Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
7. 10. 2008 10:06
Identifikátor
264344
Předpokládaná hodnota
řádově tisíce Kč
Poptávající

Překlady obchod. podmínek pořadatelů, 4 - 5 ks, popis v poptávce

žádáme o vyhledání firmy, jednotlivce se znalostí překladů všeobecných obchodních podmínek německých pořadatelů překladů z NJ do ČJ s pojištěním překladu!

Další informace:
- termín v říjnu

v ČJ: všeobecné cestovní podmínky

1.Přihlášení
Registrací (rezervace) nabízí zákazník pořadateli závazné uzavření cestovní smlouvy v provedení písemného potvrzení od pořadatele. Pokud nesouhlasí cestovní přihláška s cestovním potvrzením, tímto je pořadatel po dobu 10 dní k nabídce vázán, avšak vyjímečně požaduje výslovně předčasné přijetí.

2. Platba
Při uzavření smlouvy, je-li vklad ve výši 20% z ceny cesty, je minimálně 50,- € ? pro účastníka k úhradě. Doplatek je 28 dní před odletem k uhrazení. Platební způsob: převod. Po přijetí platby obdrží cestující cestovní doklady. Při krátkodobých rezervacích od 28 dní před začátkem cesty je cena okamžitě splatná. U rezervací od 7 dní před odletem je platba na letišti, nebo předložení bankovního potvrzení o platbě. Platba při vyzvednutí letenek na letištním stánku je jen mimořádně možná za platbu v hotovosti na stánku a za poplatek na osobu 20,- €? .
Platba cestovní ceny (záloha a doplatek) smí být od pořadatele požadována před ukončením cesty jen tehdy, pokud klientovi dle §651k BGB byla pojišťovací stvrzenka dodána.
Pořadatel je u R+V Wiesbaden pojištěn. Pojišťovací stvrzenka na insolvenci se zasílá s potvrzením o zaknihování.
Pojišťovací insolvenční stvrzenka zaručuje klientovi přímý nárok proti pojišťovně R+V v případě platební neschopnosti nebo nahlášení konkurzu pořadatele.
Pokud není celková cena cesty před nasstoupením plně uhrazena, pořadatel je tímto osvobozen od povinných služeb a může od klienta požadovat odpovídající zpětné platby, pokud nemá nárok na odmítnutí.

1.Výkony
2.3.1.Rozsah a charakter smluvního plnění vyplývá z mandátu popisu služeb pořadatele tak jako k tomu s přihlédnutím na údaje v potvrzení o zaknihování. Vedlejší dohody, které toto stanovení smluvních služeb změní, potřebuje doslovné potvrzení.
3.3.2.pokud je předmětem týkající se smlouvy jen podání jednotlivých cestovních služeb (miniaragment), bude samotná tato služba bez další služby, tudíž např. let bez transferu a péče, od pořadatele povinna.
3.3. U letů zavazadlo navíc a transport zvířat je jen na dotaz možný. Bezplatné zavazadlo činí 20kg na osobu, vnitrostátní připojné lety (Řecko) do 15 kg na ososbu.
3.4.Rezervace s odchýleným programem: z katalogu popsané dílčí programy bez letu jsou individuelně přepočítány a na dotaz možné.
Jako vyrovnávací poplatek letu je započteno na osobu 40,00 €.
3.5.Při vyzvednutí dokladů na letišti musí pořadatel být informován. Toto bude zatíženo poplatkem na ososbu 10,00 €, inkasem na letišti za rezervaci 10,00 € .

1.Cestování s dětmi/sleva
4.1.Děti do 2 let nemají nárok na místo sedění v letadle, ale u leteckých společností LTU a Air Berlin mají nárok na zavazadlo do 20 kg. U jiných leteckých společností nemají volné zavazadlo. Manipulační poplatek je 30,00 € na dítě. Postel a stravování je hrazeno přímo na hotelu.
4.2.Sleva na děti platí v cenové tabulce.

