Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
2. 8. 2022 07:50
Identifikátor
4190509
Předpokládaná hodnota
5 — 20 000 Kč
Poptávající
Michal N., Teplice zadané 3 poptávky

Poptávám: responzivní web aplikace (zobrazitelné pro tablety a telefony)

Poptávka je ukončena. Poptávající již nalezl dodavatele.
Poptávám: webové práce

Popis:
- responzivní web aplikace (zobrazitelné pro tablety a telefony)

Specifikace:
- jednoduchá webová responzivní aplikace (kalendář) s plánováním schůzek (alá Outlook)
- aplikaci bude využívat zatím 5 obchoďáků a 2 manažeři
- PHP + MySQL
- přihlášení/odhlášení uživatelů
- uživatel bude mít jméno, příjmení, tituly před a za jménem, email, telefon, heslo a roli
- jednoduchá administrace pro správu uživatelů, přidat nového / smazat stávajícího, změna jména, příjmení, titulů před a za jménem, změna hesla, emailu a telefonu
- role uživatelům (manažer, obchoďák)
- každý uživatel po přihlášení uvidí pouze svůj plánovací kalendář, nesmí vidět ostatní
- uživatel s rolí manažera, bude moci prohlížet kalendáře všech
- po přihlášení uživatele se defaultně zobrazí týdenní kalendář s možností přepínání na denní / měsíční, (týdenní kalendář s možnosti posouvání šipek další týden / předchozí týden)
- v nastavení administrace bude možnost nastavit pracvní dobu pro všechny např. od 8:00 - 17:00, podle tohoto nastavení se bude v kalendáři zobrazovat místo pro plánování - třeba bíle (alá Outlook), mimopracovní dobu lze také plánovat.
Přidání nové události:
- přesouvání drag & drop
- vložení nové události kliknutím do sloupce dne a konkrétní hodiny, defaultně se událost nastaví (od - do) na 1 hodinu, s možností ruční změny při zakládání události
- dále bude obsahovat textové pole s fulltextovém vyhledáváním v databázi "zařízení subjektů"
- databáze má cca 12 tis řádku. Dodáme v Excelu pro import do tabulky. Případně import z Excelu uděláme my (DB obsahuje asi 10 sloupců, název zařízení, adresu, targeting aj.)
- zmíněnou databázi "zařízení - subjektů" pro roli manažera mít v administraci možnost upravovat všechny sloupce u konkrétního záznamu z DB, u záznamu bude možnost nastavit platný / neplatý (true/false), pokud bude v DB false u záznamu, tak nezobrazovat ve fulltextovém vyhledávání při přidávání nové události obchodníkům
- zmíněnou databázi "zařízení - subjektů" - běžná role "obchoďák" nebude moci upravovat sloupce
- při vkládání nové události bude dále obsahovat
- textové pole (textarea), povinné pole - zde obchoďák bude vepisovat zhodnocení schůzky
- rozbalovací pole s popisem "Targeting", povinné pole a s výběrem hodnot "A, B, C, N"
- zaškrtávací pole "neuskutečněná návštěva" --> nebude vyžadovat povinné pole "Targeting"
- moci vložit ikonu k události (budou jen 2) - ikony zobrazovat v týdenním kalendáři u názvu události, pokud by byl problém s ikonami, stačí svislý barevný proužek (na výběr budou dvě barvy)
- tlačítko uzavřít událost
- vložená nová událost bude v kalendáři nastavena např. na zelenou barvu, po uskutečnění schůzky ji obchoďák musí otevřít, vyplnit povinná pole a tlačítkem "Uzavřít" ji ukončit, přitom musí fungovat validace na povinná pole
- uzavřenou událost již nebude možné znovu otevřít (u události v DB mít možnost sloupce např. "Closed" 0/1 (true/false), která bude říkat zda je událost uzavření či otevřená
- změnou této hodnoty se událost bude tvářit odemčená nebo naopak zamčená, toto nebude přístupné běžným uživatelům, pouze správci DB, pro případný servisní účel / zásah
- barvy v kalendáři necháme na možnostech řešení, navrhujeme "zelená" jako nová naplánovaná událost / "bílá" již uskutečněná usálost (uzavřená událost) a odlišnou barvu pro "neuskutečněnou návštěvu"

Role manažera:
- mít možnost jednoduchých statistik, za jednotlivce (obchoďáka), počty uskutečněných návštěv za nějaké časové období výběrem datumu (od - do)
- mít možnost vidět celou DB zařízení i neplatné záznamy co mají Valid 0 (budou neplatné) a možnost editovat všechny sloupce celé DB, jak je popsáno výše
Ostatní
- do nějakých vedlejších tabulek DB pro statistiky ukládat vedlejší informace, jako datum vytvoření události, datum ukončení události, tak aby z nich šly zobrazovat data o počtech návštěv
- možnost za úplatu další spolupráce, oprav, rozšíření, konzultace
- své nabídky řešení, návrhu způsobu realizace, časové náročnosti a ceny, prosím posílejte na uvedený email v kontaktech
- na práce musí být pak vystavena řádná faktura
- upřednostníme ty nabídky, které nám pošlou odkazy na reference na nějaké již vytvořené webové aplikace
- toto není již součástí poptávky (jen budoucí možné rozšíření), zamyslet se nad budoucím rozšířením a možnostmi navázání na další úpravy
- výkazy práce obchoďáků - za měsíc, nějaký export (budoucnost)
- GPS pozice při uzavření události + vypočítávání Kniha jízd (budoucnost)

Lokalita realizace:
- Ústecký kraj

Termín realizace:
- dle dohody
Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 7 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Poptávám: responzivní web aplikace (zobrazitelné pro tablety...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 7 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 702 poptávek v celkové hodnotě 244 782 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 599 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 314 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.