Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
5. 3. 2010 14:42
Identifikátor
555222
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč
Poptávající

Vytvoření webových stránek a on-line archivu pro příspěvkovou organizaci

Poptávám vytvoření webových stránek a on-line archivu.

Výzva k podání nabídky pro veřejnou zakázku:
- zakázka je zadávána jako zakázka malého rozsahu v souladu s ustanovením § 18 odst. 3 zákona č. 137 / 2006 Sb., o veřejných zakázkách

I.
Název veřejné zakázky:
divadlo příspěvková organizace, vyhlašuje výběrové řízení na vytvoření webových stránek a on-line archivu

II. Předmět, specifikace veřejné zakázky:
Předmětem výběrového řízení je komplexní dodávka tvorby webových stránek Národního divadla Brno, příspěvkové organizace (dále jen zadavatele), včetně technického zajištění provozu, systému pro správu obsahu a smluvní dlouhodobé spolupráci na provozu, údržbě a rozvoji.

II. I. Cíle nových webových stránek
Hlavní cíl a účel webových stránek je prodej a podpora prodeje lístků na inscenace.
Praktickými důsledky hlavního cíle jsou usnadnění nákupu nebo rezervace lístků uživatelsky pohodlným způsobem a usnadnění práce s divadelním programem. Především by webové stránky naplňovat potřeby uživatele a napomoct mu k dosažení cíle, za kterým na webové stránky přišel.

Nové webové stránky musí plnit i další cíle mezi které patří:
a) Prezentovat informace aktuální i archivní povahy
b) Vytvářet informační kanál ve směru od zadavatel k širší veřejnosti přes Internet a poskytovat zpětnou vazbu (formou anket a dotazníků)

c) Rozvíjet těsnější vztahy se stávajícími zákazníky (informovat o akcích, nabídnout soutěže).

II.II. Funkcionalita nových webových stránek
Z pohledu funkčnosti jsou vyžadovány níže uvedené požadavky. Požadavky nespecifikují žádné závazné technologie a postupy pro účastníky výběrového řízení.

II.III. Vlastnosti systému správy obsahu
a) Systém musí být víceuživatelský s možností omezeného přístupu pro jednotlivé redaktory (každý redaktor pouze do své sekce, za kterou bude odpovědný). Součástí zakázky je zaškolení těchto osob pro práci s redakčním systémem. Funkcionalitu pro redaktorskou práci musí zvládnout i uživatelé s běžnou znalostí kancelářských aplikací

b) Vybrané osoby zadavatele budou mít plný administrátorský přístup k celému obsahu a všem modulům a funkčnosti. Tyto osoby projdou zaškolením práce se systémem.

c) Administrační rozhraní musí být dostatečně zabezpečené proti útokům a vniknutí cizích osob (šifrované spojení HTTPS, ochrana proti Cross-site scripting).

d) Správa obsahu musí probíhat přes webové rozhraní s využitím WYSIWYG editoru.
e) Systém bude umožňovat vkládání fotek, video a audio obsahu redaktory.
f) Systém bude umožňovat vytvářet fotogalerie pro inscenace i obsahové stránky.
g) Systém bude umožňovat pohodlné vytváření novinek pro hlavní stránku i podsekce obsahové části.

h) Systém bude obsahovat anketní modul pro vytváření anket na obsahových stránkách i v programu. K nastavení anket, prohlížení a exportu výsledků bude mít přístup pracovník zadavatele s administrátorským oprávněním. Anketu bude možné zobrazovat na libovolně určené stránce v informační obsahové části, v programu nebo v on-line archivu.

i) Systém bude obsahovat modul pro vytváření komplexních dotazníků pro účely průzkumů a soutěží. K nastavení a výsledkům bude mít přístup pracovník zadavatele s administrátorským oprávněním.

j) Systém bude obsahovat vnitřní bannerový systém na zviditelnění aktuálních akcí a inscenací. Zobrazování bannerů bude zakomponováno neagresivním způsobem do grafické podoby webových stránek.

k) Původní URL adresy stránek budou přesměrovány nebo využity a to z důvodu zachování funkčnosti existujících odkazů z jiných webů a kvůli dalšímu zhodnocení dobrých pozic ve vyhledávačích.

l) Napříč celým webem bude využit systém pro analýzu a vyhodnocení návštěvnosti. Nástroj může být např. Google Analytics, případně systém s obdobnými možnostmi (statistika návštěvnosti, zdroje provozu, přehled použitých klíčových slov, měření konverzních poměrů atd.)

