Poptávám: webové stránky
Popis:
- 1.Web = horizontální navigace/menu = cca. 5-7 odkazů s proklikem na jednotlivé stránky na kterých by byla fotoprezentace produktů jako v klasickém e-shopu s možností ihned objednat
- po rozkliknutí daného produktu by měl mít návštěvník možnost prohlédnout si profil prodejce s veškerými jeho pracemi/produkty
- levý horní roh = logo s proklikem na HOME Pravý horní roh = přihlášení (přes Facebook, Google +, apod...) pod horizontální navigací by byla proměnná fotoprezentace
- pod ní by se měli nacházet cca 4-5 velkých ikon s proklikem na jednotlivé stránky na kterých by byl popsaný princip fungování webu, služby, objednávkového procesu, dopravy, o nás, apod...
- pod ikonami by mělo být místo pro nějaký text, cca. 5-10 řádků
- a pod tím vším v barevně odlišeném poli mapa stránek
- poptávám pro svého klienta výrobu webu - detaily od klienta viz. níže
- prosím o jednoduché/přibližné nacenění
- 2. přihlášení na web pro osoby, které by na webu chtěli prezentovat své práce/produkty, by mělo probíhat přes Facebook, Google + a nevím zda by se nevyplatila ještě nějaká další soc. síť?
- 3. určitě by na webu mělo fungovat skrytí kontaktů (tj. že by nikdo neměl mít možnost dotyčného co prezentuje na mém webu nijak kontaktovat)
- 4. skrytí kontaktních údajů a možnost je blokovat ve zprávách (ani jako "xxx(zavináč)xxx.xx", email, Facebook, web, telefon, apod...)
- 5. jména osob, které by na webu prezentovali by se měla zobrazovat jen jako ID bez příjmení (stačí jen jméno a první písmeno z příjmení)
- 6. každý kdo by chtěl na webu prezentovat své práce/produkty by si musel vytvořit vlastní profil s fotogaleriemi a osobními informacemi kromě kontaktních údajů
- 7. pak by následovali funkce e-shopu (tj. u každého profilu by měl zákazník mít možnost objednat služby/produkty, které prezentující nabízí třeba ve svých fotogaleriích)
- 8. profil prodejce by měl být rozdělen na dvě části (levé vertikální menu s ikonkou (fotkou) jménem ID (bez příjmení), informacemi jako země ve které žije, město, věk, apod... a počet prodaných kusů svého zboží
(pravá část by byla fotogalerie s proklikem na detaily jednotlivého produktu a tlačítkem objednat + volba množství, velikosti produktu, barvy produktu, výběru dopravy a platby jako u klasického e-shopu.
- 9. v budoucnu by na webu měla být možnost přihlášení pro firmy, které by produkt nabízejícího dokázali vyrobit blíže zákazníkovi (tj. pokud by někdo prezentoval například výrobu čehosi, byl například z Dallasu a někdo by chtěl jeho produkt objednat z ČR, zakázku by měla mít možnost získat továrna/výrobce někde blíž pro levnější dopravu produktu)
- tyto firmy by se museli přihlásit na web do svého rozhraní ve kterém by viděli aktuální objednávky o které se postarají a za které dostanou odměnu/procenta z prodeje
- 10. Web by měl fungovat i jako aplikace nebo e-shop na Facebooku, aby nemusel vždy zákazník objednávat pouze přes web (tj. vidím na Facebooku produkt prezentujícího z mého webu, kliknu a mohu rovnou objednat, bez nutnosti lést na web
Termín:
- dle dohody