Popis: poptávám software pro Call Centrum (IP-telefonie)
Pro naši hlavní činnost potřebujeme zajištění výkonným programovým vybavením, které umožní vyřizování telefonických dotazů i obvolávání našich klientů.
Hlavní funkčnosti, které bychom uvítali:
1)
- provázání s adresářem, kde bude k dispozici řada údajů o partnerovi
2)
- záznam telefonátu
2 a)
- automaticky čas začátku a konce spojení, telefonní číslo, kód operátora a patrně předdefinované údaje při volání v rámci nějaké akce
2 b)
- dopisované ručně: požadavky klientů, co se dohodlo, subjektivní charakteristika operátora
3)
- možnost posílat během hovoru přílohy e-mailem nebo jinou technologií
4)
- přidělení operátorů cizím firmám, které pro konkrétní účel zastupují; vtom případě okamžitá redukce adresáře pouze na klienty této firmy
5)
- automatické pozicování na záznam volajícího, pokud už v systému existuje jeho telefonní číslo
6)
- automatické vytočení čísla z adresářového záznamu, je-li obsazené, přechází se na další telefonní číslo, je-li od téhož subjektu k dispozici (s uvedením případné poznámky, komu konkrétně tel. číslo patří)
Nyní počítáme s počtem 5 operátorů, výhledově by se mohli rozrůst asi na 20.
Uveďte, prosím, kalkulaci odděleně na počet 5 a 20 operátorů, popřípadě kalkulační vzorec, který používáte.
Cena je pro nás prvořadý výběrový parametr, následují funkčnosti a použitá technologie (prosím, popište alespoň základní technologické parametry, jako je typ databáze, programovacího jazyka, neopomeňte zmínit případnou možnost komunikace přes tenkého klienta, možnosti importů a exportů atd.).
Posledním výběrovým parametrem je počet instalací a můžete-li, uveďte alespoň jednoho referenčního.
Pro požadované funkčnosti momentálně nemáme program žádný a očekáváme tedy komplexní nabídku včetně převodu dat stávajícího adresáře (ze systému ABRA G2).
Neplánujeme provizorní řešení, ale pokud možno konečné na řadu let.
Profil zákazníka: společnost s r.o. ze Středočeského kraje zabývající se účetním a daňovým poradenství
Děkuji za nabídku.