednání, včetně telefonického a faxového spojení, základní informace o firmě a případně další identifikační údaje

5.2. doklad o oprávnění podnikat - živnostenský list
5.3. další doklady, např. ISO
5.4. návrh smlouvy, záruční lhůtu
5.5. návrh termínu provádění a postupu prací (lešení ano / ne apod.)
5.6. nabídkovou cenu
5.7. položkový rozpočet
5.8. popis konstrukcí z hlediska jakosti a druhu použitých materiálů a dodávek
5.9. doklad – prohlášení zhotovitele o pojištění na kompenzaci škod
způsobených při provádění díla

5.10. Případné vlastní návrhy na technická řešení
5.11. Reference o podobných zakázkách
5.12. Soupis prací, které uchazeč předpokládá realizovat formou subdodávek včetně uvedení obchodního jména subdodavatele.
5.13. Nabídka, včetně všech součástí bude v českém jazyce.


VI. Nabídková cena:
6.1. nabídková cena uvedená uchazečem u jednotlivých částí se považuje za cenu maximální, tj. nesmí být v budoucí smlouvě o dílo překročena.
- uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat

6.2. návrh platebních podmínek - zálohy, pozastávky, odklad plateb, možnost splátkování atd.

VII. Místo a lhůta pro podání nabídek:
7.1. místem pro podání nabídek je k rukám předsedy SVJ viz kontakt
7.2. lhůta pro podání nabídek je do 29.2.2008
7.3. nabídku předkládejte v zapečetěné obálce opatřené výrazným nápisem - Soutěžní nabídka balkóny 188 - 189 s uvedením názvu a sídla uchazeče, který nabídku předkládá

VIII. Základní dodací podmínky:
8.1. zařízení staveniště si zajišťuje dodavatel sám.
8.2. zadavatel nebude zajišťovat skládky, ani hradit poplatky za uložení, zábory apod. Tyto náklady musí být zahrnuty v ceně díla
8.3. zhotovitel si na vlastní náklady zajistí vytýčení podzemních vedení tam, kde to bude třeba
8.4. zadavatel si vyhrazuje právo odsouhlasení rozhodujících poddodavatelů montáží technických a technologických zařízení
8.5. zhotovitel je povinen na svoje vlastní náklady opatřit veškeré povolení státních orgánů tam, kde to bude třeba, vyjma stavebního povolení /ohlášení/
8.6. požadovaná minimální záruční lhůta je 120 měsíců
8.7. náklady spojené se zpracováním nabídek zadavatel uchazečům neuhrazuje, veškeré náklady zadávacího a výběrového řízení, které uchazeči vzniknou, nese uchazeč

IX. Závěr
- vyhrazujeme si právo měnit podmínky výzvy, a to všem zájemcům shodně
- rovněž si vyhrazujeme právo tuto výzvu zrušit či žádnou předloženou nabídku nevybrat

Profil zákazníka: společenství vlastníků ze Zlínského kraje

Děkuji za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 2 hodinami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Opravu balkonů, 40 ks

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 2 hodinami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 512 poptávek v celkové hodnotě 223 742 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 591 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 365 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.