Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
22. 10. 2009 16:15
Identifikátor
418895
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč
Poptávající

PR a reklamní agenturu pro mezinárodní hudební festival

Poptávám reklamní služby.

- výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu
- na PR a reklamní agenturu pro mezinárodní hudební festival

Zadání výběrového řízení

I.
Název veřejné zakázky:
- Propagace mezinárodního hudebního festivalu

II.
Předmět, specifikace veřejné zakázky
- zajištění PR a reklamy pro mezinárodní hudební festival

Specifikace poptávky:
a)
- primární požadavky - nutná přímá zkušenost v oblasti hudebních festivalů


1. PR kampaň
- vytvoření komunikačního mediaplánu (zahrnující všechna významná domácí media a zahraniční kulturní periodika v lokalitě Rakousko, Německo, Slovensko, Polsko a Británie)

- mediální plánování, segmentace a nákup medií
- návrhy mediálních mixů
- kreativní inovace stávajících PR prostředků
- příprava tiskových konferencí, tiskových zpráv a tematických článků

2. Reklamní kampaň (s koncentrací na zahraniční kulturní periodika)
- vytvoření pracovního harmonogramu
- inovace stávajících reklamních prostředků
- mediální partnerství (zaměření na zahraniční kulturní periodika)
- distribuce reklamních tiskovin
- dojednání mediálních partnerů
- pravidelný reporting, hodnocení dosažených cílů

b) sekundární požadavky (viz bod VI. Kriteria hodnocení nabídek)

1. fundrasing, sponzoring (zajištění nefinančních i finančních partnerství)
2. grafická zpracování, corporate identity, motion grafika a 3d animace, výroba televizních a rozhlasových spotů

3. tisky propagačních a dalších materiálů
4. redesign webu – grafická rekonstrukce současných stránek viz kontakt
5. SEO - Optimalizace pro vyhledávače (pro získávání cílených spontánních návštěvníků).

III. Doba plnění:
- listopad 2009 – listopad 2010

IV. Nabídková cena
1. nabídková cena bude uvedena jako maximální, nepřekročitelná částka pro celkový objem zakázky s DPH včetně výše sazby

2. nabídková cena musí být přehledně zpracována pro jednotlivé části zakázky
3. finanční strop 800 000 Kč včetně DPH


V. Kvalifikační předpoklady:
K prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeč předloží:
1. doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

2. prokázání odborné kvalifikace odpovídající předmětu veřejné zakázky, což je seznam zakázek s obdobným plněním.

Dále uchazeč předloží doklad nebo prohlášení o pojištění odpovědnosti realizace činností, které jsou předmětem této zakázky.

VI. Kriteria hodnocení nabídek:
- hodnocení bude provedeno v souladu s níže uvedenými kritérii seřazenými dle stupně významu:

1. splnění primární požadavků (50%)
2. cenová nabídka (20%)
3. reference (20%)
4. splnění sekundární požadavků (10%)

Hodnotící komise v rámci hodnocení sestaví pořadí nabídek v každém kritériu od nejvhodnější k nejméně vhodné, nejvhodnější nabídce přiřadí v každém dílčím kritériu 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce.

Podkladem pro hodnocení bude pro kritérium:
- pro kritérium 1): Nabídka reflektující primární požadavky
- pro kritérium 2): Nabídková cena v Kč (včetně DPH) po zohlednění ceny protiplnění
- pro kritérium 3): Seznam referenčních zakázek v požadované oblasti
- pro kritérium 4): Nabídka reflektující sekundární požadavky

O konečném výsledném umístění rozhoduje celkový součet bodů za obě dílčí kritéria.

VII. Další požadavky zadavatele:
1. nabídka bude předložena ve třech vyhotoveních a bude podepsána statutárním zástupcem nebo jednatelem firmy, případně ředitelem daného úseku

2. provedení nabídky bude jasně a zřetelně označeno na titulní straně příslušného provedení nápisem „ORIGINÁL“ nebo „1. KOPIE“ nebo „2. KOPIE“ a všechna vyhotovení musí být vložena do jedné společné obálky nabídky

3. nabídka bude svázána či jinak odpovídajícím způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh

4. nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl
5. uchazeč musí mít přímou zkušenost v oblasti hudebních festivalů a doložit ji kladnými referencemi právnických či fyzických osob

6. nabídka musí obsahovat alespoň pět ukázek projektů realizovaných v posledních deseti letech

7. nabídka musí obsahovat výslovnou deklaraci, že uchazeč disponuje technikou a technologií, pracovními silami a dalším vybavením potřebným k naplnění parametrů zakázky v jejím plném rozsahu

8. uchazeč doloží prohlášení o pojištění odpovědnosti uchazeče vůči třetím osobám, které pokrývá celý objem veřejné zakázky, případně čestného prohlášení o uzavření pojistky v případě získání zakázky

VIII. Doručování nabídek (termín, místo)
1. Nabídku možno podávat pouze v písemné formě v uzavřené obálce poštou na adresu:Národní divadlo Brno, sekretariát ředitele, Dvořákova 11, 65770 Brno nebo osobně na sekretariát ředitele tamtéž.

2. Zapečetěnou obálku výrazně označte názvem zakázky: Výběrové řízení Janáček Brno 2010 a adresou sídla, místa podnikání uchazeče.

3. Způsob doručení nabídky uchazeč volí na vlastní riziko
4. Nabídky musí být doručeny nejpozději do 31. 10. 2009.

IX. Další podmínky zadavatele:
1. zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo zrušení zadání této výzvy, popřípadě žádnou nabídku nevybrat

2. uchazeč předloží návrh smlouvy v písemné i elektronické podobě
3. výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká právní vztah, zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění

4. zájemcům nenáleží za vypracování nabídek žádná odměna ani úhrada nákladů spojených s jejich vypracováním

5. zadavatel nabízí jako formu úhrady (i částečnou) věcná protiplnění, využití této možnosti je třeba specifikovat v nabídce

X. Osoba zajišťující zakázku včetně kontaktů:
- zadavatel

X. Místo, datum:
- v Brně dne 16. 10. 2009

Profil zákazníka: příspěvková organizace z Jihomoravského kraje zabývající se kulturou

Děkuji za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 8 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

PR a reklamní agenturu pro mezinárodní hudební festival

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 8 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 581 poptávek v celkové hodnotě 250 484 500 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 576 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 348 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.