Poptávám centrální server role primárního doménového řadiče, FILE, VPN, TERMINÁL, PRINT, WUS.
Minimální požadované parametry:
- značka: není preferována
- provedení: RACK
- procesor: minimálně quadcore
- patice: 1 CPU
- frekvence procesoru minimálně 2,0 Ghz
- paměť: minimálně 12 GB RAM
- diskový systém: minimálně 2 x 143 GB SAS, 3x 500 GB SATA
- minimální paměť RAID řadiče: 256 MB
- zdroj: 2 x
- operační systém: Windows 2008 sever std. 64 bit. - média a klíče součástí
- CAL licence OS: NE
- CAL licence Terminál: 5 ks
Servisní zajištění serveru:
- požadujeme součástí balíček nebo smlouvu pro garantovanou opravu do 24 hodin
Rozhodující parametry:
- 100% cena
Cena:
- do 90.000,- Kč
Termín:
- ukončení výběrového řízení - 5.11.2010
- požadujeme dodávku na místo (Zlín) a montáž do racku do 20.11.2010
Nabídky zasílejte v přiložené tabulce na uvedený e-mail.
Akceptace dodávky:
- schválení proběhne pomocí akceptačního protokolu, který bude obsahovat rozpis prací a dodávku služeb zde poptávsných
- konzultační služba – viz kontaktní osoba, v zastoupení objednatele provede odsouhlasení (akceptaci)
- konzultační služba (v zastoupení objednatele) je povinna do 7 dnů akceptovat nebo neakceptovat rozepsané práce
- pokud nebude provedena akceptace nebo neakceptace do 7 dnů je etapa automaticky považována za akceptovanou
- všechny platby budou provedeny po akceptaci
- na základě akceptace Zhotovitel vystaví řádný doklad
Důležité upozornění:
- od této poptávky případ podléhá kontrole a schvalování zastoupenou osobou uvedené v textu jako „Kontaktní osoba společnosti pro organizačně-technické záležitosti a schvalování a řízení této záležitosti“
- zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádnou nabídku nebo odmítnout libovolného uchazeče pro technické důvody, jako je podezření na špatnou architekturu, předpoklad nízkého výkonu aplikace apod.
- zadavatel bude proces nákupu, implementace, migrace, doladění aj. řídit pomocí nezávislého konzultanta uvedeného výše.
- podáním nabídky akceptujete zde uvedená pravidla
Všechny další subjekty vstupující do spolupráce se zavazují dodržovat následující pravidla:
1) všechny strany souhlasí s vyplněním níže označených dokumentů. Považují je za závazné a zahájením spolupráce souhlasí s jejich obsahem a plně mu rozumí
2) spolupráce je zahájena odesláním nabídky na poptávkové řízení. Následně bude odeslána „objednávka…“ viz dokumenty. Tento dokument je druhá strana povinna zaslat potvrzený zpět.
3) spolupráce je ukončena dokumentem „akceptacni protokol…“ viz dokumenty. Bez vyplněného akceptačního protokolu nebude provedena žádná úhrada a faktura bude vrácena.
4) jakýkoli kontaktní telefonát má stejnou závažnost jako osobní schůzka. Zápis je vytvořen během 48 hodin a zaslán druhé straně. Případné připomínky jsou přiloženy k zápisu.
5) objednané práce je dodavatel povinen splnit v termínu definovaném v objednávce. Nesplní-li dodavatel uvedené práce v definovaném horizontu má odběratel možnost zajistit plnění pomocí třetího subjektu a práce přefakturovat na dodavatele.
6) dílo je považováno za řádně převzaté a ukončené, až po jeho akceptaci. Tím je rozuměno potvrzení akceptačního protokolu ze strany konzultanta.
Profil zákazníka: fyzická osoba z Ústeckého kraje
Děkujeme za nabídku.