Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
16. 4. 2008 13:03
Identifikátor
142288
Předpokládaná hodnota
řádově miliony Kč
Poptávající
Firma, Most zadáno 26 poptávek

3 ks linkových autobusů ke koupi, pro a.s.

3 ks linkových autobusů ke koupi

Podrobnější popis:
- schváleného typu ve veřejné linkové dopravě v České republice
- jedná se o poptávkové řízení

- jedná se o podlimitní zakázku (tj. pod limit § 12 odst. 3 pís. c) zákona 137/2006 Sb.
- vyzýváme potencionální dodavatele o zaslání předmětné nabídky dle níže uvedené zadávací dokumentace:

- 1.) Vymezení předmětu poptávkového řízení
- dodávka 3 ks linkových autobusů od 10,0 - 10,8 m

- termíny plnění zakázky:
- 2 ks do 30. 5. 2008
- 1 ks do 30. 6. 2008

- 1.1) Obecné:
a) Životnost autobusu minimálně 10 let ve veřejné linkové dopravě.
b) Zajištění vozu proti neoprávněnému použití dle platných předpisů v ČR.
c) Autobusy dodané na základě výsledků tohoto zadávacího řízení musí být identické.
d) Autobus délky os 10,0 do 10,8 m.
e) Nájezdové úhly min. 8 stupňů vpředu i vzadu.

- 1.2) Karoserie, vnější a vnitřní vybavení:
a) Obsaditelnost min. 73 osob, z toho min. 41 osob sedících.
b) 2 ks dveří o světlé šířce – přední a střední min. 790 mm pro nástup a výstup cestujících na pravé straně vozu. Křídla předních dveří prosklená v celé výšce, odmrazování skel předních dveří ofukováním teplým vzduchem nebo elektrické.
c) Všechny ovládací prvky dveří včetně signalizace musí být ovladatelné beze změny polohy těla řidiče.
d) Nouzové otevírání dveří zvenku i zevnitř musí být zajištěno proti neúmyslné manipulaci.
e) Akrylátový vnější lak, barevné provedení bílá, žlutá a červená (barvy loga zadavatele), konečné provedení podléhá schválení zadavatele. Životnost laku nejméně 5 let při denním mytí v automatických myčkách s rotačními kartáči. Olakování přídržných tyčí žlutou barvou.
f) Zrcátka: vnější vyhřívaná, el. ovládání, pravé vnější zrcátko předsunuté, doplnit o zrcátko vně kabiny řidiče.
g) Boční skla jednoduchá v determálním provedení (bez použití folie na povrchu skla).
h) Bez klimatizace.
i) Rádio.
j) Podlahová krytina v protiskluzovém provedení, hladká, svařovaná bez lišt, možnost mytí podlahy vyplachováním vodou.
k) Bezpečnostní kladívka v provedení proti krádeži.
l) Základní povinné vybavení (hasicí přístroj, lékárnička atd.).
m) Sedadla pro cestující nesklopné – látkové dle výběru zadavatele.
n) Plošina pro kočárek proti středním dveřím.
o) Zavazadlové koše (ne nad plochou pro kočárky).
p) Lednička v palubní desce.
q) Vnitřní světlá průchozí výška v uličce min. 2200 mm.


- 1.3) Podvozek a agregáty:
a) Motor splňující emisní limity Euro 4 popř. vyšší (homologovaný) o výkonu cca min. 240 kW (nabídněte alternativy, jsou-li k dispozici).
b) Převodovka mechanická pětistupňová popř. šestistupňová s retardérem, ovládání retardéru pedálem provozní brzdy i ručně.
c) Zadní náprava s jednoduchou redukcí.
d) Maximální konstrukční rychlost 100 km/hod.
e) Pneumatiky bezdušové, rozměru 295/80 R 22,5 , včetně rezervního kola a krytů kol.
f) Brzdy- ABS + ASR.
g) Předehřívač s minimálním výkonem 25 kW. Možnost vytápění interiéru vozu při vypnutém motoru s použitím předehřívače (upřednostňujeme, není podmínkou).
h) Bezúdržbové akumulátory s odpojovačem el. proudu.
i) Nádrže min. na 350 l.
j) Automatická kontrola hladiny chladící kapaliny.
k) Všechny provozní náplně (paliva, maziva, chladící kapaliny) musí být předepsány pomocí obecně užívané technické specifikace, nikoliv pouze jménem výrobce a typovým označením.

- 1.4) Pracoviště řidiče a elektrická zařízení:
a) Vyhřívané pneumaticky odpružené seřiditelné sedadlo řidiče s opěrkou hlavy potah ve
ve stejné látce sedadel cestujících.
b) Digitální tachograf.
c) Palubní počítač (spotřeba: průměrná, denní, spotřeba celkem, spotřeba od tankování
do dojezdu).
d) Světla zpátečky doplnit zvukovou signalizací.
e) Akustická signalizace funkce směrových světel.
f) Mlhová světla přední.
g) Vícerychlostní cyklovač stěračů. Akustická signalizace zapnutých světel.
h) Zásuvka pro externí zdroj 12 V.
i) Jističe místo tavných pojistek.
j) Piktogramy v českém jazyce.
k) Záclonky.

- 1.5) Odbavovací, informační a komunikační systém:
a) Informační systém (firmy BUSE „tekoucí panely“) – včetně dodávky 1ks panelů – přední – celá šíře vozu.
b) Příprava pro montáž odbavovacího systému (kabeláž a držák).