1.Výkony a cenové změny
5.1.Změny nebo odchýlení se jednotlivých cestovních výkonů od smluveného obsahu cestovní smlouvy, která po uzavření jsou nutné, je povoleno, když změny či odchýlení jsou pod zřetelem zájmu pořadatele pro klienta únosné a hlavně celkovou strukturu rezervované cesty neovlivňuje.
5.2.Vyhrazujeme si změny daných cen v tomto katalogu. Změny mohou nastat z důvodů dodatečných kontingentů letu a hotelů k vyšší ceně nákupu.
5.3.Pořadatel si vyhrazuje právo, vydaných a rezervovaných potvrzených cen v případě zvýšení nákladů na dopravu nebo poplatků za určité služby, jako přístaviště? nebo letištní poplatky, nebo změny příslušné cestovní aktuální měnné kurzy, takto: pokud nastane nárůst v době uzavírání cestovní smlouvy stávajících nákladů na dopravu, zejména pokud jde o náklady na pohonné hmoty, pak může pořadatel v souladu s tímto výpočtem cenu cesty navýšit:a)při navýšení místa k sedění může pořadatel po klientovi toto navýšení požadovat. b)V ostatních případech budou od dopravních přepravců každého dopravního prostředku vyžadovány dodatečné náklady na dopravu podle počtu sedadel, rozděleny na dohodnuté dopravní prostředky. Takže výslednou částku pro maloobchodní prostory může pořadatel vyžadovat po cestujícím. Pokud jsou na konci cestovní smlouvy stávající poplatky, jako např. přístavních? nebo letišťních poplatků oproti pořadatelovi navýšeny, může pořadatel cenu cesty odpovídající poměrnou částku navýšit. Při změně směnných kurzů po uzavření cestovní smlouvy mohou být cestovní ceny do té míry navýšeny, pokud cesta pro pořadatele navýšila náklady. Nárůst je možný pouze tehdy, pokud je smlouva uzavřená mezi uzavřením smlouvy a dohodnutým datem cesty více než 4 měsíce a okolnosti, které by vedly ke zvýšení před cestovní dohodou ještě nenastali a cestovní smlouva pro pořadatele nebyla předvídatelná. Nárůst je možný pouze tehdy, pokud mezi v případě pozdější změny ke změně ceny cesty pořadatel cestující neprodleně informuje. Navýšení ceny od 20 dne před začátkem cesty jsou neúčinný. Ale u zvýšení ceny více jak 5% nebo v případě značné změny za cestovní služby je cestující oprávněn, bez poplatků od cestovní smlouvy odstoupit nebo požadovat zúčastnění se rovnocenné cesty, pokud je pořadatel v takové pozici, že klientovi bez navýšení ceny takovouto cestu může nabídnout. Cestující má tyto práva okamžitě po prohlášení od pořadatele o navýšení ceny nebo-li změn cestovních služeb toto proti uplatňovat

6.Odstoupení ze strany zákazníka
6.1.Klient může kdykoliv před začátkem cesty cestu zrušit. Podstatný je přístup vysvětlení zrušení u pořadatele. Doporučuje se toto písemně přeposlat.
6.2.Odstoupí-li klient od cestovní smlouvy nebo nenastoupí cestu, má právo pořadatel požadovat přiměřené odškodnění.
6.3.Toto odškodnění je v případě zrušení ze strany zákazníka, přičemž zbývající počet dnů od obdržení prohlášení a pojištění storna zájezdu smluvně dohodnuté výpravy platí, která se takto vypočítají:

Zájezdy/Rezervace jen hotely
a)do 30 dnů 20% z ceny zájezdu, nejméně 50,00 € na osobu
b)29 – 22 dní 25% z ceny zájezdu
c)21– 15 dní 30% z ceny zájezdu
d)14 – 7 dní 50% z ceny zájezdu
e)6 – 1 den 70% z ceny zájezdu
Lety(charter)
a)do c) jako u zájezdů
d)14 – 7 dní 50% z ceny zájezdu
e) 6 – 1 den 100% z ceny zájezdu

Linkové lety
Zde jsou storno podmínky dané leteckou společností. U zájezdů v souvislosti s pravidelnými lety budou storno poplatky v jednotlivých službách vypočítány.

Prohlídkové cesty
a)do 50 dnů 10% z ceny zájezdu
b)49 – 30 dní 25% z ceny zájezdu
c)29 – 22 dní 30% z ceny zájezdu
d)21 – 15 dnů 50% z ceny zájezdu
e)14 – 1 den 75% z ceny zájezdu
Vily / Prázdninové domy /Holiday zájezdy lodí / Jachting / Speciální cestování
Zde jsou informace o zrušení individuální a mohou být požadovány.

