Poptávám dodavatele úklidových prací a dodavatele svozu komunálního odpadu, separovaného a nebezpečného odpadu vč. jeho likvidace.
Předmět plnění:
1.
- poptávka č. 1 – Vnitřní úklid objektů
- Praha 8
- dispečerská buňka vč. sociálního zařízení v areálu ÚAN Praha Florenc – přístavek
- (dvorní a uliční trakt, nádražní hala)
- dočasná odbavovací hala
- v průběhu doby plnění si objednatel vyhrazuje právo na změnu předmětu plnění (vyjmutí některých prostor či začlenění dalších objektů)
2.
Poptávka č. 2:
– venkovní úklid vč. zimního úklidu areálů
- ÚAN Praha Florenc (horní a dolní nádraží)
- AN Praha Holešovice
- parkoviště Rohanský ostrov
- parkoviště Pankrác
- v průběhu doby plnění si objednatel vyhrazuje právo na změnu předmětu plnění (vyjmutí některých prostor či začlenění dalších ploch).
3.
Poptávka č. 3:
– svoz komunálního odpadu, separovaného a nebezpečného odpadu a jeho likvidace z areálů
- parkoviště Rohanský ostrov
- ÚAN Praha Florenc
- parkoviště Pankrác
- AN Praha Holešovice
Doba plnění :
- od 1.3.2009 do 1.3.2010
- podrobný popis požadovaných prací je v samostatné příloze, bod č. 1 až 5
Prohlídka místa plnění:
- ve dnech 20.11. – 27.11.2008
- zájemce prosíme o předcházející telefonické potvrzení účasti kontaktní osobě a sjednání si času prohlídky
Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů :
• zadavatel požaduje, aby součástí nabídky byl doklad o oprávnění dodavatele prací k podnikání – kopie živnostenského listu a kopie výpisu z obchodního rejstříku, je-li uchazeč v tomto rejstříku zapsán
Další požadavky na plnění předmětu poptávky č. 1, č. 2, č. 3:
• technické a materiálové vybavení firmy
• zajištění kvality poskytovaných služeb
• zajištění časové flexibility pro poskytování služeb
• pojištění firmy – pojištění majetku a odpovědnosti za škodu
• potvrzení o trestní bezúhonnosti pracovníků vnitřního a venkovního úklidu
Požadovaný rozsah nabídky:
• doklad o prokázání kvalifikačních předpokladů firmy, případné dodatečné doložení změn
• doklad o pojištění firmy
• čestné prohlášení firmy o bezdlužnosti
• doklad – přehled technického a materiálového vybavení
• přehled významných zakázek
• návrh časové flexibility pro poskytování služeb
• doklad o zajištění kvality poskytovaných služeb, plán kontroly poskytovaných služeb
• potvrzení pracovníků úklidu o trestní bezúhonnosti (čestné prohlášení s možností zadavatele nahlédnout do výpisu z rejstříku trestů)
• celkovou nabídkovou cenu dle požadavku viz. níže uvedeného
Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny:
• celková cena každé poptávky ( tj. poptávka č. 1 – vnitřní úklid objektů,
poptávka č. 2 - venkovní úklid vč. zimního úklidu, poptávka č. 3 – svoz komunálního odpadu a jeho likvidace) musí být uvedena v Kč bez DPH a včetně DPH
• nabídkovou cenu požadujeme předložit na jednotlivé poptávané práce samostatně
• není nutné předložit nabídkovou cenu na všechny poptávané práce, avšak odběratel – zadavatel preferuje firmu zajišťující komplexní služby (poptávka č. 1 – 3)
Lhůta pro podání nabídky:
- nabídka musí být doručena nejpozději do 15.12.2008 písemně na adresu společnosti nebo osobně kontaktní osobě
Přílohy :
1. Poptávka č. 1 – vnitřní úklid
2. Úklid – detailní popis činností
3. Poptávka č. 2 – venkovní úklid
4. Opatření komunikací v zimním období
5. Svoz odpadu
- podrobné informace naleznete v příloze u kontaktu poptávky
Profil zákazníka: akciová společnost z Prahy zabývající se dopravou
Děkuji za nabídku.