- 1.6) Dokumentace:
Součástí dodávky bude dokumentace v českém jazyce: 2 x návod k obsluze a údržbě, 2 úplné sady technické dokumentace, katalog náhradních dílů na nosiči dat, dílenské příručky jednotlivých agregátů, schémata elektroinstalace, vzduchové a chladící soustavy, diagnostické postupy, tj.:
- návod k obsluze a údržbě nabízeného autobusu, diagnostické zařízení včetně softwaru,
- seznam existující technické dokumentace pro údržbu, opravy, objednávání náhradních dílů a diagnostiku,
- úplný soupis speciálního nářadí a diagnostického zařízení potřebného pro údržbu a opravy autobusů včetně cen (ceny musí být dodrženy nejméně jeden rok po ukončení dodávky autobusů).

- 2.) Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně:
platebních podmínek
Způsob zpracování nabídkové ceny:
a) Nabídková cena bude v návrhu smlouvy stanovena pro zadaný předmět poptávkového řízení a dobu realizace zakázky jako nejvýše přípustná (s výjimkou uvedenou v následujícím bodě 3) se započtením veškerých nákladů spojených s úplným a kvalitním splněním zakázky včetně veškerých rizik. Nabídková cena bude uvedena v Kč jako cena 1 ks autobusu a celková cena 3 ks autobusů, a to vždy ve skladbě bez daně z přidané hodnoty (DPH) a s DPH.

b) Na předmět veřejné zakázky nebude zadavatelem poskytnuta záloha. Platba bude zadavatelem uhrazena až po převzetí každého autobusu a vystavení faktury. Splatnost faktury bude nejméně 90 dní.

c) Nabídkou se rozumí návrh kupní smlouvy podepsaný osobou oprávněnou za zájemce
jednat. Návrh kupní smlouvy musí obsahovat veškeré požadavky zadavatele stanovené
v této zadávací dokumentaci, popř. upřesněné nebo doplněné při jednání mezi
zadavatelem a zájemcem.

- 3.) Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny:
Výši nabídkové ceny lze překročit pouze v případě:
- pokud v průběhu plnění veřejné zakázky dojde ke změnám sazeb DPH nebo ke změnám legislativních či technických předpisů a norem, které budou mít prokazatelný vliv na výši nabídkové ceny uchazeče, nebo rozšíření specifikace zadavatelem.


- 4.) Další požadavky pro realizaci veřejné zakázky:
a) Záruka na vady vozidla
Zájemce poskytne zadavateli záruku za jakost vozidla v délce nejméně 2 roky nebo
ujetí 200.000 km podle toho, co nastane dříve. Kromě toho zájemce poskytne zadavateli záruku za jakost na výrobní vady (tj. vady vzniklé během používání vozidla v důsledku nedodržení konstrukční nebo technologické dokumentace během výroby vozidla) a to po dobu 10 let od dodávky vozidla. V případě sporu, zda se jedná o výrobní vadu, platí názor zadavatele, že se jedná o výrobní vadu, pokud zájemce neprokáže opak.

b) Garance provozuschopnosti
Zájemce se zaváže vytvořit zadavateli takové podmínky, aby byly minimalizovány vynucené prostoje vozidel z důvodu technických závad. Za tím účelem zadavatel a zájemce uzavřou servisní smlouvu na provádění přípustných oprav vlastními prostředky zadavatele i na autobusech dodaných na základě tohoto zadávacího řízení. Dále se zájemce
zaváže všemi dostupnými prostředky podporovat snahu zadavatele uzavřít servisní smlouvy
s dodavateli jednotlivých agregátů a získat od nich autorizaci k opravám v rozsahu, který vyplyne z provozních potřeb zadavatele.

c) Detailní technická specifikace
Zájemce je povinen účinně spolupracovat se zadavatelem při vypracování detailní konečné specifikace nabídnutého autobusu, a akceptovat požadavky zadavatele na konečné provedení autobusů, pokud jsou technicky splnitelné a nezvyšují podstatně cenu autobusu.

d) Ostatní ujednání
V případě, že zájemce vlastním zaviněním nesplní závazek dodat předmět koupě včas a zadavateli v důsledku toho nebude vyplacena finanční dotace Ministerstva dopravy určená na nákup vozidel v roce 2008, má zadavatel právo požadovat od zájemce zaplacení další tímto sjednané smluvní pokuty ve výši 1.500.000,- Kč a to pouze tehdy, pokud zájemci předloží penalizační fakturu s dokladem o nepřiznání účelově vázané dotace na pomoc při obnově vozidel z důvodu nedodržení sjednaného dodacího termínu dle kupní smlouvy. Zájemce souhlasí se započtením pohledávky na zaplacení této smluvní pokuty dle penalizační faktury proti pohledávce na zaplacení poslední splátky kupní ceny dle konečné faktury vystavené zájemcem.


- 5.) Způsob hodnocení nabídky:
Nabídky budou hodnoceny podle hodnotících kriterií stanovených v sestupném pořadí bodovací stupnicí s váhou. Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejvyšší dosaženou hodnotou.
Kriteria hodnocení:
a) výše nabídkové ceny (v Kč) 40%
b) délka záruky 25%
c) dostupnost autorizovaného servisu 15%
d) lhůty pro dodávky náhradních dílů ve dnech 10%

- zpracovanou nabídku je třeba doručit písemně na naší adresu nebo osobně na sekretariát ředitele akciové společnosti v pracovních dnech od 7:00 h do 15:00 h, nejpozději do 2. 5. 2008 do 10:00 h a to v řádně uzavřené obálce označené nápisem: Poptávkové řízení –„ Linkové autobusy“ NEOTVÍRAT

Profil zákazníka: státní instituce z Ústeckého kraje zaměřená na MHD

Děkuji za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 4 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

3 ks linkových autobusů ke koupi, pro a.s.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 4 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 564 poptávek v celkové hodnotě 222 672 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 640 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 396 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.