Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
16. 11. 2010 14:36
Identifikátor
997952
Předpokládaná hodnota
řádově miliony Kč
Poptávající
Firma, Brno zadané 4 poptávky

Poptávám: pojištění majetku a odpovědnosti za škodu

Poptávám poptávkové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu.

Popis:
- pojištění majetku a odpovědnosti za škodu

I. Název veřejné zakázky:
- pojištění majetku a odpovědnosti za škodu

II. Předmět, specifikace veřejné zakázky:
- pojištění nemovitého a movitého majetku na rizika živelní, odcizení, vandalismu, pojištění skla, pojištění odpovědnosti za škodu
- bližší podmínky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci

III. Doba plnění:
- 1.1.2011 – 31.12.2013

IV. Nabídková cena:
- pojistné bude hrazeno ve čtvrtletních splátkách
- bližší podmínky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci

V. Identifikace uchazeče a kvalifikační předpoklady:
a) uchazeč v nabídce uvede své identifikační údaje dle §17 odst. 1 písm. d) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen „Zákon“) a její doložení ověřeného stejnopisu

b) uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 Zákona a Zadávací dokumentace

c) uchazeč prokáže splnění ekonomických a finančních předpokladů dle § 55 Zákona a Zadávací dokumentace

VI. Kritéria hodnocení nabídky:
- nabídka bude hodnocena dle ekonomické výhodnosti nabídky s těmito hodnotícími kriterii:
a) Nabídková cena váha 70%
b) poskytovaná zvýhodnění váha 30%
- bližší podmínky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci

VII. Doručování nabídek (termín, místo):
- nabídka bude podána pouze v písemné formě v uzavřené obálce do 6. 12. 2010 do 12.00 hod. na adresu viz. kontakt – k rukám ředitele
- obálku zřetelně označte názvem zakázky „Pojištění majetku a odpovědnosti za škodu“ a adresou sídla, místa podnikání uchazeče

VIII. Další podmínky zadavatele:
a) Bližší podmínky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci
b) Uchazeč předloží reference obdobných realizovaných zakázek
c) NDB nabízí jako formu úhrady (i částečnou) věcné protiplnění – využití této možnosti je třeba specifikovat v nabídce

d) Zadavatel si vyhrazuje právo žádnou nabídku nevybrat

IX. Osoby zajišťující zakázku včetně kontaktů:
- viz kontakt

X. Přílohy:
- zadávací dokumentace
- pojistný program, pojistný program – komentář
- místa pojištění

Příloha:
- pojistný program - komentář
- pojištění majetku a odpovědnosti za škodu
- zadavatel: viz kontakt

1. Pojištění majetku
1.1 Živelní pojištění
- poškození nebo zničení pojištěné věci požárem, výbuchem, úderem blesku, nárazem nebo zřícením letadla, nárazem vozidla, aerodynamickým třeskem, kouřem, záplavou, povodní, vichřicí, lavinou a její tlakovou vlnou, pádem stromů, stožáru a jiných předmětů, tíhou sněhu, krupobitím, sesuvem půdy, zřícením skal nebo zemin, zemětřesením, vodou unikající z vodovodních zařízení, atmosférickými srážkami (tzn. působením srážkové vody, která do pojištěného prostoru prosákla nebo vnikla; srážkami se rozumí déšť, tající sníh nebo led), přepětím

1.1.1. roční limity plnění pro živelní pojištění

Zadavatel stanovil roční limity plnění pro jednotlivá rizika takto:
Povodeň, záplava: 20.000.000,- Kč
Vichřice, krupobití, zemětřesení: 20.000.000,- Kč
Vodovod: 20.000.000,- Kč
Přepětí: 500.000,- Kč

Dále stanovil celkový roční limit plnění pro všechny živelní škody ve dvou variantách:
Varianta A: 1.000.000.000,- Kč
Varianta B: 2.000.000.000,- Kč

1.2 Pojištění odcizení
- pojištění krádeží vloupáním a loupežným přepadením, včetně poškození pojištěných věcí vandalským činem (zjištěným i nezjištěným pachatelem) v souvislosti s odcizením

1.3 Pojištění vandalismu
- nezjištěný pachatel vč. sprejerů, bez souvislosti s odcizením

Zadavatel stanovil roční limit plnění ve dvou variantách:
Varianta C: 300.000,- Kč
Varianta D: 600.000,- Kč

1.4 Pojištění skel
- rozbití, prasknutí, poškození skla nebo zrcadla tak, že je nezbytná jeho výměna

2. Pojištění odpovědnosti
- obecná odpovědnost včetně odpovědnosti z vlastnictví, užívání a správy nemovitostí (pozemků, budov a prostor)

