Poptávám reklamní služby.
- výběrové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu
- na PR a reklamní agenturu pro mezinárodní hudební festival
Zadání výběrového řízení
I.
Název veřejné zakázky:
- Propagace mezinárodního hudebního festivalu
II.
Předmět, specifikace veřejné zakázky
- zajištění PR a reklamy pro mezinárodní hudební festival
Specifikace poptávky:
a)
- primární požadavky - nutná přímá zkušenost v oblasti hudebních festivalů
1. PR kampaň
- vytvoření komunikačního mediaplánu (zahrnující všechna významná domácí media a zahraniční kulturní periodika v lokalitě Rakousko, Německo, Slovensko, Polsko a Británie)
- mediální plánování, segmentace a nákup medií
- návrhy mediálních mixů
- kreativní inovace stávajících PR prostředků
- příprava tiskových konferencí, tiskových zpráv a tematických článků
2. Reklamní kampaň (s koncentrací na zahraniční kulturní periodika)
- vytvoření pracovního harmonogramu
- inovace stávajících reklamních prostředků
- mediální partnerství (zaměření na zahraniční kulturní periodika)
- distribuce reklamních tiskovin
- dojednání mediálních partnerů
- pravidelný reporting, hodnocení dosažených cílů
b) sekundární požadavky (viz bod VI. Kriteria hodnocení nabídek)
1. fundrasing, sponzoring (zajištění nefinančních i finančních partnerství)
2. grafická zpracování, corporate identity, motion grafika a 3d animace, výroba televizních a rozhlasových spotů
3. tisky propagačních a dalších materiálů
4. redesign webu – grafická rekonstrukce současných stránek viz kontakt
5. SEO - Optimalizace pro vyhledávače (pro získávání cílených spontánních návštěvníků).
III. Doba plnění:
- listopad 2009 – listopad 2010
IV. Nabídková cena
1. nabídková cena bude uvedena jako maximální, nepřekročitelná částka pro celkový objem zakázky s DPH včetně výše sazby
2. nabídková cena musí být přehledně zpracována pro jednotlivé části zakázky
3. finanční strop 800 000 Kč včetně DPH
V. Kvalifikační předpoklady:
K prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeč předloží:
1. doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
2. prokázání odborné kvalifikace odpovídající předmětu veřejné zakázky, což je seznam zakázek s obdobným plněním.
Dále uchazeč předloží doklad nebo prohlášení o pojištění odpovědnosti realizace činností, které jsou předmětem této zakázky.
VI. Kriteria hodnocení nabídek:
- hodnocení bude provedeno v souladu s níže uvedenými kritérii seřazenými dle stupně významu:
1. splnění primární požadavků (50%)
2. cenová nabídka (20%)
3. reference (20%)
4. splnění sekundární požadavků (10%)
Hodnotící komise v rámci hodnocení sestaví pořadí nabídek v každém kritériu od nejvhodnější k nejméně vhodné, nejvhodnější nabídce přiřadí v každém dílčím kritériu 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce.
Podkladem pro hodnocení bude pro kritérium:
- pro kritérium 1): Nabídka reflektující primární požadavky
- pro kritérium 2): Nabídková cena v Kč (včetně DPH) po zohlednění ceny protiplnění
- pro kritérium 3): Seznam referenčních zakázek v požadované oblasti
- pro kritérium 4): Nabídka reflektující sekundární požadavky
O konečném výsledném umístění rozhoduje celkový součet bodů za obě dílčí kritéria.
VII. Další požadavky zadavatele:
1. nabídka bude předložena ve třech vyhotoveních a bude podepsána statutárním zástupcem nebo jednatelem firmy, případně ředitelem daného úseku
2. provedení nabídky bude jasně a zřetelně označeno na titulní straně příslušného provedení nápisem „ORIGINÁL“ nebo „1. KOPIE“ nebo „2. KOPIE“ a všechna vyhotovení musí být vložena do jedné společné obálky nabídky
3. nabídka bude svázána či jinak odpovídajícím způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh
4. nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl
5. uchazeč musí mít přímou zkušenost v oblasti hudebních festivalů a doložit ji kladnými referencemi právnických či fyzických osob
6. nabídka musí obsahovat alespoň pět ukázek projektů realizovaných v posledních deseti letech
7. nabídka musí obsahovat výslovnou deklaraci, že uchazeč disponuje technikou a technologií, pracovními silami a dalším vybavením potřebným k naplnění parametrů zakázky v jejím plném rozsahu
8. uchazeč doloží prohlášení o pojištění odpovědnosti uchazeče vůči třetím osobám, které pokrývá celý objem veřejné zakázky, případně čestného prohlášení o uzavření pojistky v případě získání zakázky
VIII. Doručování nabídek (termín, místo)
1. Nabídku možno podávat pouze v písemné formě v uzavřené obálce poštou na adresu:Národní divadlo Brno, sekretariát ředitele, Dvořákova 11, 65770 Brno nebo osobně na sekretariát ředitele tamtéž.
2. Zapečetěnou obálku výrazně označte názvem zakázky: Výběrové řízení Janáček Brno 2010 a adresou sídla, místa podnikání uchazeče.
3. Způsob doručení nabídky uchazeč volí na vlastní riziko
4. Nabídky musí být doručeny nejpozději do 31. 10. 2009.
IX. Další podmínky zadavatele:
1. zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo zrušení zadání této výzvy, popřípadě žádnou nabídku nevybrat
2. uchazeč předloží návrh smlouvy v písemné i elektronické podobě
3. výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká právní vztah, zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění
4. zájemcům nenáleží za vypracování nabídek žádná odměna ani úhrada nákladů spojených s jejich vypracováním
5. zadavatel nabízí jako formu úhrady (i částečnou) věcná protiplnění, využití této možnosti je třeba specifikovat v nabídce
X. Osoba zajišťující zakázku včetně kontaktů:
- zadavatel
X. Místo, datum:
- v Brně dne 16. 10. 2009
Profil zákazníka: příspěvková organizace z Jihomoravského kraje zabývající se kulturou
Děkuji za nabídku.