Skupiny
za určitých podmínek(viz příslušné nabídky)
6.4.Kompenzace je 90% z ceny zájezdu v případě, když zákazník od cestovní smlouvy v den odjezdu rezignuje. To však předpokládá, že jste skutečně se ztrátou na této úrovni konfrontováni, pokud zákazník v den cesty rezignuje. Je-li skutečná škoda za normálních okolností nižší, je tento základ pro procentní paušální stav k použití.
6.5.Paušální náhrady vzrostou, pokud od strany pořadatele bude prokázáno, že byla vyšší škoda jak u paušálního zpátečního odškodnění dohodnuta. Bude se moci snížit, když zákazník poskytne důkaz o menších škodách, které vznikly.

7.Překnihování / Změna jména
7.1.Do 30 dnů před začátkem cesty je poplatek za překnihování 30,00 € na osobu, poté platí storno poplatky ( viz bod 6.)
7.2.U změn letů(překnihování, pokud je k dispozici letiště) cílovou destinaci je poplatek 50,00 € na osobu na místě zaplatit, při prodloužení pobytu vzniklé dodatečné náklady za hotel. Neexistuje žádný nárok na změnu v místě.
7.3.Změny jména do 30 dnů před odletem jsou bezplatná. Od 29 dne před odletem jsou poplatky ve výši 30,00 € na osobu. Od 10 dní před odletem je poplatek 50,00 € . U linkových letů musí být změna jména poptána přímo u letecké společnosti a dle podmínek linkové letecké společnosti budou poplatky vypočítány. Účastníci a jejich případně náhradní osoby jsou odpovědný spoludlužníci. Můžeme změnám cestujících osob odporovat, pokud nesplňují specifické potřeby, pokud jde o cestování, a nesplňují zákonné nebo regulační ,či administrativní příkazy.
7.4. Pokud 2 nebo více osob v dvoulůžkovém i více lůžkovém pokoji rezervovali a žádná náhradní osoba na místo účastníka nenastoupila, jsme povinni celou částku za pokoj požadovat nebo, pokud možno, zbývajícím účastníkům jiným způsobem vyjít vstříc.
7.5.Účastníci cesty, kteří mají jen let nebo v cílové destinaci služby delegáta či přes Medina Reisen rezervován pobyt , který nevyužijí, jsou povinni, 2 dny před zpátečním odletem od místních delegátů nebo letecké společnosti si nechat zpáteční let ověřit.

8.Ručení pořadatele
8.1.Pořadatel ručí v rámci povinné péče jako řádný obchodník:
- 1.důkladná příprava cesty
- 2.pečlivý výběr a kontrola poskytovaných služeb
- 3.správnost a přesnost plnění popisů
- 4.řádné poskytování sjednaných cestovních služeb, přičemž dle věrnosti a víře je příslušná místní a krajová běžnost brána v ohled.
8.2.pořadatel nenese odpovědnost za přerušení služeb spojených s přínosy, jako externí služby, a ty v popisu služeb výslovně jako externí služby jsou označeny. S ohledem na tyto externí služby odpovídá pořadatel pouze za řádné zprostředkování.
8.3.Pořadatel nenese žádnou odpovědnost za ztráty, krádeže, zpoždění letu nebo nepravidelnosti letu a jízdního času. Kromě toho neodpovídá pořadatel za zhoršení situace cesty pomocí vyšší moci, jako např. stávky, války, občanské nepokoje, přírodní i jiné katastrofy, epidemie, znečištění životního prostředí, nakládání s úřady, atd.
8.4.nároky na nedodržení smluvně poskytnutých služeb cesty jsou povinny během jednoho měsíce po smlouvě dané plánované cestě na pořadatele Medina Reisen uplatnit. Ve vlastním zájmu účastníka by toto mělo probíhat písemnou formou. Po uplynutí této doby může cestující uplatňovat nárok pouze v případě, že prokáže, že bez vlastního zavinění bylo zabráněno termínu.
8.5.vaše smluvní nároky skončí po 2 letech, a to počínaje dnem, kdy dle smlouvy byl konec cesty. Jsou-li jednání k vašim uplatněným nárokům nevyřízena, je promlčení pozastaveno, dokud vy a nebo i My pokračování vyjednávání odmítnete. Toto promlčení nabíhá platnosti nejdříve 3 měsíce po ukončení inhibice. Nároky na nedovolené jednání se promlčí v průběhu 3 let.
9.Poskytnutí záruky / náhradní plnění
9.1.pokud není cesta v rámci smlouvy dodržena, může cestující vyžadovat nápravní opatření. Pořadatel může nápravu odmítnout, pokud je nepřiměřenou zátěží.
9.2.Pořadatel může také takovým způsoben provést nápravu, že poskytne ekvivalentní náhradu služeb.

