Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
19. 6. 2009 16:46
Identifikátor
362227
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč
Poptávající
Firma, zadáno 35 poptávek

Výměnu trubních rozvodů a vyrovnávací nádrže v úpravně vody

Poptávám výměnu trubních rozvodů a vyrovnávací nádrže v úpravně vody rehabilitačního bazénu.

Naše Sp.Zn.: 107/14.03 2009/Mgr. Pelnář

Zadávací podmínky veřejné zakázky malého rozsahu na akci:

Předmět zakázky:
Předmětem plnění zakázky je výměna trubních rozvodů a vyrovnávací nádrže v úpravně vody rehabilitačního bazénu, dle technického popisu projekční kanceláře PROMOS s.r.o. - st.p.č. 5384, 5529, 5596, 5595 v k.ú. Šumperk.

Kvalifikační předpoklady:
Zadavatel požaduje v nabídce doložit oprávnění k podnikání (např. kopie živnostenského listu, koncesní listiny, výpisu z obchodní rejstříku). Vybraný uchazeč následně při podpisu Smlouvy o dílo zadavateli předloží ke ztotožnění originál oprávnění k podnikání ne starší 90-ti dnů.

Doba plnění:
- zahájení prací: 1.8.2009
- dokončení prací: 31.8.2009

Lhůta pro podání nabídky:
Nabídky budou doručeny do 3.7.2009 do 12.00 hod. Nabídky, které budou zadavateli doručeny po skončení této lhůty, nebudou zadavatelem přijaty a hodnoceny, resp. budou příslušným uchazečům vráceny.

Místo podání nabídky:
a) nabídky se podávají výhradně v elektronické podobě, a to na adresu viz kontakt
b) doručené nabídky zadavatel eviduje a přiděluje jim pořadová čísla

Hodnotící kritérium:
nejnižší celková nabídková cena včetně DPH

Nabídka bude obsahovat:
- doložení dokladů prokazujících splnění kvalifikačních předpokladů
- nabídka bude obsahovat naskenované kopie živnostenských oprávnění, event. výpis z obchodního rejstříku
- cenovou nabídku v rozsahu zadávacích podmínek dle technického popisu uvedeného v příloze č. 1
- nabídkovou cenu bez DPH, DPH a celkovou nabídkovou cenu včetně DPH
- reference z obdobných staveb
- návrh smlouvy o dílo

Pokud nebude obsahovat nabídka všechny výše uvedené náležitosti, bude komisí vyřazena.

Platební podmínky:
Objednatel uhradí zhotoviteli cenu za dílo po dokončení a předání díla na základě faktury/daňového dokladu vystaveného zhotovitelem. Přílohou faktury bude objednatelem potvrzený protokol o převzetí provedených prací a dodávek.

Objednatel uhradí fakturu bezhotovostním převodem. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne doručení faktury objednateli.

Faktura musí obsahovat tyto náležitosti:
- číslo faktury
- číslo smlouvy o dílo
- přesné označení zhotovitele a objednatele
- označení účtu, na který má být fakturovaná částka poukázána
- datum vystavení a splatnosti faktury
- zákonem stanovené DPH
- fakturovou částku
- razítko zhotovitele a podpis oprávněné osoby

Sjednaná cena může být změněna pouze za níže uvedených podmínek:
a) pokud objednavatel bude požadovat i provedení jiných prací nebo dodávek, než těch, které byly předmětem cenové nabídky nebo pokud objednatel vyloučí některé práce nebo dodávky z předmětu plnění;
b) pokud objednavatel bude požadovat jinou kvalitu nebo druh dodávek, než tu, která byla uvedena v cenové nabídce
c) pokud se při realizaci díla vyskytnou skutečnosti, které nebyly v době sjednání smlouvy známy a zhotovitel je nezavinil ani nemohl předvídat a tyto skutečnosti mají prokazatelný vliv na sjednanou cenu.

Záruční doba:
Požadovaná doba záruky je stanovena následovně:
- na stavební práce 60 měsíců,
- na dodané výrobky záruka dle výrobců
- na plastovou nádrž 60 měsíců

Po dobu záruční lhůty odpovídá zhotovitel za to, že dílo bude mít vlastnosti předpokládané obecně závaznými normami. Je vázán k bezplatnému odstranění vad, ke kterému jej bez zbytečného odkladu vyzve zadavatel, případně správce převzatého díla.