- včetně odpovědnosti za škodu vzniklou v souvislosti s činností uměleckou, kulturní, sportovní a reklamní vykonávanou zadavatelem/pojištěným v souladu se zákonem č. 435/2004 Sb. o zaměstnanosti, v platném znění, kdy tuto činnost vykonává dítě mladší 15 let nebo starší 15 let pokud nemá ukončenou povinnou školní docházku a to až do doby jejího ukončení

- odpovědnost za škodu způsobenou vadou výrobku
- odpovědnost za věci převzaté za účelem provedení objednané činnosti, odpovědnost za věci užívané (včetně motorových vozidel) – vzhledem k obtížnému rozlišení charakteru takových věcí se společným limitem plnění,

- regresy zdravotních pojišťoven, na principu „loss occurence“, tzn. rozhodný je vznik škody, nikoli vznesení nároku na náhradu škody

2.1 Územní rozsah
- celý svět včetně území USA a Kanady

3. Varianty zakázky
- zadavatel v Pojistném programu vymezil dvě základní varianty živelního pojištění a dvě základní varianty pojištění vandalismu – viz výše. Žádné další varianty zadavatel nepřipouští

4. Další informace
Roční obrat: 350.000.000,- Kč
Počet zaměstnanců: 650
Kapacita Mahelova divadla: 560 osob
Kapacita Janáčkova divadla: 1.110 osob
Kapacita Divadla Reduta: 350 osob

Škody za předcházející tři roky:
Živel: cca. 2.500.000,- Kč
Odcizení: cca. 350.000,- Kč
Sklo: cca. 70.000,- Kč
Odpovědnost: cca. 350.000,- Kč

5. Další podmínky
- pojistitel nebude namítat podpojištění – klauzule v tomto duchu bude výslovně uvedena v pojistné smlouvě
- pojištění je stanoveno na nové ceny
- automatické pojištění nově nabytého majetku, do 5% z pojistných částek zdarma
sazby stanovené v nabídce budou fixovány po celou pojistnou dobu (s výjimkou možné slevy)


Příloha:
- zadávací dokumentace veřejné zakázky malého rozsahu
- Forma zadání
- poptávkové řízení
- předmět veřejné zakázky
- pojištění majetku a odpovědnosti za škodu
- Zadavatel veřejné zakázky
- pojišťovací makléř pověřený správou sjednaného pojištění C.E.B., a.s.

Obsah:
1 Vymezení předmětu veřejné zakázky 3
2 Doba a místo plnění veřejné zakázky 3
2.1 Doba plnění veřejné zakázky 3
2.2 Místo plnění veřejné zakázky 3
3 Prokázání kvalifikačních předpokladů 3
3.1 Profesní kvalifikační předpoklady (viz § 54 zákona) 3
3.2 Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady (viz § 55 zákona) 3
3.3 Pravost a stáří dokladů (viz § 57 zákona) 3
4 Zvýhodnění poskytovaná ve prospěch zadavatele 4
5 Požadavky na zpracování nabídky 4
5.1 Požadavky na jednotné uspořádání nabídky 4
6 Rozdělení veřejné zakázky na části 4
7 Varianty nabídky 4
8 Hodnotící kriteria (viz § 78 zákona) 5
8.1 Hodnotící kriteria 5
9 Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny 5
9.1 Základní cenová ujednání 5
9.2 Doložení způsobu výpočtu nabídkové ceny 5
10 Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny 5
11 Platební podmínky 5
12 Návrh smlouvy 6
13 Pojišťovací makléř 6
14 Přílohy zadávací dokumentace 6

Zadávací dokumentace obsahuje informace k podmínkám veřejné zakázky malého rozsahu na Pojištění majetku a odpovědnosti za škodu.

1. Vymezení předmětu veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je pojištění majetku a odpovědnosti za škodu.
Pojistníkem bude naše společnost.
Zadání veřejné zakázky vychází z údajů o rozsahu pojištěného majetku aktuálních ke dni vyhlášení zadávacího řízení s tím, že rozsah pojištění se může k datu uzavření pojistné smlouvy změnit v souladu s aktuálním stavem.

2 Doba a místo plnění veřejné zakázky

2.1 Doba plnění veřejné zakázky
Zahájení plnění veřejné zakázky: 1.1.2011
Pojistná smlouva bude uzavřena na dobu určitou tří let, tzn. do 31.12.2013.

2.2 Místo plnění veřejné zakázky
Místem plnění veřejné zakázky je území České republiky, resp. v případech uvedených v Pojistném programu v příloze zadávací dokumentace je místem plnění veřejné zakázky celý svět.