10.Omezené ručení
10.1.ručení pořadatele je, vyjma tělesného poškození, na trojnásobnou cestovní cenu omezen,
- 1.pokud vzniklá škoda cestujícího nevznikla ani úmyslně ani z hrubé nedbalosti nebo
- 2.pokud pořadatel cestujícímu, kterému vznikla škoda pouze jen kvůli zavinění ze strany služeb dodavatele, je odpovědný.
10.2.Nárok na náhradu škody proti pořadatelovi je vyloučeno nebo omezeno zákonem, pokud na základě zákonem daných předpisů, na které od dodavatele služeb poskytované služby jsou k použití, jejichž odpovědnost je také vyloučena nebo omezena.
10.3.pokud nastane pořadatelovi postavení smluvního dopravce, řeší se odpovědnost podle ustanovení zákona o letectví v souvislosti s mezinárodními dohodami ve Varšavě, Haagu, Guadalajara a Montrealské dohody(pouze u letů do USA a Kanady). Varšavská dohoda limituje obvykle odpovědnosti dopravce za smrt nebo zranění a ztráty a poškození zavazadel. Každé poškození nebo ztráty cestovního zavazadla musí ihned po příletu na letiště u daně letecké společnost být nahlášeny a reklamovány.V případě ztráty nebo poškození cennosti nebo peněz v odevzdaných zavazadlech nejsme povinni ručit.

11.Povinná součinnost
11.1.Cestující je povinen, u vzniklých poruch služeb v rámci zákonných předpisů,
spolupracovat, eventuelně škodám zabránit nebo v nepatrné míře udržovat. Cestující je zejména povinen, jeho námitky neprodleně dát místní agentuře vědět. Tato je pověřena k nápravě situace, pokud jeto v rámci jejích možností. Pokud cestující nedostatečně svojí vinou nedostatky prokáže, nemá tak nárok na snížení.
11.2.Cestující bude upozorněn, že u chartrových letů se často krátkodobě mění a také přeložení zpátečního času může nastat. Proto je důležité aby se předešlo poškození, musí si klient 48 hod. Před odletem nechat ověřit u naší agentury (adresa je v cestovních dokladech) a nechat si přesný zpáteční časový termín potvrdit. Pozapomenutí této povinnosti poškozuje cestujícího a může mít za následek snížení nebo vyloučení nároku.

12.Pojištění
12.1.Pořadatel doporučuje uzavření různých cestovních pojištění, např. zavazadlo, cestovní zdravotní a úrazové cestovní pojištění.
12.2.cestovní cena neobsahuje storno pojištění v ceně cesty. Je možné si zároveň s rezervací nebo během 14 dnů po rezervaci u Medina Reisen storno pojištění objednat. Cestovní pojištění: Evropská cestovní pojišťovna AG, Vogelweidesr. 5 , D – 81677 Mnichov.
Po uzavření smlouvy ohledně cestovního storno pojištění budou Vám přeposlány kompletní všeobecné obchodní podmínky pro cestovní storno pojištění. Pořadatel a cestovní kancelář se v případě škody věcí nezabývá.

13.Právní upozornění
13.1.Medin Reisen GmbH & CO.KG soustavně kontroluje a aktualizuje informace a ceny na svých internetových stránkách. Ale i přes veškerou péči může dojít ke změně údajů. Nepřebíráme odpovědnost nebo záruku za aktuálnost, správnost a úplnost informací.
Totéž platí pro všechny ostatní internetové stánky, na které jsou hypertextové linky odkázány.

Pro jednu smlouvu všeobecných podmínek je potřeba přeložení cca 3 - 4 stránek do ČJ, potřebujeme přibližně takto přeložit 4-5 pořadatelů(zatím), nemůžeme víc upřesnit, napřed chceme znát cenu a šanci možností, a rychlost překladů + pojištění překladu, pak bychom určitě měli více dalších smluv k překladům. Jedná se o turistickou branži, cestování, a odkaz na německé VOP jsme již přiložili a překlad jak by měl vypadat, nebo-li, jaký doposud máme, je též celý přiložen. Více k tomu nemohu dodat, nejpotřebnější informace už jsme zadali

Profil zákazníka: firma z Plzeňského kraje

Děkuji za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 40 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Překlady obchod. podmínek pořadatelů, 4 - 5 ks, popis v popt...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 40 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 512 poptávek v celkové hodnotě 223 742 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 591 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 365 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.