Popis poptávky: poptáváme architektonické řešení vybavení prostor nábytkem
1. etapa:
- architektonické řešení vybavení nábytkem vstupního vestibulu nově rekonstrováného objektu správy firmy, včetně cenové nabídky
- půdorysný tvar je obdélníkový o rozměru cca 11,0 x 8,0 m
- vstup je dvoukřídlými prosklenými odsuvnými dveřmi v krajní poloze delšího rozměru, dveře jsou ovládány čidlem přístupového systému
- vlevo od vstupních dveří bude v prostoru vestibulu umístěn "pult" recepčního, ve volném prostoru budou umístěny cca 2 konferenční stolky, každý se 4 židlemi
- další vybavení vstupního vestibulu se vzhledem k omezenému prostoru nepředpokládá
Termín realizace:
- cca 05 - 06/2010
2. etapa:
- architektonické řešení vybavení nábytkem kanceláří správy firmy, včetně cenové nabídky
Orientační rozměry:
- půdorysný rozměr kanceláří je dán rozměry modulů ŽB konsrukce budovy
Kanceláře v 1. NP:
- 7 kanceláří, v každé s jedním vedoucím pracovníkem, rozměr cca 2,8 x 6,0 m
- 1 kancelář se dvěma pracovníky, rozměr 2,8 x 6,0 m
- 1 kancelář se dvěma pracovníky, rozměr 5,6 x 6,0 m
- 1 kancelář se čtyřmi pracovníky, rozměr 5,6 x 6,0 m
- 3 kanceláře, v každé s pěti pracovníky, rozměr 5,8 x 8,5 m
Kanceláře ve 2. NP:
- 1 kancelář výkonného ředitele, rozměr 5,8 x 6,0 m
- 1 kancelář výrobního ředitele, rozměr 5,8 x 6,0 m
- 1 kancelář ekonomického ředitele, rozměr 2,8 x 6,0 m
- 7 kanceláří, v každé s jedním technicko-administrativním pracovníkem, rozměr 2,8 x 6,0 m
- 1 kancelář sekret. výrobního ředitele, rozměr 2,8 x 6,0 m
- 1 kancelář sekret. výkonného ředitele, rozměr 5,8 x 6,0 m
- 2 kanceláře, v každé se čtyřmi pracovníky ekonomického úseku, rozměr 5,8 x 6,0 m
- 1 kancelář se šesti prac.ekon.úseku, rozměr 8,0 x 8,0 m
- 1 zasedací místnost pro cca max. 15 jednajících, rozměr 5,8 x 6,0 m
Termín realizace:
- cca do konce roku 2010
Lokalita:
- Brno