II.IV. Divadelní program
Divadelní program představuje stěžejní funkčnost celého webu zadavatele, a proto je jeho precizní zpracování zcela zásadní. Program musí přehledně poskytovat informace o inscenacích v nejbližších měsících. Informace o inscenacích, které již proběhly, se v programu dále zobrazovat nebudou. Program pokrývá inscenace všech tří divadel (Janáčkovo divadlo, Mahenovo divadlo a Divadlo Reduta), Malé scény Mahenova divadla a přidružených kulturních akcí.

a) Divadelní inscenace je reprezentována autorem, názvem, typem inscenace, seznamem účinkujících a členy inscenačního týmu, termíny premiéry, derniéry a repríz, krátkým popisem o inscenaci, dlouhým popisem, hlavním obrázkem a fotogalerií. Dále musí být možnost vkládání video nebo audio ukázek do dlouhého popisu.

b) Program musí být tříděn dle divadla, typu inscenace, souboru a termínu inscenace.
c) V programu musí být umožněno přehledným způsobem vyhledávat a to fulltextově nebo podle zadaných kritérií.

d) Divadelní program bude propojen na objednávkový systém formou zvýrazněných odkazů („koupit vstupenky“ apod.). Adresa odkazu a informace o volných vstupenkách budou dynamicky načítány z XML dat exportu z objednávkového systému. Odkaz na prodej bude u každé inscenace.

e) O správu divadelního programu se budou starat příslušní zaškolení redaktoři zadavatele.
f) Webové stránky budou nabízet možnost prohlížet divadelní program i v jazyce německém a anglickém.

g) Detail inscenace bude možné odeslat e-mailem a vytisknout s příslušně upravenými styly CSS pro tisk.

h) Program (i rozdělený pro jednotlivá divadla) bude možné odebírat formou RSS kanálů.

II.V. Informační obsahová část
Informační obsahová část představuje textový a grafický obsah informační povahy, který není programem ani on-line archivem. Jedná se o informace o uměleckých souborech, informace o předplatném apod. Rozsah obsahu odpovídá současnému webu a jedním z kritérií 2. kola výběrového řízení je restrukturalizace informací do nové přehlednější struktury a uspořádání.

K informační obsahové části se váží následující požadavky:

a) Správu informační obsahové části mají na starosti jednotliví redaktoři viz. oddíl Vlastnosti systému správy obsahu.

b) Jednotlivé jazykové verze (angličtina, němčina) u informační obsahové části budou mít jiný záběr a jinou strukturu než verze v češtině.

II.VI. On-line archiv
Oproti staré verzi webu je on-line archiv novinkou. Cílem archivu je vytvořit digitální archiv inscenací

a přidruženého materiálu od roku 1884 s přístupem on-line přes webové rozhraní. Informace jsou určeny jak pro širokou veřejnost, tak pro interní potřeby divadla.

Požadavky na on-line archiv jsou:
a) Archiv musí být přístupný přes webové rozhraní pro čtení i vkládání a editaci údajů.
b) Vkládání dat se bude provádět přes webové rozhraní přes speciální administrační rozhraní.
c) Systém bude umožňovat 3 úrovně přístupu:

• Přístup bez přihlášení pro veřejnost s možností prohlížení informací jako součást webových stránek zadavatele.

• Uživatelské účty pro prohlížení všech informací v archivu.
• Administrační přístup pro správu, vkládání a editaci.

d) Systém musí umožňovat komplexní vyhledávání, řazení, filtrování a zobrazování nad daty v archivu.

e) Archivované informace a vztahy mezi datovými entitami jsou znázorněny v datovém modelu (viz. příloha A)

f) Systém bude umožňovat export dat do formátu XML.

Součástí dodávky bude zaškolení osob odpovědných za správu archivu a dále dodání dokumentace popisující práci s administračním systémem. Pověřená osoba zadavatele bude mít plný administrační přístup do systému.

II.VII. Požadavky na zpracování kódu stránek
Dále musí webové stránky umožnit SEO optimalizaci na úrovni (X)HTML kódu (možnost správného využití tagů titulku, popisu stránky, úrovní nadpisů apod. ).

II.VIII. Spolupráce a budoucí vývoj
S vítězem výběrového řízení bude navázána dlouhodobá spolupráce, která zahrnuje udržování i další vývoj webových stránek a on-line archivu. Dodavatel se zavazuje poskytovat systémovou podporu nejméně po dobu 10 let.

