Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
11. 11. 2008 10:45
Identifikátor
277451
Lokalita
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč
Poptávající

Dodavatele úklid. prací, svozu odpadu vč. jeho likvidace pro a.s.

Poptávám dodavatele úklidových prací a dodavatele svozu komunálního odpadu, separovaného a nebezpečného odpadu vč. jeho likvidace.

Předmět plnění:

1.
- poptávka č. 1 – Vnitřní úklid objektů
- Praha 8
- dispečerská buňka vč. sociálního zařízení v areálu ÚAN Praha Florenc – přístavek
- (dvorní a uliční trakt, nádražní hala)
- dočasná odbavovací hala
- v průběhu doby plnění si objednatel vyhrazuje právo na změnu předmětu plnění (vyjmutí některých prostor či začlenění dalších objektů)

2.
Poptávka č. 2:
– venkovní úklid vč. zimního úklidu areálů
- ÚAN Praha Florenc (horní a dolní nádraží)
- AN Praha Holešovice
- parkoviště Rohanský ostrov
- parkoviště Pankrác

- v průběhu doby plnění si objednatel vyhrazuje právo na změnu předmětu plnění (vyjmutí některých prostor či začlenění dalších ploch).

3.
Poptávka č. 3:
– svoz komunálního odpadu, separovaného a nebezpečného odpadu a jeho likvidace z areálů

- parkoviště Rohanský ostrov
- ÚAN Praha Florenc
- parkoviště Pankrác
- AN Praha Holešovice

Doba plnění :
- od 1.3.2009 do 1.3.2010

- podrobný popis požadovaných prací je v samostatné příloze, bod č. 1 až 5

Prohlídka místa plnění:
- ve dnech 20.11. – 27.11.2008

- zájemce prosíme o předcházející telefonické potvrzení účasti kontaktní osobě a sjednání si času prohlídky

Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů :
• zadavatel požaduje, aby součástí nabídky byl doklad o oprávnění dodavatele prací k podnikání – kopie živnostenského listu a kopie výpisu z obchodního rejstříku, je-li uchazeč v tomto rejstříku zapsán

Další požadavky na plnění předmětu poptávky č. 1, č. 2, č. 3:
• technické a materiálové vybavení firmy
• zajištění kvality poskytovaných služeb
• zajištění časové flexibility pro poskytování služeb
• pojištění firmy – pojištění majetku a odpovědnosti za škodu
• potvrzení o trestní bezúhonnosti pracovníků vnitřního a venkovního úklidu

Požadovaný rozsah nabídky:
• doklad o prokázání kvalifikačních předpokladů firmy, případné dodatečné doložení změn

• doklad o pojištění firmy
• čestné prohlášení firmy o bezdlužnosti
• doklad – přehled technického a materiálového vybavení
• přehled významných zakázek
• návrh časové flexibility pro poskytování služeb
• doklad o zajištění kvality poskytovaných služeb, plán kontroly poskytovaných služeb

• potvrzení pracovníků úklidu o trestní bezúhonnosti (čestné prohlášení s možností zadavatele nahlédnout do výpisu z rejstříku trestů)

• celkovou nabídkovou cenu dle požadavku viz. níže uvedeného

Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny:
• celková cena každé poptávky ( tj. poptávka č. 1 – vnitřní úklid objektů,
poptávka č. 2 - venkovní úklid vč. zimního úklidu, poptávka č. 3 – svoz komunálního odpadu a jeho likvidace) musí být uvedena v Kč bez DPH a včetně DPH

• nabídkovou cenu požadujeme předložit na jednotlivé poptávané práce samostatně
• není nutné předložit nabídkovou cenu na všechny poptávané práce, avšak odběratel – zadavatel preferuje firmu zajišťující komplexní služby (poptávka č. 1 – 3)

Lhůta pro podání nabídky:
- nabídka musí být doručena nejpozději do 15.12.2008 písemně na adresu společnosti nebo osobně kontaktní osobě

Přílohy :
1. Poptávka č. 1 – vnitřní úklid
2. Úklid – detailní popis činností
3. Poptávka č. 2 – venkovní úklid
4. Opatření komunikací v zimním období
5. Svoz odpadu

- podrobné informace naleznete v příloze u kontaktu poptávky

Profil zákazníka: akciová společnost z Prahy zabývající se dopravou

Děkuji za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 15 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Dodavatele úklid. prací, svozu odpadu vč. jeho likvidace pro...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 15 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 780 poptávek v celkové hodnotě 266 277 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 591 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 365 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.