Zhotovitel po dobu záruky díla zaručuje:
a) bezvadnou jakost a bezporuchovou funkci celého díla
b) že dílo bude plně způsobilé užívání
c) že dílo bude splňovat požadavky všech platných souvisejících norem a předpisů

Záruční doba začíná běžet dnem řádného předání a převzetí dokončeného díla.
Zhotovitel je zavázán odstranit na své náklady všechny vady, které se vyskytnou během záruční doby.
Je- li vada způsobena zaviněním zhotovitele nebo jeho pracovníků, je zhotovitel kromě toho povinen uhradit zadavateli příslušnou škodu.
Záruční doba se prodlužuje o dobu, počínající dnem oznámení vad a končí dnem protokolárního převzetí opraveného díla zadavatelem.
Záruka se nevztahuje na vady, o nichž zhotovitel prokáže, že byly způsobeny zadavatelem, třetí osobou nebo nahodilou událostí.
Po předání a převzetí díla přechází právo reklamace na uživatele.

Smluvní sankce:
Pokud bude zhotovitel v prodlení proti termínu předání a převzetí díla sjednanému podle Smlouvy o dílo, je povinen zaplatit objednavateli smluvní pokutu ve výši 1% z celkové sjednané ceny bez DPH a 500,--Kč za každý i započatý den prodlení.

Pokud zhotovitel neodstraní nedodělky či vady uvedené v zápise o předání a převzetí díla v dohodnutém termínu, zaplatí objednavateli smluvní pokutu 1.000 Kč za každý nedodělek či vadu, u nichž je v prodlení a za každý den prodlení.

Pokud zhotovitel nenastoupí ve sjednaném termínu k odstraňování reklamované vady nebo vad, je povinen zaplatit objednavateli smluvní pokutu 1.000 Kč za každou reklamovanou vadu, na jejíž odstraňování nenastoupil ve sjednaném termínu a za každý den prodlení.
Pokud neodstraní reklamovanou vadu ve sjednaném termínu, je povinen zaplatit objednavateli smluvní pokutu 1.000,- Kč za každou reklamovanou vadu u níž je v prodlení a za každý den prodlení.
Označí-li objednavatel v reklamaci, že se jedná o vadu, která brání řádnému užívání díla, případně hrozí nebezpečí škody velkého rozsahu, sjednávají obě smluvní strany smluvní pokuty v trojnásobné výši.

Pokud zhotovitel nevyklidí staveniště ve sjednaném termínu, nejpozději však ve lhůtě do patnácti dnů od termínu předání a převzetí díla, je povinen zaplatit objednavateli smluvní pokutu 1.000 Kč za každý i započatý den prodlení.
Pokud zhotovitel nevyklidí staveniště ani v termínu do třiceti dnů od termínu předání a převzetí díla, může objednavatel nechat staveniště vyklidit na náklady zhotovitele díla. Pokud bude objednavatel v prodlení s úhradou faktury proti sjednanému termínu je povinen zaplatit zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.

Další podmínky:
zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu zadávacího řízení změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky a to písemně a všem účastníkům shodně
zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky a neuzavřít s žádným uchazečem smluvní vztah
zadavatel si vyhrazuje právo veřejnou zakázku zrušit
zadavatel si vyhrazuje právo změnit termín plnění veřejné zakázky
zadavatel předložené nabídky nevrací
náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí

Voda v akumulační nádrži je upravována chemikáliemi:
- chlorňan sodný
- 3 % kyselina sírová
- 1 % síran hlinitý
Výše uvedené chemické látky jsou do bazénu dávkovány automatickým systémem DULCOMARIN od dodavatelské firmy Pro Minent. Dávkování probíhá prostřednictvím kalibrovaných sond. 1x za 30 kalendářních dnů provádí pracovníci nemocniční údržby čištění bazénů, dezinfekcí DEOX Extra.

K montáži bazénu dojde přímo v prostorách 1. PP na místě stávající akumulační nádrže, která bude odstraněna pracovníky nemocnice a na uvolněné místo bude neprodleně instalována nová plastová nádrž. Realizace bude probíhat vždy od pátku 15:00 hod. do neděle 24:00 tak, aby nedošlo k omezení provozu rehabilitace. Prostory, ve kterých je dnes umístěna akumulační nádrž jsou stísněné a účastníci veřejné zakázky jsou povinni před podáním nabídky provést místní šetření za účasti zástupců Šumperské nemocnice a.s.

Příloha č.1 – technický popis (na vyžádání zašleme e-mailem) - u kontaktu poptávky
Příloha č.2 - provozní řád - u kontaktu poptávky

Profil zákazníka: akciová společnost z Olomouckého kraje zabývající se zdravotnictvím

Děkuji za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 48 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Výměnu trubních rozvodů a vyrovnávací nádrže v úpravně vody

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 48 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 663 poptávek v celkové hodnotě 267 634 500 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 596 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Další zajímavé poptávky

Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek

Poptávám: projektanta na výpočet statiky

  • Předevčírem (28. 6. 2024)
  • Slovensko
  • Služby
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 319 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.