Součástí spolupráce bude generování a zasílání statistik návštěvnosti každé 3 měsíce. Mimo to budou mít pověřené osoby zadavatele přístup do systému statistik kdykoliv pomocí webového rozhraní.

Od vítěze požadujeme proaktivní přístup v podobě návrhů na vylepšení webových stránek vedoucí k lepšímu naplnění cílů.

Systém správy obsahu by měl být rozšiřitelný. V budoucnu nelze vyloučit rozšíření typu elektronický obchod s doplňkovým zbožím, on-line půjčovna kostýmů nebo optimalizovaná verze stránek a divadelního programu pro prohlížeče mobilních telefonů. Tyto požadavky však nejsou součástí požadavků výběrového řízení.

II.IX. Technické řešení
Zadavatel neklade specifické požadavky na technické řešení a nechává tak volnou ruku účastníkům výběrového řízení využít libovolné řešení. Nicméně si dovolíme upozornit na požadavky spojené s on-line archivem, kde je povinnost zajistit dostatečný úložný prostor a vzhledem k hodnotě informací, zajistit pravidelné zálohování. Žádná technická porucha nesmí způsobit ztrátu informací. Další požadavky v tomto směru jsou:

a) Webové stránky i on-line archiv musí být dostupný 99,8% času ročně (zůstává 16 hodin neohlášených výpadků ročně). Do limitu nedostupnosti nejsou zahrnuty předem domluvené upgrady HW nebo SW.

b) Technické řešení musí zvládat 800 000 návštěv a 5 000 000 zobrazených stránek ročně. To při zachování rozumné odezvy pro návštěvníky i redaktory NDB.

III. Doba plnění
Účastí ve výběrovém řízení souhlasí s následující termíny.
Dojednání přesné podoby smlouvy o vytvoření webu a dlouhodobé spolupráci s výhercem proběhne do 30. dubna 2010.

Testovací verze stránek bude připravena do 1. července 2010.
Testovaní bude probíhat v červenci a srpnu 2010.
Ostré nasazení webu proběhne nejpozději 1. září 2010

IV. Nabídková cena
Výběrové řízení proběhne ve dvou kolech (viz. VI. Kritéria hodnocení nabídky).
Nabídková cena bude uvedena jako maximální, nepřekročitelná částka bez DPH.

IV.I. Nabídková cena pro první kolo výběrového řízení
Jako součást dokumentů nabídky prvního kola je i orientační kalkulace na vytvoření webových stránek a on-line archivu. Nabídková cena bude rozdělena na částku za webové stránky zadavatele a na částku za on-line archiv.

Orientační návrh ceny je závazný v rozsahu 20% v kladném i záporném směru od kalkulace.
Do kalkulace jako další položku uveďte i výši měsíčního paušálního poplatku za vývoj, provoz, správu a technické zajištění. Kalkulaci rozepište dle modulů nebo funkčnosti. Především oddělte cenu za on-line archiv a webové stránky.

Součástí dokumentů nabídky prvního kola výběrového řízení jsou i návrhy pro částečné plnění formou barteru. Zadavatel nabízí částečné plnění formou barteru za vstupenky a další výhody a využití reklamních možností na platformách zadavatele. Výši a formu navrhněte v příslušném dokumentu.

IV.II. Nabídková cena pro druhé kolo výběrového řízení
Součástí dokumentů odevzdávaných v druhém kole výběrového řízení je i návrh závazné kalkulace. Tato kalkulace je závazná a konečná pro vypracování předmětu výběrového řízení.
Nabídková cena bude rozdělena na částku za webové stránky zadavatele a na částku za on-line archiv.

V. Kvalifikační a jiné požadavky na uchazeče
Mezi dokumenty nabídky musí být předložen výpis z obchodního, resp. jiného obdobného rejstříku a oprávnění k podnikání.

Účastník výběrového řízení může jako doplňující informaci k referencím uvést i získané odborné certifikáty jeho pracovníků.

VI. Kritéria hodnocení nabídky
Výběrového řízení se může zúčastnit jakákoliv právnická nebo fyzická osoba. Souběžně s vypsáním výběrového řízení budou osloveni 3 dodavatelé.
Komise výběrového řízení je složená z pracovníků zadavatele a odborníka z oboru. Do druhého kola výběrového řízení postoupí 3 nejlepší účastníci.