3 Prokázání kvalifikačních předpokladů
Zadavatel požaduje prokázání profesních a ekonomických kvalifikačních předpokladů takto:
3.1 Profesní kvalifikační předpoklady (viz § 54 zákona)
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže zájemce, který předloží

a) výpis z obchodního rejstříku,
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (dle zákona č. 363/1999 Sb., o pojišťovnictví)
3.2 Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady (viz § 55 zákona)
Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady pro plnění veřejné zakázky splňuje zájemce, jehož předepsané hrubé pojistné za neživotní pojištění v roce 2009 bylo ve výši alespoň 2.000.000.000,- Kč; tuto skutečnost zájemce prokáže předložením výroční zprávy za rok 2009, případně jiného dokumentu, z něhož bude tato skutečnost jednoznačně vyplývat.
V případě, že podává nabídku více zájemců společně, prokazují tento kvalifikační předpoklad společně v rámci společné nabídky.

3.3 Pravost a stáří dokladů (viz § 57 zákona)
Zájemce předkládá doklady prokazující splnění kvalifikace v originále či v úředně ověřené kopii.
Výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů.
Prokazuje-li zájemce splnění kvalifikačních předpokladů výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, nesmí být výpis k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 3 měsíců.

4. Zvýhodnění poskytovaná ve prospěch zadavatele
Dodavatel uvede v samostatné oddělené části své nabídky veškerá zvýhodnění, která poskytne zadavateli v případě uzavření pojistné smlouvy na plnění této veřejné zakázky, např. marketingový příspěvek, další druhy pojištění zdarma, bonifikace za škodní průběh apod. (včetně uvedení termínů, konkrétních detailů jednotlivých výhod, finančních částek atd.).

5. Požadavky na zpracování nabídky
Nabídku podá dodavatel písemně v originále a v jedné kompletní kopii v českém jazyce. Originál nabídky bude na titulní straně označen jako „originál“, kopie nabídky bude na titulní straně označena „kopie“. Kopie nabídky slouží zadavateli pro efektivní posouzení a hodnocení nabídek. V případě rozporů mezi jednotlivými výtisky nabídky se považuje za rozhodný text originálního vyhotovení nabídky.
Nabídka v listinné podobě musí být podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky, na které musí být uvedena firma a adresa dodavatele.
Předkládá–li nabídku více dodavatelů společně, nabídka musí obsahovat určení vedoucího pojistitele oprávněného jednat jménem všech dodavatelů (tj. pojistitelů) ve věci podání nabídky a v případě uzavření pojistné smlouvy i ve věci správy pojištění.
Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat v rámci této veřejné zakázky jménem dodavatele. Jedná-li v rámci zadávacího řízení osoba jiná, než k tomu ustanovená dle zřizovací či zakládací listiny, bude součástí nabídky rovněž originál nebo úředně ověřená kopie dokladu prokazující rozsah jejích zmocnění.
Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.
Každé vyhotovení nabídky bude včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh svázáno. Nabídka bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy. V případě vazby nabídky v kroužkovém pořadači či kroužkové vazbě bude dále zabezpečena proti nakládání s jednotlivými listy pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně razítkem dodavatele.

5.1 Požadavky na jednotné uspořádání nabídky
Pro snazší posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje, aby nabídka byla řazena v souladu s následujícím členěním:

1 obsah nabídky
2 vyplněný pojistný program (viz příloha zadávací dokumentace)
3 zvýhodnění poskytované ve prospěch zadavatele
4 návrh pojistné smlouvy včetně všech příslušných pojistných podmínek
5 další shora neuvedené informace a/nebo doklady

Výše specifikované jednotlivé části nabídky budou zřetelně označeny předělovými listy

6 Rozdělení veřejné zakázky na části
Zadavatel neakceptuje předložení nabídky jen na určitý druh požadovaného pojištění. Jakákoliv v tomto ohledu neúplná nabídka bude vyřazena z dalšího řízení.

7 Varianty nabídky
Zadavatel vymezil varianty v Pojistném programu, žádné další varianty nebude zadavatel akceptovat. Zadavatel provede hodnocení všech možných kombinací variant stanovených v Pojistném programu, přičemž k realizaci vybere tu kombinaci, která mu bude nejlépe vyhotovovat.

8 Hodnotící kriteria (viz § 78 zákona)
Nabídka bude hodnocena dle ekonomické výhodnosti v souladu s níže uvedenými kritérii stanovenými zadavatelem. Hodnocení se provede na základě váženého bodového systému. Kritéria pro hodnocení nabídek jsou uvedena podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje.

