Poptávám: webové práce
Popis:
- responzivní web aplikace (zobrazitelné pro tablety a telefony)
Specifikace:
- jednoduchá webová responzivní aplikace (kalendář) s plánováním schůzek (alá Outlook)
- aplikaci bude využívat zatím 5 obchoďáků a 2 manažeři
- PHP + MySQL
- přihlášení/odhlášení uživatelů
- uživatel bude mít jméno, příjmení, tituly před a za jménem, email, telefon, heslo a roli
- jednoduchá administrace pro správu uživatelů, přidat nového / smazat stávajícího, změna jména, příjmení, titulů před a za jménem, změna hesla, emailu a telefonu
- role uživatelům (manažer, obchoďák)
- každý uživatel po přihlášení uvidí pouze svůj plánovací kalendář, nesmí vidět ostatní
- uživatel s rolí manažera, bude moci prohlížet kalendáře všech
- po přihlášení uživatele se defaultně zobrazí týdenní kalendář s možností přepínání na denní / měsíční, (týdenní kalendář s možnosti posouvání šipek další týden / předchozí týden)
- v nastavení administrace bude možnost nastavit pracvní dobu pro všechny např. od 8:00 - 17:00, podle tohoto nastavení se bude v kalendáři zobrazovat místo pro plánování - třeba bíle (alá Outlook), mimopracovní dobu lze také plánovat.
Přidání nové události:
- přesouvání drag & drop
- vložení nové události kliknutím do sloupce dne a konkrétní hodiny, defaultně se událost nastaví (od - do) na 1 hodinu, s možností ruční změny při zakládání události
- dále bude obsahovat textové pole s fulltextovém vyhledáváním v databázi "zařízení subjektů"
- databáze má cca 12 tis řádku. Dodáme v Excelu pro import do tabulky. Případně import z Excelu uděláme my (DB obsahuje asi 10 sloupců, název zařízení, adresu, targeting aj.)
- zmíněnou databázi "zařízení - subjektů" pro roli manažera mít v administraci možnost upravovat všechny sloupce u konkrétního záznamu z DB, u záznamu bude možnost nastavit platný / neplatý (true/false), pokud bude v DB false u záznamu, tak nezobrazovat ve fulltextovém vyhledávání při přidávání nové události obchodníkům
- zmíněnou databázi "zařízení - subjektů" - běžná role "obchoďák" nebude moci upravovat sloupce
- při vkládání nové události bude dále obsahovat
- textové pole (textarea), povinné pole - zde obchoďák bude vepisovat zhodnocení schůzky
- rozbalovací pole s popisem "Targeting", povinné pole a s výběrem hodnot "A, B, C, N"
- zaškrtávací pole "neuskutečněná návštěva" --> nebude vyžadovat povinné pole "Targeting"
- moci vložit ikonu k události (budou jen 2) - ikony zobrazovat v týdenním kalendáři u názvu události, pokud by byl problém s ikonami, stačí svislý barevný proužek (na výběr budou dvě barvy)
- tlačítko uzavřít událost
- vložená nová událost bude v kalendáři nastavena např. na zelenou barvu, po uskutečnění schůzky ji obchoďák musí otevřít, vyplnit povinná pole a tlačítkem "Uzavřít" ji ukončit, přitom musí fungovat validace na povinná pole
- uzavřenou událost již nebude možné znovu otevřít (u události v DB mít možnost sloupce např. "Closed" 0/1 (true/false), která bude říkat zda je událost uzavření či otevřená
- změnou této hodnoty se událost bude tvářit odemčená nebo naopak zamčená, toto nebude přístupné běžným uživatelům, pouze správci DB, pro případný servisní účel / zásah
- barvy v kalendáři necháme na možnostech řešení, navrhujeme "zelená" jako nová naplánovaná událost / "bílá" již uskutečněná usálost (uzavřená událost) a odlišnou barvu pro "neuskutečněnou návštěvu"
Role manažera:
- mít možnost jednoduchých statistik, za jednotlivce (obchoďáka), počty uskutečněných návštěv za nějaké časové období výběrem datumu (od - do)
- mít možnost vidět celou DB zařízení i neplatné záznamy co mají Valid 0 (budou neplatné) a možnost editovat všechny sloupce celé DB, jak je popsáno výše
Ostatní
- do nějakých vedlejších tabulek DB pro statistiky ukládat vedlejší informace, jako datum vytvoření události, datum ukončení události, tak aby z nich šly zobrazovat data o počtech návštěv
- možnost za úplatu další spolupráce, oprav, rozšíření, konzultace
- své nabídky řešení, návrhu způsobu realizace, časové náročnosti a ceny, prosím posílejte na uvedený email v kontaktech
- na práce musí být pak vystavena řádná faktura
- upřednostníme ty nabídky, které nám pošlou odkazy na reference na nějaké již vytvořené webové aplikace
- toto není již součástí poptávky (jen budoucí možné rozšíření), zamyslet se nad budoucím rozšířením a možnostmi navázání na další úpravy
- výkazy práce obchoďáků - za měsíc, nějaký export (budoucnost)
- GPS pozice při uzavření události + vypočítávání Kniha jízd (budoucnost)
Lokalita realizace:
- Ústecký kraj
Termín realizace:
- dle dohody