VI.I. Požadovaný rozsah dokumentu a kritéria hodnocení zaslaných návrhů pro první kolo
Účast v prvním kole výběrového řízení probíhá formou podání dokumentu v papírové a elektronické podobě zadavateli, který obsahuje:

a) Souhlas s podmínkami výběrového řízení 1. i 2. kola v případě postupu a výhry výběrového řízení.

b) Souhlas s termíny a požadavky vypracování zakázky v případě výhry výběrového řízení.
c) Reference aktivních a realizovaných webových projektů.
d) Orientační kalkulace na vytvoření webových stránek a on-line archivu.
e) Návrhy pro částečné plnění formou barteru (za vstupenky a další výhody a využití reklamních možností na platformách zadavatele).

Výběrovými kritérii v prvním kole jsou:
a) Reference tvorby webových stránek.
b) Orientační návrh ceny celého projektu.
c) Zhodnocení výhodnosti návrhů pro částečné plnění formou barterů.

U referencí se především zohledňují práce pro státní instituce a organizace veřejného sektoru. Rovněž budou kladně hodnoceny reference dlouhodobé spolupráce. Záběr a obsah informací u jednotlivých referencí necháváme na úvaze účastníků výběrového řízení.
Klamné nebo vymyšlené reference účastníka výběrového řízení budou postihnuty okamžitým vyřazením z výběrového řízení.
Váha kritérií je rovnoměrně rozložena mezi zmíněná kritéria.

VI.II. Požadovaný rozsah materiálů a kritéria hodnocení soutěžních návrhů pro druhé kolo
V druhém kole výběrového řízení vystupují pouze 3 výherci prvního kola. Účast probíhá formou podání dokumentů v papírové a elektronické podobě a formou osobní 30 minutové prezentace před komisí výběrového řízení.
Vyžadované součásti odevzdávaných dokumentů v druhém kole jsou:

a) Grafický návrh vzhledu stránek skládající se z úvodní stránky, stránky informační obsahové a stránky přehledu programu.

b) Návrh přepracované informační struktury webových stránek při zachování rozsahu informační šíře původních webových stránek včetně veřejné části on-line archivu.

c) Návrh a nápady funkčnosti pro realizaci on-line archivu. Jak veřejné části, tak části administrační.

d) Návrh technického řešení celého projektu. Kromě aktuálních požadavků by návrh měl přihlédnout k flexibilnosti vývoje a rozšíření v budoucnosti.

e) Návrh závazné kalkulace na vytvoření webových stránek a on-line archivu.
Výběrová kritéria pro druhé kolo jsou:

d) Hodnocení grafického návrhu.
e) Zhodnocení návrhu informační struktury webu.
f) Zhodnocení návrhu on-line archivu.
g) Zhodnocení návrhu technického řešení.
h) Zhodnocení kalkulace.

Výherci prvního kola výběrového řízení obdrží dokument Corporate Identity pro zachování pravidel designu NDB při vytváření grafického návrhu nového webu. Za vypracování grafických návrhů nebude, vzhledem k možnostem příspěvkové organizace, vypláceno skicovné.
Váha kritérií je rovnoměrně rozložena mezi zmíněná kritéria.

VI.III. Vyhlašování výsledků
Všechny zúčastněné subjekty budou informovány na kontaktní adresu uvedenou v odevzdaných dokumentech.

VII. Doručování nabídek
Nabídky se podávají písemně na adresu: viz kontakt nebo osobně na vrátnici na stejné adrese, a to první kolo ve lhůtě do 15. 3. 2010. Obálka bude označena nápisem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ WWW – NEOTVÍRAT“.

Uchazeči postupující do druhého kola budou mít 3 týdny na přípravu podkladů pro výběrové řízení do druhého kola.

VIII. Další podmínky zadavatele

a) Součástí nabídky bude návrh smlouvy na zajištění předmětu veřejné zakázky. Tento návrh smlouvy bude jak v písemné, tak i elektronické podobě.

b) Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádnou nabídku v prvním i druhém kole výběrového řízení.

c) Zadavatel nabízí jako formu úhrady (i částečnou) věcná protiplnění.

Profil zákazníka: příspěvková organizace z Jihomoravského kraje

Děkujeme za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 27 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Vytvoření webových stránek a on-line archivu pro příspěvkovo...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 27 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 700 poptávek v celkové hodnotě 249 999 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 612 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 138 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.