Traktorové práce - rozvoz žáruvzdorného materiálu
Jedná se o Smlouvu o dílo na dobu určitou od 1.1.2008 do 31.12.2008.
Po ukončení SOD obvykle jednáme o dalším ročním prodloužení.
Předmětem plnění je rozvoz žáruvzdorného materiálu pro sklad 342 akciové společnosti (dále jen a.s.) na ranní směně a ve čtyřsměnném provozu dle pověření mistra nebo předáka skladu 342 vozidly a zaměstnanci dopravce - traktory s přívěsem (tonáž 9 t). Rozvoz v areálu a.s.
V době čekání traktorů na výkon zaměstnanci dopravce vykonávají náhradní práci dle příkazu mistra nebo předáka skladu 342 (oprava poškozených palet, údržba vysokozdvižného vozíku - dále jen VZV, nakládka a vykládka materiálů pomocí VZV, inventura materiálů a jiné pomocné práce). Zaměstnanci dopravce zodpovídají za jim svěřený majetek a.s.
Objem přepravy
Požadavky na obsazenost dle směn:
Ranní směna 6:00 – 14:00 hod, pouze pracovní dny
1 traktor s vlekem / 1 zaměstnanec
12-ti hodinový pracovní režim AMO, nepřetržitý provoz
směna A – 2 traktory s vlekem / 2 zaměstnanci
směna B – 2 traktory s vlekem / 2 zaměstnanci
směna C – 2 traktory s vlekem / 2 zaměstnanci
směna D – 2 traktory s vlekem / 2 zaměstnanci
Objem přepravy se bude řídit nabídkou přepravní práce.
Dopravce se zavazuje zajistit požadovaný objem přepravy a to i v případě poruchy vozidla přistavením náhradního vozidla.
Dopravce se zaváže realizovat přepravu za dohodnutých podmínek a dodržení platných vyhlášek a předpisů, přistavit vozidlo v řádném technickém stavu a s technickým vybavením, které je v souladu s dohodnutými přepravními podmínkami, vybavit osádku vozidla doklady potřebnými pro provoz vozidla a pro přepravu nákladu.
Dopravce se zaváže zabezpečit, aby všichni řidiči traktorů zajišťující službu vyplývající z této smlouvy vlastnili oprávnění k řízení vysokozdvižných vozíků kategorie II.M.
Přepravní úkoly budou zajišťovány dle pokynů osob pověřených objednatelem.
Zodpovědnost za škodu na nákladu se řídí příslušným ustanovením Obchodního zákoníku.
Další informace:
Termín plnění: 01.01.2008 - 31.12.2008
Celkový finanční objem: cca 4.300.000,- Kč / rok
Způsob a struktura cenové nabídky:
Zhotovitel za účelem nutného porovnání a posouzení smluvní ceny předloží objednateli cenovou nabídku v členění:
Hodinové sazby pro výkony mechanizmů v areálu a.s.
Rozsah požadovaného objemu přepravy, který jste schopni zajistit.
Cena bude považována za smluvní dle § 2 Zákona o cenách č. 526/1990 Sb. jako smluvní, bez cenové doložky.
K ceně bude připočtena DPH podle platných ustanovení zákona č. 235/2004 Sb. a jeho novel.
Platební podmínky:
Objednatel zaplatí sjednanou cenu předmětu plnění dílčími měsíčními fakturami po ukončení prací, čímž je uskutečněno zdanitelné plnění. Podkladem pro vystavení daňového dokladu budou všechny výkazy jízd (montážní deníky apod.) s příslušným číslem střediska, potvrzené zaměstnancem objednatele a budou přílohou faktury. Dále bude v daňovém dokladu vyúčtována DPH.
V případě prokazatelného nedodržení sjednaných podmínek přepravy (rozsah, termín přepravy, přistavení vozidla) ze strany dopravce bude dopravci objednatelem fakturována smluvní pokuta ve výši 5.000,- Kč za každý případ nedodržení sjednaných podmínek
Splatnost faktury za službu je do 90-ti dnů ode dne doručení faktury a je podmíněna vyrovnáním závazků k a.s. Veškeré faktury, které nebudou do této lhůty splaceny, budou ode dne splatnosti do dne uhrazení účtovány úroky 0,01% denně z nezaplacené částka. Fakturace všech výkonů provedených na základě této smlouvy bude dopravce provádět vždy souhrnnými fakturami za celý kalendářní měsíc.
Profil zákazníka: akciová společnost z Moravskoslezského kraje zabývající se výrobou a prodejem ocelových výrobků
Děkuji za nabídku.