Telekomunikační společnost pro řešení fixních hlasových služeb na bázi IP
Podrobnější popis:
-- požadujeme (ideálně):
1.) možnost podmíněného i nepodmíněného směrování hovorů + administrace prostřednictvím webu nebo telefonu
2.) možnost terminace (ukončení) hovorů na číslo 841 ve vaší síti (pravděpodobně půjde o číslo nám přidělené od ČTÚ)
3.) možnost implementace hlášek (např. dovolali jste se do firmy)
4.) příjem faxu do schránky / doručení e-mailem
5.) odesílání faxu z faxového přístroje nebo PC (+ archivace odešlých faxů)
6.) SWrový telefon + doporučte stolní telefony
7.) online výpis hovorů v elektronické podobě
8.) možnost identifikace telefonních čísel ztracených hovorů (nepřijatých)
9.) možnost identifikace telefonních čísel směrovaných do schránky
10.) hlasový záznamník
11.) možnost směrování příjmu hovoru na PC přes SW telefon nebo na stolní aparát
12.) čekací hovor (možnost poslechu hudby při čekání na hovor)
13.) volání na jakékoliv číslo v ČR (vč. 90x, mobilních, geografických atd.)
14.) možnost přepojování hovorů (na slepo, s asistencí)
15.) skupinové volání
16.) možnost stažení a zaslání vystavené faktury e-mailem nebo poštou
17.) blokování příchozích a odchozích hovorů
18.) upozornění na zprávu v hlasové schránce pomocí SMS
19.) terminace (ukončení) čísla 841 na různých geografických číslech (telefonech, tj. PC nebo přístrojích) v rámci sítě, tzn. podmíněné i nepodmíněné směrování našeho čísla 841 na různé geografické čísla
20.) centrální telefonní seznam
-- a další obvyklé funkce (volání atd.)
-- zajímají nás možnosti z výše uvedených parametrů
-- které Vaše síť dokáže uskutečnit standardně a nestandardně
-- a samozřejmě cenová nabídka na jednotlivce destinace
Profil zákazníka: společnost s r.o. ze Zlínského kraje zaměřená na dopravu
Děkuji za nabídku.