Popis poptávky: grafické zpracování webové prezentace, loga a krabice softwarového produktu Softrade
1. Detailní identifikace zadavatele
- viz. kontakt poptávky
2. Vymezení předmětu zakázky a požadavky zadavatele:
- předmětem zakázky je dodávka grafického návrhu webové prezentace elektronického tržiště Softrade.cz
- součástí webové prezentace bude také internetový obchod pro prodej „krabicové“ verze softwarová aplikace
- Tato „krabicová“ verze (bude mít několik variant) bude k dispozici ke stažení po vyplnění objednávky v e-shopu a zaplacení.
- součástí zakázky je také tvorba loga produktu a design krabice produktu
Velký důraz klademe na vzájemnou harmonii všech součástí zakázky a odlišení od webových prezentací konkurence (aukční servery, poptávkové servery, atd.).
Detailně:
- produkt Softrade je postaven na frameworku jQuery a využívá následující widgety (tyto fakta by měl grafik brát v potaz při tvorbě grafického návrhu)
2.1 Logo Softrade – vektorová grafika, průhledné pozadí, použitelné v různých barevných paletách
2.2 Grafický návrh webové prezentace
1. Originální a validní CSS layout
2. Grafické ikony
3. Veškeré další grafické prvky (pozadí, lišty, oddělovače, atd.)
2.3 Návrh designu krabice softwaru a potisk CD
Návrh designu webové prezentace bude obsahovat:
2.4 Titulní stranu webu softrade.cz - online verze produktu Softrade – elektronické tržiště
2.5 Stránku s popisem „krabicových“ produktů - různé verze aplikace budou mít svůj popis dle šíře funkcí a omezení na počty uživatelů
2.6 Stránku e-shopu v náhledu produktů
2.7 Stránku e-shopu v detailu produktu
2.8 Dynamické grafické prvky pro předvedení aplikace – flash slideshow nebo video
Pozn.: návrhy struktury webu (wireframes) budou upřesněny na dotaz stejně jako případné doplnění podrobností.
Předmětem zakázky není implementace výsledného řešení, pouze předání výsledného layoutu a k němu vázaných grafických podkladů dle specifikace.
3. Prokázání předpokladů
3.1. Uchazeč je povinen prokázat se referenčním portfoliem
3.2. Uchazeč je povinen předložit potvrzení o oprávnění podnikání v oboru
4. Termíny
4.1. Lhůta pro podání nabídky 9.4.2010.
4.2. Lhůta pro předání zakázky je 30.4.2010.
5. Kritéria a hodnocení nabídek
Základním kritériem pro hodnocení nabídky je její ekonomická výhodnost.
Hodnocení nabídek bude provedeno dle ekonomické výhodnosti pomocí více kritérií samostatně pro každé kritérium zvlášť s tím, že důležitost jednotlivých kritérií bude vyjádřena jejich vahou. Získané body v příslušném kritériu budou vynásobeny jejich váhou. Součet vážených zisků za všechna kritéria určí pořadí uchazeče v celkovém hodnocení.
Dílčími kritérii, dle kterých bude zadavatel posuzovat nabídku, jsou:
Hodnotící kritérium a váha v %:
Nabídková cena - 45%
Vlastní zpracování grafického návrhu - 55%
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- Odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem
- Nevracet uchazečům podané nabídky
- Neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast v soutěži
Zadavatel se zavazuje, že nepoužije pro své potřeby návrhy podané uchazeči v rámci soutěže a neposkytne je třetím osobám bez souhlasu uchazeče.