Popis poptávky: opravu – výměnu oken v objektu pošty
Součástí opravy bude:
- 1. výměna celkem 19 ks plastových oken, vnější strana hnědá barva, vnitří strava bílá barva, v členění dle přílohy č.2. / demontáž stávajících a jejich ekologická likvidace, montáž nových /
- 2. dodání vnitřních parapetů k novým oknům / demontáž stávajících a jejich ekologická likvidace, montáž nových /
- 3. dodání vnějších parapetů z Pz , rš. 250 mm – v délce cca 25 m / demontáž stávajících a jejich ekologická likvidace, montáž nových /
- 4. zednické začištění a oprava poškozených omítek / vnitřních i vnějších / oprava malby, 2x nátěr barvy bílé v rozsahu zednického začištění
- 5. spáry začištěny akrylovým tmelem bílé barvy
- 6. ostatní: doprava, materiál, přesun nábytku, úklid, ekologická likvidace odpadu atd.
Místo:
- Opatov
Materiál:
- dřevěná okna budou nahrazeny plastovými stejných rozměrů, ne z recyklovaného plastu
Barva:
- vnitřní strana bílá, vnější hnědá
Systém:
- min. 5 – ti komorový s hodnotou Uw = max. 1.1 W/m2.K
Další technické parametry, včetně rozměrů oken jsou uvedeny v příloze č. 2. poptávky, fotodokumentace je uvedena v příloze č. 3.
Uchazeč předloží jako součást nabídky prohlášení o shodě:
- další specifikace / průhlednost oken – typ použitého skla/ bude upřesněn na místním šetření při prohlídce místa plnění
- oprava bude prováděna tak, aby byl umožněn každodenní provoz pošty
- v celkové ceně budou zahrnuty veškeré náklady spojené s výměnou oken – tj. doprava, materiál, úklid apod..
Uchazeč předloží jako součást nabídky položkový rozpočet.
Termín realizace opravy:
- do 31.7. 2012 / orientační údaj /
Obchodní podmínky:
- s vítězným uchazečem bude uzavřen smluvní vztah formou objednávky
- zadavatel neposkytuje zálohové platby, dodavatel vystaví daňový doklad – fakturu po předání převzetí
díla
- splatnost faktury bude 60 kalendářních dní.
- celková cena uvedená uchazečem v nabídce bude maximální, nepřekročitelná, případné rozpočtované, ale neprovedené práce nebudou ve faktuře účtovány
- uchazeč v nabídce uvede dobu realizace díla v kalendářních dnech
- jde o dobu od předání staveniště do doby předání převzetí díla
Uchazeč v nabídce uvede délku záruční doby v měsících ode dne předání převzetí díla.
Zadavatel stanovil jako hodnotící kritérium nabídkovou cenu. Jako nejvýhodnější bude brána nabídka s
nejnižší nabídkovou cenou.
Prohlídka místa plnění:
- termín prohlídky místa plnění proběhne dne 29. 5. 2012 v 9.30 hod. Místo srazu účastníků prohlídky,je
před vchodem pošty. Účast na prohlídce místa plnění je podmínkou pro hodnocení nabídky. Cena uvedená v nabídce bude konečná a nepřekročitelná, více práce se nepřipouštějí.
Lhůta pro podání nabídek:
- lhůta pro podání končí dne 4. 6. 2012 v 11.00 hodin. Nabídky budou zaslány elektronicky na
e–mailovou adresu.