Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
23. 5. 2012 10:48
Identifikátor
1494324
Lokalita
Předpokládaná hodnota
50 — 200 000 Kč
Poptávající
Firma, Praha 1 zadáno 7 poptávek

Poptávám: opravu - výměnu oken (19 ks) v objektu pošty, vč. začištění

Popis poptávky: opravu – výměnu oken v objektu pošty

Součástí opravy bude:
- 1. výměna celkem 19 ks plastových oken, vnější strana hnědá barva, vnitří strava bílá barva, v členění dle přílohy č.2. / demontáž stávajících a jejich ekologická likvidace, montáž nových /
- 2. dodání vnitřních parapetů k novým oknům / demontáž stávajících a jejich ekologická likvidace, montáž nových /
- 3. dodání vnějších parapetů z Pz , rš. 250 mm – v délce cca 25 m / demontáž stávajících a jejich ekologická likvidace, montáž nových /

- 4. zednické začištění a oprava poškozených omítek / vnitřních i vnějších / oprava malby, 2x nátěr barvy bílé v rozsahu zednického začištění

- 5. spáry začištěny akrylovým tmelem bílé barvy
- 6. ostatní: doprava, materiál, přesun nábytku, úklid, ekologická likvidace odpadu atd.

Místo:
- Opatov

Materiál:
- dřevěná okna budou nahrazeny plastovými stejných rozměrů, ne z recyklovaného plastu

Barva:
- vnitřní strana bílá, vnější hnědá

Systém:
- min. 5 – ti komorový s hodnotou Uw = max. 1.1 W/m2.K

Další technické parametry, včetně rozměrů oken jsou uvedeny v příloze č. 2. poptávky, fotodokumentace je uvedena v příloze č. 3.

Uchazeč předloží jako součást nabídky prohlášení o shodě:
- další specifikace / průhlednost oken – typ použitého skla/ bude upřesněn na místním šetření při prohlídce místa plnění
- oprava bude prováděna tak, aby byl umožněn každodenní provoz pošty
- v celkové ceně budou zahrnuty veškeré náklady spojené s výměnou oken – tj. doprava, materiál, úklid apod..

Uchazeč předloží jako součást nabídky položkový rozpočet.
Termín realizace opravy:
- do 31.7. 2012 / orientační údaj /

Obchodní podmínky:
- s vítězným uchazečem bude uzavřen smluvní vztah formou objednávky
- zadavatel neposkytuje zálohové platby, dodavatel vystaví daňový doklad – fakturu po předání převzetí
díla
- splatnost faktury bude 60 kalendářních dní.
- celková cena uvedená uchazečem v nabídce bude maximální, nepřekročitelná, případné rozpočtované, ale neprovedené práce nebudou ve faktuře účtovány
- uchazeč v nabídce uvede dobu realizace díla v kalendářních dnech
- jde o dobu od předání staveniště do doby předání převzetí díla

Uchazeč v nabídce uvede délku záruční doby v měsících ode dne předání převzetí díla.
Zadavatel stanovil jako hodnotící kritérium nabídkovou cenu. Jako nejvýhodnější bude brána nabídka s
nejnižší nabídkovou cenou.

Prohlídka místa plnění:
- termín prohlídky místa plnění proběhne dne 29. 5. 2012 v 9.30 hod. Místo srazu účastníků prohlídky,je
před vchodem pošty. Účast na prohlídce místa plnění je podmínkou pro hodnocení nabídky. Cena uvedená v nabídce bude konečná a nepřekročitelná, více práce se nepřipouštějí.

Lhůta pro podání nabídek:
- lhůta pro podání končí dne 4. 6. 2012 v 11.00 hodin. Nabídky budou zaslány elektronicky na
e–mailovou adresu.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 12 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Poptávám: opravu - výměnu oken (19 ks) v objektu pošty, vč....

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 12 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 802 poptávek v celkové hodnotě 391 771 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 760 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 647 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.