Popis poptávky: vypisujeme poptávkové řízení – zakázka malého rozsahu na výměnu oken v budově kulturního zařízení
Popis:
- veřejná zakázka na stavební práce malého rozsahu
Místo:
- Zálezlice
Popis prací:
- jedná se o kompletní výměnu a montáž oken a vchodových dveří
- dále je předmětem zakázky zednické začištění po špaletových oknech a montáž žaluzií
Místo plnění je k prohlídce přístupné dne 15.8.2011. Sraz u Obecního úřadu Zálezlice v 9.00 hodin.
Termín:
- zahájení prací se předpokládá v září - říjnu 2011 a ukončení prací v prosinci 2011
Práce musí probíhat tak, aby byl objekt stále zabezpečen. Vnější fasáda budovy bude poškozena v co nejmenší míře, tak, aby bylo možno případné zednické práce skrýt orámováním oken novou fasádní barvou.
Lhůta pro podání nabídek je do 12:00 hod. dne 31.8.2011.
Nabídky zašlete na adresu a obálku zřetelně označte: „Výměna oken v budově kulturního zařízení - NEOTVÍRAT!“
Hlavním kritériem pro vyhodnocení předložených nabídek je nejnižší cena uvedená v Kč,
včetně DPH za provedení kompletního díla. Další náklady spojené se zvyšováním konečné ceny díla nebudou připuštěny.
Nabídka bude podána písemně v českém jazyce. Součástí nabídky bude návrh smlouvy včetně
obchodních podmínek ze strany uchazeče.
Nabídka musí obsahovat:
- čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
- čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
- výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
- položkový rozpočet
- ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
- sjednanou cenu díla zaplatí objednatel zhotoviteli v jednorázové platbě za skutečně provedené a řádně předané dílo.
Platba bude provedena na základě daňového dokladu (faktury), kterou zhotovitel vystaví a doručí objednateli. Zhotoviteli vzniká právo vystavit daňový doklad (fakturu) nejdříve v den, kdy bude oběma smluvními stranami podepsán protokol o předání a převzetí částí zhotoveného díla. Přílohou daňového dokladu (faktury) bude protokol o předání převzetí díla podepsaný oběma smluvními stranami. Objednatel uhradí zhotoviteli cenu dle daňového dokladu (faktury) do 30 dnů od doručení faktury.
Hodnocení výběrového řízení předpokládáme že bude provedeno do 5 dnů od podání nabídek.
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- výběrové řízení zrušit do doby uzavření smluvního vztahu
- nevracet podané nabídky
- neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast ve výběrovém řízení
- upřesnit konečné znění smlouvy po formální stránce před podpisem smlouvy s vybraným uchazečem.
Zakázka bude realizována pouze v případě, že obec obdrží dotaci na provedení této zakázky.