Poptávám poskytování úklidových služeb.
Poptávkové řízení:
– dlouhodobá smlouva (nákup)
Zadavatel:
- Městská charita
- Domov pro seniory
Kontaktní osoba:
- viz. kontakt
Název výběrového řízení:
- poskytování úklidových služeb
Další informace:
- s firmou, která předloží nejlepší nabídku, bude uzavřena rámcová smlouva na poskytování úklidových služeb
Kvalitativní požadavky:
- firma musí na úklid poskytovat záruku kvalitního plnění Kontrola kvality a úplnosti dodávky bude prováděna ze strany zadavatele průběžně, ze strany zhotovitele denně
Místo plnění:
- úklidové práce budou probíhat v prostorech zadavatele - Plzeň
Termín plnění:
- smluvní období začíná dnem 1/1/2011 a končí dnem 31/12/2011 se zkušební dobou dvou měsíců
Zpracování nabídkové ceny:
- ceny vyplňte do přiložené tabulky s DPH
- tyto ceny jsou konečné a nepřekročitelné
- ceny zahrnují veškeré náklady, které dodavateli vzniknou v souvislosti s plněním dodávky (doprava, kontrola kvality apod.)
Platební podmínky:
- doba splatnosti faktury činí 30 kalendářních dní
- splatnost faktury začíná běžet dnem jejího doručení na adresu zadavatele
- v případě, že faktura nebude mít veškeré náležitosti, bude vrácena zpět dodavateli a splatnost se bude počítat od data doručení opravené faktury, fakturace bude probíhat v měsíčně
Kritéria hodnocení nabídek:
1) Cena (váha 70%).
2) Reference (váha 30%).
Hodnocení kvality dodávky:
- pro hodnocení podle tohoto dílčího hodnotícího kritéria použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100 bodů
Celkové hodnocení nabídek:
- stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle součtu dosažených bodů celkem s tím, že nejvyšší počet dosažených bodů určuje nejvýhodnější nabídku
Zadávací lhůta:
- uchazeč připojí do nabídky čestné prohlášení, že je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu trvání smlouvy, toto čestné prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče
Lhůta pro podání nabídek:
- nabídky lze podávat do 19/11/2010 do 12:00 hod
- všechny nabídky musí být doručeny do konce této lhůty v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném nápisem a názvem: „Nabídka Poskytování úklidových služeb – NEOTVÍRAT“. Obálka či obal musí být uzavřena a vhodným způsobem zajištěna proti samovolnému otevření či otevření v důsledku manipulace při poštovní přepravě
- nabídky je možno zasílat doporučenou poštou na tuto kontaktní adresu zadavatele - viz. kontakt, nebo podat osobně uvedené kontaktní osobě na této adrese
- v případě doručení nabídky poštou je za okamžik předání považováno převzetí nabídky podatelnou zadavatele, riziko pozdního doručení při odeslání nabídky poštou nese plně uchazeč
Požadavky na nabídku:
- nabídka bude podána v listinné formě v 1 (jednom) originálním vyhotovení ve formátu A4
- jednotlivé listy nabídky budou svázány či jinak zabezpečeny proti manipulaci s obsahem včetně příloh
- všechny strany včetně příloh budou očíslovány vzestupnou číselnou řadou
Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů musí být zpracována výhradně v českém jazyce v této struktuře:
1) Identifikační údaje uchazeče
2) Návrh formy hodnocení kvality úklidových služeb a návrh průběžné kontroly kvality úklidových služeb.
3) Výše nabídkové ceny za jednotlivé položky podle specifikace v přiložené tabulce.
4) Certifikáty kvality nebo jiné doklady prokazující kvalitu dodavatele.
5) Reference nejméně 3 zákazníků s uvedením rozsahu a termínu obdobných služeb a kontaktních údajů na osobu zákazníka vč. telefonu pro možnost ověření reference.
6) Návrh rámcové smlouvy na poskytování úklidových služeb.
7) Čestné prohlášení o vázanosti obsahem nabídky po celou dobu běhu smlouvy o poskytování úklidových služeb podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Otvírání obálek:
- otevírání obálek s nabídkami bude provedeno dne 22/11/2010 v 9.30 na adrese zadavatele viz. kontakt
- účast jednoho zástupce každého uchazeče na otevírání obálek je povolena
- komise na otevírání obálek provede na místě posouzení, zda nabídka splňuje veškeré požadavky na nabídku
Požadavky zadavatele - zadavatel si vyhrazuje právo:
1) Výběrové řízení zrušit.
2) Nevracet nabídky.
3) Předmět dodávky rozdělit mezi více dodavatelů.
4) Neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast ve výběrovém řízení.
5) Upřesnit znění rámcové smlouvy před podpisem smlouvy s vybraným uchazečem.
6) Vyřadit nabídku uchazeče, která nesplnila všechny zadávací podmínky stanovené zadavatelem v poptávkovém řízení.
Přílohy:
1) Specifikace dodávky
2) Vzor čestného prohlášení
Popis a počet místností:
- vestibul 2x
- chodba 15x
- kanceláře 6x
- výtah 2x
- šatna 8x
- WC 8x
- ordinace 2x
- tělocvična 1x
- kadeřnictví 1x
- kuřárna 1x
- sklady 2x
- kaple 1x
- jídelna 1x
- schodiště 3x
- pokoje 45x
- koupelny 45x
- kuchyňky 3x
- koupelny patro 3x
- sesterna 2x
- společenské místnosti 5x