Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
14. 6. 2007 16:04
Identifikátor
89434
Předpokládaná hodnota
řádově miliony Kč
Poptávající
Firma, zadáno 26 poptávek

2 ks linkových autobusů pro akciovou společnost

Popis: poptávám 2 ks linkových autobusů

- poptávkové řízení na nákup 2 ks linkových autobusů
- schválený typ ve veřejné linkové dopravě v České republice
- podotýkáme, že se na zakázku nevztahuje zákon 137/2006 Sb.

Vyzýváme potencionální dodavatele o zaslání předmětné nabídky dle níže uvedené zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace k poptávkovému řízení, kterou je:
- dodávka 2 ks linkových autobusů
- schváleného typu ve veřejné linkové dopravě v České republice

1.Vymezení předmětu poptávkového řízení
- dodávka 2 ks linkových autobusů do 13 m

Termíny plnění zakázky:
IV. čtvrtletí roku 2007, nejpozději do 30.11.2007.

1.1
Obecné.
a) Životnost autobusu minimálně 10 let ve veřejné linkové dopravě
b) Zajištění vozu proti neoprávněnému použití dle platných předpisů v ČR
c) Autobusy dodané na základě výsledků tohoto zadávacího řízení musí být identické
d) Autobus délky do 13 m
e) Nájezdové úhly min. 8 stupňů vpředu i vzadu

1.2
Karoserie, vnější a vnitřní vybavení.
a) Obsaditelnost min. 80 osob, z toho min. 55 % sedících
b) 2 ks dveří o světlé šířce – přední min. 790 mm a střední min. 1.190 mm pro nástup a výstup cestujících na pravé straně vozu
Křídla předních dveří prosklená v celé výšce, odmrazování skel předních dveří ofukováním teplým vzduchem nebo elektrické

c) Všechny ovládací prvky dveří včetně signalizace musí být ovladatelné beze změny polohy těla řidiče
d) Nouzové otevírání dveří zvenku i zevnitř musí být zajištěno proti neúmyslné manipulaci s ochranným krytem
e) Akrylátový vnější lak, barevné provedení bílá, žlutá a červená (barvy loga zadavatele) konečné provedení podléhá schválení zadavatele
Životnost laku nejméně 5 let při denním mytí v automatických myčkách s rotačními kartáči
Olakování přídržných tyčí žlutou barvou

f) Zrcátka vnější vyhřívaná, el. ovládání, pravé vnější zrcátko předsunuté, doplnit o zrcátko vně kabiny řidiče
g) Boční skla jednoduchá v determálním provedení (bez použití folie na povrchu skla)
h) Klimatizace bez topení
i) Rádio s CD přehrávačem
j) Podlahová krytina v protiskluzovém provedení, hladká, svařovaná bez lišt, možnost mytí podlahy vyplachováním vodou
k) Bezpečnostní kladívka v provedení proti krádeži
l) Základní povinné vybavení (hasicí přístroj, lékárnička atd.)
m) Sedadla pro cestující nesklopné – látkové dle výběru zadavatele
n) Plošina pro kočárek proti středním dveřím
o) Zavazadlové koše
p) Lednička v palubní desce
q) Vnitřní světlá průchozí výška v uličce min. 2200 mm


1.3
Podvozek a agregáty.
a) Motor splňující emisní limity Euro 4 popř. vyšší (homologovaný) o výkonu cca 240 kW (nabídněte alternativy, jsou-li k dispozici).
b) Převodovka mechanická pětistupňová popř. šestistupňová s retardérem, ovládání retardéru pedálem provozní brzdy i ručně.
c) Zadní náprava s jednoduchou redukcí
d) Maximální konstrukční rychlost 100 km/hod.
e) Pneumatiky bezdušové, Michelin 295/80 R 22,5 , včetně rezervního kola a krytů kol.
f) Brzdy- ABS + ASR
g) Předehřívač s minimálním výkonem 25 kW. Možnost vytápění interiéru vozu při vypnutém motoru s použitím předehřívače (upřednostňujeme, není podmínkou).

h) Bezúdržbové akumulátory s odpojovačem el. proudu.
i) Nádrže min. na 240 l
j) Automatická kontrola hladiny chladící kapaliny.
k) Všechny provozní náplně (paliva, maziva, chladící kapaliny) musí být předepsány pomocí obecně užívané technické specifikace, nikoliv pouze jménem výrobce a typovým označením.

1.4
Pracoviště řidiče a elektrická zařízení.
a) Vyhřívané pneumaticky odpružené seřiditelné sedadlo řidiče s opěrkou hlavy potah ve stejné látce sedadel cestujících
b) Digitální tachograf
c) Světla zpátečky doplnit zvukovou signalizací
b) Akustická signalizace funkce směrových světel
c) Mlhová světla přední
d) Vícerychlostní cyklovač stěračů. Akustická signalizace zapnutých světel
e) Zásuvka pro externí zdroj 12 V
f) Jističe místo tavných pojistek
g) Piktogramy v českém jazyce
h) Záclonky

1.5
Odbavovací, informační a komunikační systém.
a) Informační systém (firmy BUSE – včetně dodávky 2ks panelů – přední, boční
b) Příprava pro montáž odbavovacího systému (kabeláž a držák)

1.6
Dokumentace.
Součástí dodávky bude dokumentace v českém jazyce: 2 x návod k obsluze a údržbě, 2 úplné sady technické dokumentace, katalog náhradních dílů na nosiči dat, dílenské příručky jednotlivých agregátů, schémata elektroinstalace, vzduchové a chladící soustavy, diagnostické postupy, tj.:

- návod k obsluze a údržbě nabízeného autobusu, diagnostiké zařízení včetně softwaru
- seznam existující technické dokumentace pro údržbu, opravy, objednávání náhradních dílů a diagnostiku,
- úplný soupis speciálního nářadí a diagnostického zařízení potřebného pro údržbu a opravy autobusů včetně cen (ceny musí být dodrženy nejméně jeden rok po ukončení dodávky autobusů)

2. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek
Způsob zpracování nabídkové ceny:

a)
Nabídková cena bude v návrhu smlouvy stanovena pro zadaný předmět poptávkového řízení a dobu realizace zakázky jako nejvýše přípustná (s výjimkou uvedenou v následujícím bodě 3) se započtením veškerých nákladů spojených s úplným a kvalitním splněním zakázky včetně veškerých rizik.
Nabídková cena bude uvedena jako cena 1 ks autobusu a celková cena 2 ks autobusů, a to vždy ve skladbě bez daně z přidané hodnoty (DPH) a s DPH.

b)
Ve variantách konkrétního provedení splňujícího emisního limitu:
- EURO 4
- EURO 5
- EURO EEV

c)
Na předmět veřejné zakázky nebude zadavatelem poskytnuta záloha.
Platba bude zadavatelem uhrazena až po převzetí každého autobusu a vystavení faktury.

d)
Nabídkou se rozumí návrh kupní smlouvy podepsaný osobou oprávněnou za zájemce jednat.
Návrh kupní smlouvy musí obsahovat veškeré požadavky zadavatele stanovené v této zadávací dokumentaci, popř. upřesněné nebo doplněné při jednání mezi
zadavatelem a zájemcem.

3.
Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny.
Výši nabídkové ceny lze překročit pouze v případě:

- pokud v průběhu plnění veřejné zakázky dojde ke změnám sazeb DPH, nebo ke změnám legislativních či technických předpisů a norem, které budou mít prokazatelný vliv na výši nabídkové ceny uchazeče, nebo rozšíření specifikace zadavatelem.


4.
Další požadavky pro realizaci veřejné zakázky:

a)
Záruka na vady vozidla.
Zájemce poskytne zadavateli záruku za jakost vozidla v délce nejméně 2 roky nebo ujetí 160.000 km, podle toho, co nastane dříve.
Kromě toho zájemce poskytne zadavateli záruku za jakost na výrobní vady (tj. vady vzniklé během používání vozidla v důsledku nedodržení konstrukční nebo technologické dokumentace během výroby vozidla), a to po dobu 10 let od dodávky vozidla.
V případě sporu, zda se jedná o výrobní vadu, platí názor zadavatele, že se jedná o výrobní vadu, pokud zájemce neprokáže opak.

c)
Garance provozuschopnosti:
Zájemce se zaváže vytvořit zadavateli takové podmínky, aby byly minimalizovány vynucené prostoje vozidel z důvodu technických závad.
Za tím účelem zadavatel a zájemce uzavřou servisní smlouvu na provádění přípustných oprav vlastními prostředky zadavatele i na autobusech dodaných na základě tohoto zadávacího řízení.
Dále se zájemce zaváže všemi dostupnými prostředky podporovat snahu zadavatele uzavřít servisní smlouvy s dodavateli jednotlivých agregátů a získat od nich autorizaci k opravám v rozsahu, který vyplyne z provozních potřeb zadavatele.

d)
Detailní technická specifikace:
Zájemce je povinen účinně spolupracovat se zadavatelem při vypracování detailní konečné specifikace nabídnutého autobusu, a akceptovat požadavky zadavatele na konečné provedení autobusů, pokud jsou technicky splnitelné a nezvyšují podstatně cenu autobusu.

e)
Ostatní ujednání:
V případě, že zájemce vlastním zaviněním nesplní závazek dodat předmět koupě včas a zadavateli v důsledku toho nebude vyplacena finanční dotace Ministerstva dopravy určená na nákup vozidel v roce 2007, má zadavatel právo požadovat od zájemce zaplacení další tímto sjednané smluvní pokuty ve výši 1.200.000,- Kč, a to pouze tehdy, pokud zájemci předloží penalizační fakturu s dokladem o nepřiznání účelově vázané dotace na pomoc při obnově vozidel z důvodu nedodržení sjednaného dodacího termínu dle kupní smlouvy. Zájemce souhlasí se započtením pohledávky na zaplacení této smluvní pokuty dle penalizační faktury proti pohledávce na zaplacení poslední splátky kupní ceny dle konečné faktury vystavené zájemcem.

f)
5. Způsob hodnocení nabídky:
Nabídky budou hodnoceny podle hodnotících kriterií stanovených v sestupném pořadí bodovací stupnicí s váhou.
Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejvyšší dosaženou hodnotou.

Kriteria hodnocení:
a) splnění dodacích a technických podmínek 30%
b) výše nabídkové ceny 30%
c) délka záruky 15%
d) dostupnost autorizovaného servisu 15%
e) lhůty pro dodávky náhradních dílů ve dnech 10%

Zpracovanou nabídku je třeba doručit písemně nebo osobně na sekretariát ředitele akciové společnosti v pracovních dnech od 7:00 h do 15:00 h, nejpozději do pátku 22. června 2007 do 10:00 h a to v řádně uzavřené obálce označené nápisem - Poptávkové řízení – Linkové autobusy NEOTVÍRAT

Profil zákazníka: akciová společnost z Ústeckého kraje zabývající se dopravou

Děkuji za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 24 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

2 ks linkových autobusů pro akciovou společnost

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 24 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 767 poptávek v celkové hodnotě 245 534 500 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 628 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 397 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.