Vypisujeme výběrové řízení na návrh a realizaci výstavního stánku.
Veletrh FOR ARCH 2009 (22. – 26. 09. 2009)
Výstavní plocha 198 m2 + 64 m2 (konečný rastr zasílá realizátor veletrhu - ABF v červnu 2009)
Dispozice a členění objednané plochy 1x rohová plocha 5x18m2 (90 m2)
1x rohová plocha 6 x 18 m (108 m2)
1x veřejný koridor oddělující obě zrcadlové plochy (64 m2)
Požadavky:
• moderní dynamický stánek
• možnost opakovaného použití a možnost převedení koncepce na plochu o jiné dispozici a rozměru
• životnost stánku cca 5 veletrhů s různými obměnami a aktualizacemi
• možnost využití našeho vlastního konstrukčního materiálu a prvků, podlahových krytin atd.
• možnost použití našich již hotových výstavních stojanů + případný návrh koncepce pro
prezentaci nových produktů
• stánek musí splňovat potřebu fyzické prezentace produktů (nemáme zájem pouze o image prezentaci)
• sjednocení rozdílné filozofie a grafiky prezentovaných značek, spojení široké škály produktů
• využití veřejného koridoru mezi oběma stánky – např. položení podlahy, přepažení konstrukcí s reklamními poutači atd.
Volitelné:
Celková plocha stánku může být rozdělena na jednotlivé sekce pro prezentaci konkrétních značek nebo je možné prezentaci provázat bez striktně určených hranic.
Využitý prostor pro jednotlivé značky by měl přesto rámcově odpovídat níže uvedených plochám.
Prezentované značky a produkty (požadavky na využitou plochu):
• HARO – dřevěné, laminátové, korkové, linoleum podlahy / Celenio by HARO - dlažba na bázi dřeva (30 m2)
• Admonter – dřevěné prkenné podlahy (27-30 m2)
• Weitzer Parkett – dřevěné podlahy a schody (23 m2)
• SWM Thermowood – dřevěné terasy pro exteriér a fasády (15 m2)
• Ardex – stavební chemie / panDOMO - lité cementové podlahy a stěny (23m2)
• Kronopol / Duropal/ Wodego – stavebně konstrukční materiály, interiérové deskové materiály (27m2)
• zázemí dostatečné pro skladování reklamních materiálů, katalogů a přípravu občerstvení
Postup výběrového řízení:
1. kolo
Termín přihlášek a předložení návrhů pro 1. kolo výběrového řízení do 20. 02. 2009
Termín vyhlášení postupujících do 2. kola: 06. 03. 2009
Na základě návrhů stánku budou vybrány 3 firmy, které postoupí do 2. Kola.
Návrh pro 1. kolo musí obsahovat:
• základní vizualizaci stánku
• specifikaci použitého materiálu (při 1. kole budou dojednány možnosti dodávky materiály z naší firmy)
• obecné možnosti umístění výstavních stojanů s konkrétními produkty
• rozsah nabízených služeb spojených s realizací a stavbou
• rámcový rozpočet
Kritéria pro výběr do 2. kola vývěrového řízení:
• originalita
• sladění prezentovaných značek do jednoho celku
• finanční rozpočet
2. kolo
Termín předložení návrhů pro 2. kolo výběrového řízení do 27. 03. 2009
Termín ukončení výběrového řízení a výběr návrhu a realizátora: 30. 04. 2009
Návrh pro 2. kolo musí obsahovat:
• vizuálně dopracovaný návrh včetně začlenění našich výstavních stojanů
• koncepci barevného sladění grafických požadavků na jednotlivé značky
• návrh na prezentaci produktů bez vlastních výstavních stojanů – nový návrh možné prezentace
• výčet a množství použitých materiálů
• hrubý návrh varianty při použití v jiné dispozici a rozměru
• finanční rozpočet pro výrobu, stavbu a demontáž
• rozpis časové náročnosti stavby a demontáže stánku
• možnosti skladování a požadavky na přepravu
Pro přípravu návrhů si můžete vyžádat následující podklady:
• orientační rastr objednané plochy pro veletrh FOR ARCH 2009
• vyobrazení a popis hotových výstavních stojanů
• produktové informace dodávaných materiálů naší společností
• fotografie z již realizovaných veletrhů
Případně si můžete domluvit osobní návštěvu v našem Showroomu s ukázkami prezentací produktů.
Profil zákazníka: společnost z Prahy
Děkuji za nabídku.