Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
22. 10. 2010 09:52
Identifikátor
976236
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč
Poptávající
Firma, Plzeň zadáno 10 poptávek

Poptávám: poskytování úklidových služeb, jedná se o desítky místností

Poptávka je ukončena. Poptávající již nalezl dodavatele.
Poptávám poskytování úklidových služeb.

Poptávkové řízení:
– dlouhodobá smlouva (nákup)

Zadavatel:
- Městská charita
- Domov pro seniory

Kontaktní osoba:
- viz. kontakt

Název výběrového řízení:
- poskytování úklidových služeb

Další informace:
- s firmou, která předloží nejlepší nabídku, bude uzavřena rámcová smlouva na poskytování úklidových služeb

Kvalitativní požadavky:
- firma musí na úklid poskytovat záruku kvalitního plnění Kontrola kvality a úplnosti dodávky bude prováděna ze strany zadavatele průběžně, ze strany zhotovitele denně

Místo plnění:
- úklidové práce budou probíhat v prostorech zadavatele - Plzeň

Termín plnění:
- smluvní období začíná dnem 1/1/2011 a končí dnem 31/12/2011 se zkušební dobou dvou měsíců

Zpracování nabídkové ceny:
- ceny vyplňte do přiložené tabulky s DPH
- tyto ceny jsou konečné a nepřekročitelné
- ceny zahrnují veškeré náklady, které dodavateli vzniknou v souvislosti s plněním dodávky (doprava, kontrola kvality apod.)

Platební podmínky:
- doba splatnosti faktury činí 30 kalendářních dní
- splatnost faktury začíná běžet dnem jejího doručení na adresu zadavatele
- v případě, že faktura nebude mít veškeré náležitosti, bude vrácena zpět dodavateli a splatnost se bude počítat od data doručení opravené faktury, fakturace bude probíhat v měsíčně

Kritéria hodnocení nabídek:
1) Cena (váha 70%).
2) Reference (váha 30%).

Hodnocení kvality dodávky:
- pro hodnocení podle tohoto dílčího hodnotícího kritéria použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100 bodů

Celkové hodnocení nabídek:
- stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle součtu dosažených bodů celkem s tím, že nejvyšší počet dosažených bodů určuje nejvýhodnější nabídku

Zadávací lhůta:
- uchazeč připojí do nabídky čestné prohlášení, že je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu trvání smlouvy, toto čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče

Lhůta pro podání nabídek:
- nabídky lze podávat do 19/11/2010 do 12:00 hod
- všechny nabídky musí být doručeny do konce této lhůty v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném nápisem a názvem: „Nabídka Poskytování úklidových služeb – NEOTVÍRAT“. Obálka či obal musí být uzavřena a vhodným způsobem zajištěna proti samovolnému otevření či otevření v důsledku manipulace při poštovní přepravě

- nabídky je možno zasílat doporučenou poštou na tuto kontaktní adresu zadavatele - viz. kontakt, nebo podat osobně uvedené kontaktní osobě na této adrese

- v případě doručení nabídky poštou je za okamžik předání považováno převzetí nabídky podatelnou zadavatele, riziko pozdního doručení při odeslání nabídky poštou nese plně uchazeč

Požadavky na nabídku:
- nabídka bude podána v listinné formě v 1 (jednom) originálním vyhotovení ve formátu A4
- jednotlivé listy nabídky budou svázány či jinak zabezpečeny proti manipulaci s obsahem včetně příloh
- všechny strany včetně příloh budou očíslovány vzestupnou číselnou řadou

Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů musí být zpracována výhradně v českém jazyce v této struktuře:
1) Identifikační údaje uchazeče
2) Návrh formy hodnocení kvality úklidových služeb a návrh průběžné kontroly kvality úklidových služeb.
3) Výše nabídkové ceny za jednotlivé položky podle specifikace v přiložené tabulce.
4) Certifikáty kvality nebo jiné doklady prokazující kvalitu dodavatele.
5) Reference nejméně 3 zákazníků s uvedením rozsahu a termínu obdobných služeb a kontaktních údajů na osobu zákazníka vč. telefonu pro možnost ověření reference.

6) Návrh rámcové smlouvy na poskytování úklidových služeb.
7) Čestné prohlášení o vázanosti obsahem nabídky po celou dobu běhu smlouvy o poskytování úklidových služeb podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Otvírání obálek:
- otevírání obálek s nabídkami bude provedeno dne 22/11/2010 v 9.30 na adrese zadavatele viz. kontakt
- účast jednoho zástupce každého uchazeče na otevírání obálek je povolena
- komise na otevírání obálek provede na místě posouzení, zda nabídka splňuje veškeré požadavky na nabídku

Požadavky zadavatele - zadavatel si vyhrazuje právo:
1) Výběrové řízení zrušit.
2) Nevracet nabídky.
3) Předmět dodávky rozdělit mezi více dodavatelů.
4) Neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast ve výběrovém řízení.
5) Upřesnit znění rámcové smlouvy před podpisem smlouvy s vybraným uchazečem.
6) Vyřadit nabídku uchazeče, která nesplnila všechny zadávací podmínky stanovené zadavatelem v poptávkovém řízení.

Přílohy:
1) Specifikace dodávky
2) Vzor čestného prohlášení

Popis a počet místností:
- vestibul 2x
- chodba 15x
- kanceláře 6x
- výtah 2x
- šatna 8x
- WC 8x
- ordinace 2x
- tělocvična 1x
- kadeřnictví 1x
- kuřárna 1x
- sklady 2x
- kaple 1x
- jídelna 1x
- schodiště 3x
- pokoje 45x
- koupelny 45x
- kuchyňky 3x
- koupelny patro 3x
- sesterna 2x
- společenské místnosti 5x
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 44 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Poptávám: poskytování úklidových služeb, jedná se o desítky...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 44 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 663 poptávek v celkové hodnotě 267 634 500 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 596 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Další zajímavé poptávky

Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 319 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.