Ilustrativní obrázek
Publikováno
27. 2. 2012 15:12
Identifikátor
1396190
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč
Poptávající

Poptávám: stavebně-technický dozor provádění stavby, cca 60 hodin

Poptávám stavebně-technický dozor provádění stavby.

- jedná se o rekonstrukci a přístavba objektu mateřské školy, na školní třídu k vyučování a místnost k odpolednímu spaní dětí

Popis:
- předmětem zakázky je výkon stavebně technického dozoru provádění stavby rekonstrukce a přístavba objektu mateřské školy, na školní třídu k vyučování a místnost k odpolednímu spaní dětí
- rozsah - 60 hodin

Výkon stavebně technického dozoru uvedených stavebních úprav pro účel této zakázky spočívá zejména v těchto činnostech:
- seznámení se s podklady, podle kterých se připravuje provádění uvedené stavby, obzvlášť s projektovou dokumentací, s obsahem smluv a s obsahem stavebního povolení
- odevzdání staveniště zhotovitelům a zabezpečení zápisu do stavebního deníku
- kontrola dodržení podmínek stavebního povolení po dobu provádění stavby
- péče o systematické doplňování dokumentace, podle které se stavba provádí
- projednání dodatků a změn projektové dokumentace, které nezvyšují náklady stavby, neprodlužují lhůtu výstavby a nezhoršují parametry stavby
- informování investora o všech závažných okolnostech
- účast na jednáních investora s dodavatelem stavby ve věci stavby
- kontrola věcné a cenové správnosti a úplnosti oceňovacích podkladů a faktur, jejich souladu s podmínkami uvedenými ve smlouvách
- kontrola těch částí dodávek, které budou v dalším postupu zakryté nebo se stanou nepřístupnými, zapsání výsledku kontroly do stavebního deníku
- v souladu se smlouvami odevzdání připravené práce dalším zhotovitelům na jejich navazující činnosti
- kontrola souladu prováděných prací a dodávek s projektovou dokumentací
- spolupráce s pracovníky projektanta zabezpečujícími autorský dozor
- spolupráce s pracovníky projektanta a s dodavateli při provádění nebo navrhování opatření na odstranění případných závad projektové dokumentace
- kontrola zhotovitelů v provádění předepsaných a dohodnutých zkouškách materiálů, konstrukcí a prací, jejich výsledků a vyžádání dokladů, které prokazují kvalitu prováděných prací a dodávek (certifikáty, atesty, protokoly o zkouškách a pod.)
- sledování vedení stavebních a montážních deníků v souladu a podmínkami uvedenými v příslušných smlouvách
- uplatňování námětů, směřujících k zhospodárnění a zkvalitnění budoucího užívání dokončeného díla
- kontrola postupu prací podle časového plánu stavebních úprav a ustanoveními smluv a upozornění dodavatele na nedodržení termínů, včetně přípravy podkladů pro uplatnění sankcí
- kontrola řádného uskladnění materiálu, strojů a konstrukcí
- příprava podkladů pro závěrečné hodnocení stavby
- příprava podkladů pro odevzdání a převzetí díla nebo jejich částí a účast na jednáních o odevzdání a převzetí
- kontrola dokladů, které doloží zhotovitel k odevzdání a převzetí dokončené stavby
- kontrola odstraňování vad a nedodělků zjištěných při přebírání v dohodnutých termínech
- účast na závěrečné kontrolní prohlídce
- kontrolu vyklizení staveniště dodavatelem

- uvedená stavba je definována v zadávací dokumentaci pro výběr dodavatele a dokumentace pro stavební povolení

Termín plnění veřejné zakázky:
- předpokládaný termín plnění - 16. 4. 2012 – 31. 7. 2012

Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů:
- zadavatel požaduje prokázání kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 53 odst. 1 (základní kvalifikační předpoklady) a § 54 zákona o veřejných zakázkách takto:
- dokladem o oprávnění k podnikání (živnostenský list, výpis z obchodního rejstříku)
- čestným prohlášením o skutečnostech uvedených v § 53 odst. 1 zákona podle § 53 odst. 3 písm. d) zákona

- předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech osob předkládajících společnou nabídku a originál jejich vzájemné písemné smlouvy s uvedením zmocněnce oprávněného se zadavatelem jednat
- odborná způsobilost uchazeče dle § 54 písm. d) zákona se zaměřením uchazeče na výkon stavebně technického dozoru staveb obdobného rozsahu a charakteru

Kritéria hodnocení nabídek:
- nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s těmito kritérii:
a) celková nabídnutá cena
b) návrh smlouvy

Požadavky na jednotný způsob zpracování ceny včetně platebních podmínek:
- cenová nabídka musí být zpracována v českých korunách, cena bude členěna podle výkonových fází činností při plnění zakázky a členění provádění stavby
- nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná takto:
- 1. celková cena bez DPH
- 2. zvlášť DPH
- 3. celková cena včetně DPH

Zadavatel stanovuje tyto platební podmínky:
- úplata za výkon veřejné zakázky bude vyplacena po splnění dodávky, formou faktury do čtrnácti dnů od doručení faktury
- uchazeč je oprávněn nabídnout zadavateli i jiné, pro zadavatele výhodnější platební podmínky

Lhůta pro podání nabídek:
- lhůta pro podání nabídek začíná dnem následujícím po dni doručení výzvy zájemci a končí dne 26.3.2012 ve 12:00 hodin

Obsah a forma nabídek, místo a doba pro podávání nabídek:
- písemné nabídky se podávají ve lhůtě stanovené pro podání nabídek osobně nebo doporučeně poštou v uzavřených obálkách s označením - viz kontakt
- obálky budou uzavřeny a opatřeny razítky uchazečů
- osobně podané nabídky se přijímají na adrese viz kontakt
- v případě doručování nabídek poštou je za okamžik podání nabídky považováno převzetí nabídky adresátem v místě určeném k podání nabídek

10. Další podmínky vymezené zadavatelem:
- zadavatel požaduje, aby uchazeč poskytl v rámci příloh nabídky další závazné údaje pro plnění veřejné zakázky takto
- reference a realizované výkony stavebně technického dozoru staveb obdobného rozsahu a charakteru (kontaktní adresy odpovědných pracovníků investorů apod.)

Zadávací podklady:
- zadavatel poskytne zájemci o veřejnou zakázku tyto podklady:
- text zadání
- text zadání na veřejnou zakázku stavby
- zadávací dokumentaci pro výběr dodavatele stavby
- zadavatel může od zájemce o veřejnou zakázku požadovat úhradu nákladů na kopírování zadávací dokumentace

- případné nejasnosti si musí zájemce o veřejnou zakázku objasnit před podáním nabídky, neboť nedostatečná informovanost nebo mylné chápání zadání neopravňují uchazeče požadovat změnu ceny

Práva zadavatele a uchazeče:
- zadavatel si vyhrazuje právo odmítnutí všech předložených návrhů, pokud nebudou vyhovovat jeho potřebám a požadavkům
- rovněž si vyhrazuje právo zrušit zadání veřejné zakázky nebo změnit zadávací podmínky
- uchazečům nevzniká nárok na náhradu nákladů spojených se zpracováním nabídek
- po uplynutí lhůty k podání nabídek jsou změny v návrhu smlouvy ze strany uchazeče nepřípustné
- zadavatel je však oprávněn o znění smlouvy jednat a požadovat její doplnění nebo změnu
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 2 269 poptávek v celkové hodnotě 339 121 500 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 652 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 281 918 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2025 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.