8.1 Hodnotící kriteria

I) nabídková cena - váha 70%
Hodnotí se celková výše pojistného za pojistnou dobu uvedená dodavatelem v nabídce.
Nabídka s nejnižší cenou získá 100 bodů.
Bodový zisk dalších nabídek bude násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.
Po přidělení bodů bude proveden přepočet na váhu 70%.

II) poskytovaná zvýhodnění - váha 30%
Hodnotí se veškerá zvýhodnění dle bodu 4 této zadávací dokumentace, která dodavatel poskytne zadavateli v případě uzavření pojistné smlouvy na plnění této veřejné zakázky.

Hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru výhodnosti hodnocené nabídky ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Po přidělení bodů bude proveden přepočet na váhu 30%.

9 Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
9.1 Základní cenová ujednání
Dodavatelé stanoví nabídkovou cenu za splnění předmětu veřejné zakázky v souladu s podmínkami výzvy a touto zadávací dokumentací. Nabídková cena bude uvedena ve výši ročního pojistného a celkového pojistného za pojistnou dobu 3 let, a to absolutní částkou v českých korunách.
Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a překročitelná pouze při splnění podmínek stanovených zadavatelem.

9.2 Doložení způsobu výpočtu nabídkové ceny
Dodavatel uvede v pojistném programu (viz příloha zadávací dokumentace) sazbu, jednotkovou cenu či jiný způsob stanovení ceny použitý pro výpočet pojistného za každý druh / položku pojištění.

10 Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny
Nabídková cena bude stanovena jako cena pevná a může být měněna pouze v souvislosti se změnou právních předpisů nebo dohodou smluvních stran v závislosti na změně objektivních podmínek, které mají vliv na výši pojistného.
Zadavatel si vyhrazuje možnost rozšířit rozsah pojištění zejména v případě pojištění nově nabytého a/nebo nově určeného majetku, nově vzniklých rizik, obnovy či zvýšení limitů pojistného plnění způsobem dle zákona č. 137/2006 Sb. Bude-li se jednat o změny týkající se již existujícího druhu pojištění, bude pro stanovení dodatečného pojistného použita sazba pojistného (či jiná jednotková cena ) uvedená v nabídce vítězného dodavatele.

11 Platební podmínky
Pojistné bude hrazeno čtyřikrát ročně, a to vždy v prvním měsíci daného čtvrtletí.
Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna v české měně.

12 Návrh smlouvy
Dodavatel je povinen předložit v nabídce kompletní návrh pojistné smlouvy.
Návrh smlouvy musí po obsahové stránce bezvýhradně odpovídat veškerým podmínkám zadání, požadavkům uvedeným ve výzvě, této zadávací dokumentaci a obsahu nabídky dodavatele.
Návrh smlouvy bude podepsán statutárním orgánem dodavatele v souladu se způsobem podepisování za společnost uvedeným v obchodním rejstříku či osobou zmocněnou k takovému úkonu; originál či úředně ověřená kopie příslušné plné moci musí být v takovém případě součástí nabídky.

13 Pojišťovací makléř
Zadavatel pověřil správou sjednaného pojištění k plnění veřejné zakázky makléřskou společnost C.E.B., a.s., Lublaňská 5/57, 120 00 Praha 2.

14 Přílohy zadávací dokumentace
Zadávací dokumentace obsahuje tyto přílohy:
Pojistný program
Pojistný program - komentář
Pojistný program – tabulka k doplnění
Místa pojištění

Informace a údaje uvedené v zadávací dokumentaci vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky. Těmito podklady je dodavatel povinen řídit se při zpracování své nabídky.

Příloha:
Místa pojištění
Název budovy, adresa
Administrativní budova, Rooseveltova 15 – Dvořákova 11, Brno, Garáž, Dvořákova, Brno

Mahenovo divadlo, č.p. 571, Brno, Chata na přehradě, č.ev. 317
Janáčkovo divadlo, č.p. 31, Brno, Ubytovna Klíny 37, č.p. 2781
Nebytový dům, Rooseveltova 13, č.p. 590, Brno, Chata v Bílovicích
Středisko výroby, Ukrajinská 2b, Brno
Stolárna, zděná kůlna a oplocení, Vlhká 5, Brno
Sklady – haly, doprava Černovice, Vinohradská ulice, Brno
Divadlo Reduta, Zelný Trh 4, Brno
3 byty, Kobližná 10, Brno
3 byty, Pelicova 41, Brno
2 byty, Koniklecova 4, Brno
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 27 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Poptávám: pojištění majetku a odpovědnosti za škodu

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 27 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 512 poptávek v celkové hodnotě 223 742 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 591 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 365 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.