Hodláme nasadit informační systém/ERP malého až středního typu, který by uživatelsky zastřešoval, sjednocoval a propojoval práci pro všechny naše nynější systémy jako moduly a zajišťoval další funkce
Konkrétně moduly výčtově:
- účetnictví, výměna dokumentů - DMS, kontrola přístupů, mzdy, technická podpora a provize obchodníků
- uživatelé by měli mít role, které by je opravňovaly ke přístupům na dané moduly a ke konkrétním akcím
- všechny naše nynější systémy jsou postavené na platformě PHP/MySQL, některé systémy používají CRON.
Stávající systémy:
- systém vývoje podpory Mantis, Licenční systém (výdej licencí k prodávaným produktům), Partnerský systém (správa dalších prodejců)
- e-shop je projekt Virtuemart a CRM je SugarCRM
- počet aktivních firemních uživatelů systémů je 50-200
- E-shop uživatelé jsou v řádu desítek tis. uživatelů (škálovatelný do stovek tis)
- nepředpokládají se funkční zásahy do stávajících systémů.
IS bychom rádi hostovali na našem UNIXovém serveru.
Pakliže by jste chtěli některé části systémů převést na Vaši platformu/Váš systém, do ceny připočtěte cenu převodu stávajících dat, zajímají celkové odhadované náklady projektu.
Podrobnou neformální specifikaci zašleme uchazečům, kteří postoupí do dalšího kola výběrového řízení.
Další informace:
- specifikaci našich systémů nelze rozepsat blíže z bezpečnostních důvodů, výčtově je specifikováno vše co by dodavatel měl udělat
Realizace:
- v Q3/2009.
Hlavní rozhodovací kritéria:
- čas 30%, Cena - 70%
V nabídce zadejte odhadovanou cenu za projekt a odhadovanou nejvyšší cenu, kterou projekt nepřekročí (řádově - specifikace je zatím obecná). Zašlete také odhadovaný čas realizace a reference v této oblasti. Veškeré IT řešíme v brněnské pobočce - výhodou pro dodavatele je tedy dostupnost v Brně.
Profil zákazníka: společnost z Prahy
Děkuji za nabídku.