Poptávám technologii a instalace zařízení pro poskytování telefonních služeb protokolem IP (VoIP) v ČR v podnikovém sektoru.
- hledáme pro naše klienty v ČR, zařízení s instalací a servisem, které je kompatibilní s VoIP SIP v.2 operátor služba SIP trunk
- zařízení může být připojeno do podnikové telefonní ústředny (PBX) rozhraním ISDN30 PRI, nebo ISDN2 BRI u menších PBX
- novější PBX mohou mít nativní rozhraní Ethernet pro SIP trunk
- do tranzitní ústředny operátora je zařízení propojeno protokolem IP, SIP trunkem o potřebné kapacitě
- zařízení musí splňovat vysoké nároky na dostupnost služby
- cílem je poskytnutí optimalizace, snížení telefonních nákladů klienta proti tradičním telefonním operátorům
Množství:
- stovky ks
Příklad popisu služby:
- služba je určena pro připojení zákaznické VoIP ústředny k naší operátorské ústředně
- 30 vyhrazených hlasových kanálů v tomto případě umožní až 30 současných externích hovorů z ústředny klienta
- počet interních (vnitrofiremních) hovorů závisí na použité ústředně na straně zákazníka a není naší službou ovlivněn
- součástí služby je směrování určeného bloku telefonních čísel na zákaznickou pobočkovou ústřednu
- ke službě 802.VOX 30sipTRUNK můžeme vyhradit rozsah až 300 telefonních čísel, což umožní provozovat na straně klienta až 300 poboček s přímým telefonním spojením
- klienti provozující call centrum volí službu tak, aby počet hovorových kanálů (trunků) odpovídal počtu aktivních operátorů ve špičce
- v případě call centra je zpravidla na ústřednu směrováno pouze jediné telefonní číslo a příchozí hovory jsou pak ústřednou automaticky nebo za pomoci IVR rozdělovány mezi operátory
- samozřejmostí je online výpis všech hovorů v klientském účtu
Termín:
- rok 2009
Profil zákazníka: společnost s r.o. z Moravskoslezského kraje zabývající se telekomunikacemi
Děkuji za nabídku.