Výběrové řízení na zimní údržbu komunikací
Předmět plnění:
- jedná se o provádění následujících prací:
a) zimní údržba vozovek a chodníků 2011/2012
b) blokové čištění komunikací po skončení zimní údržby
c) vyprazdňování 32 ks odpadkových košů v zimním období
Zimní údržba vozovek a chodníků:
- provádění zimní údržby komunikací místního významu nacházejících se na území městské části Brno-Jundrov k zajištění jejich schůdnosti a sjízdnosti ve smyslu zákona 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích a v souladu s vyhláškou Statutárního města Brna č. 16/1998 o schůdnosti místních komunikací ve znění nařízení SmB č.14/2009
- zahájit likvidaci vzniklého náledí nebo vytvořené souvislé sněhové vrstvy čerstvě napadaného sněhu nad 5cm (dále jen „závada“)
- každý den nejpozději v 07:00 hod. ráno, nastane-li závada v nočních hodinách,
- nejpozději do 2 hod. nastane-li závada ve schůdnosti v době od 07:00 do 20:00 hod.
V místech přechodů musí být schůdnost obnovena do 6 hod. od zjištění závady ve schůdnosti. Zmírňování schůdnosti chodníků dle osobního a telefonického vyžádání nad sjednaný rozsah bude zahájeno nejpozději do 2 hod. po oznámení požadavku.
Ručně prováděná údržba vozovek a schodišť bude následovat až po odhrnu a posypu ostatních vozovek, s dokončením nejpozději do 6 hod. od zahájení strojních prací.
Specifikace prací při zimní údržbě chodníků:
- mechanické odstraňování sněhu s následným posypem pískem nebo drtí 2 - 4 mm, odstraňování zmrazků, při vzniku náledí posyp pískem samostatně
- při častějším sněžení provádění posypu pouze v místech, kde byl stávající posyp zcela odhrnut
Odhrnování sněhu:
- u podélných chodníků minimálně v šíři 1 m, užší chodníky v celé šíři
- u zastávek MHD v celé šíři chodníku a v délce 22 m
- na velkých plochách (K centrum, u školy Jasanová) v šíři 2 m
Specifikace prací při zimní údržbě vozovek a po jejím skončení:
- mechanické odstraňování sněhu ke kraji vozovky a následný posyp drtí 4 - 8 mm
- v případě vytvoření náledí provádění posypu samostatně
- na komunikacích bude prováděno odhrnování sněhu a posyp posypovým materiálem v celé šířce vozovky
- na jednosměrných komunikacích s vyznačeným zákazem stání odhrnování sněhu ke straně, kde neparkují vozidla
- provedení blokového čištění komunikací po skončení zimní údržby, včetně ploch, na kterých není zimní údržba prováděna (obratiště MHD, odstavná parkoviště)
- jedná se o komplexní provedení blokového čištění, které je rozděleno do tří bloků
- odstranění veškerého posypového materiálu po zimní údržbě, zkrápění vodou proti prašnosti, ruční dočištění nepřístupných ploch, čištění krajnic, strojní čištění, likvidace prorůstajícího plevele, splachování, strojní čištění, likvidace smetků, rozmístění dopravního značení
- metením chodníků odstranění veškerého posypového materiálu po zimní údržbě
3. Doba plnění
Zahájení zimní údržby 01.11.2011
Ukončení zimní údržby 31.03.2012
Blokové čištění vozovek a úklid chodníků po zimní údržbě nejpozději do 31.03.2012
Vyprazdňování odpadkových košů 01.01.2012 – 31.03.2012
4. Požadavky na jednotný způsob zpracování cenové nabídky
Zájemce doloží
a) kopii příslušného oprávnění k podnikání (kopii výpisu z obchodního rejstříku a kopii živnostenského listu)
b) čestné prohlášení, že společnost je schopna realizovat údržbu převážně vlastními silami včetně soupisu strojního vybavení se specifikací subdodávek.
Cenová nabídka bude zpracována dle specifikace zadavatele, uvedené v přiložené tabulce. Zadavatel požaduje, aby případné příplatky za pohotovost, za práce v noci, o víkendech a ve svátek byly zahrnuty do jednotné paušální měsíční sazby. Nabídnutá cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná.
5. Ostatní podmínky
a) zadavatel nepřipouští variantní nabídky;
b) zadavatel si vyhrazuje právo souhrnného i dílčího vyhodnocení nabídek v kombinacích;
6. Termín předání nabídek
Zájemci předloží cenové nabídky v zapečetěných obálkách do 31.08.2011 do 12:00 hod. na korespondenční adresu s uvedením textu na obálce „Údržba komunikací 2011/2012“ poštou nebo osobně na podatelnu ÚMČ Brno.
Otevírání obálek proběhne 31.08.2011 v 16:00 hod. v zasedací místnosti.
RMČ si vyhrazuje právo zrušení výběrového řízení. Vyrozumění o výsledku výběrového řízení bude zveřejněno na úřední desce.
Profil zákazníka: státní organizace z Jihomoravského kraje
Děkujeme za nabídku.
Příloha č. 1: http://www.epoptavka.cz/files/soubor_fc7e855b.pdf
Profil zákazníka: státní organizace z Jihomoravského kraje
Děkujeme za nabídku.