Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
27. 2. 2012 15:12
Identifikátor
1396190
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč
Poptávající

Poptávám: stavebně-technický dozor provádění stavby, cca 60 hodin

Poptávám stavebně-technický dozor provádění stavby.

- jedná se o rekonstrukci a přístavba objektu mateřské školy, na školní třídu k vyučování a místnost k odpolednímu spaní dětí

Popis:
- předmětem zakázky je výkon stavebně technického dozoru provádění stavby rekonstrukce a přístavba objektu mateřské školy, na školní třídu k vyučování a místnost k odpolednímu spaní dětí
- rozsah - 60 hodin

Výkon stavebně technického dozoru uvedených stavebních úprav pro účel této zakázky spočívá zejména v těchto činnostech:
- seznámení se s podklady, podle kterých se připravuje provádění uvedené stavby, obzvlášť s projektovou dokumentací, s obsahem smluv a s obsahem stavebního povolení
- odevzdání staveniště zhotovitelům a zabezpečení zápisu do stavebního deníku
- kontrola dodržení podmínek stavebního povolení po dobu provádění stavby
- péče o systematické doplňování dokumentace, podle které se stavba provádí
- projednání dodatků a změn projektové dokumentace, které nezvyšují náklady stavby, neprodlužují lhůtu výstavby a nezhoršují parametry stavby
- informování investora o všech závažných okolnostech
- účast na jednáních investora s dodavatelem stavby ve věci stavby
- kontrola věcné a cenové správnosti a úplnosti oceňovacích podkladů a faktur, jejich souladu s podmínkami uvedenými ve smlouvách
- kontrola těch částí dodávek, které budou v dalším postupu zakryté nebo se stanou nepřístupnými, zapsání výsledku kontroly do stavebního deníku
- v souladu se smlouvami odevzdání připravené práce dalším zhotovitelům na jejich navazující činnosti
- kontrola souladu prováděných prací a dodávek s projektovou dokumentací
- spolupráce s pracovníky projektanta zabezpečujícími autorský dozor
- spolupráce s pracovníky projektanta a s dodavateli při provádění nebo navrhování opatření na odstranění případných závad projektové dokumentace
- kontrola zhotovitelů v provádění předepsaných a dohodnutých zkouškách materiálů, konstrukcí a prací, jejich výsledků a vyžádání dokladů, které prokazují kvalitu prováděných prací a dodávek (certifikáty, atesty, protokoly o zkouškách a pod.)
- sledování vedení stavebních a montážních deníků v souladu a podmínkami uvedenými v příslušných smlouvách
- uplatňování námětů, směřujících k zhospodárnění a zkvalitnění budoucího užívání dokončeného díla
- kontrola postupu prací podle časového plánu stavebních úprav a ustanoveními smluv a upozornění dodavatele na nedodržení termínů, včetně přípravy podkladů pro uplatnění sankcí
- kontrola řádného uskladnění materiálu, strojů a konstrukcí
- příprava podkladů pro závěrečné hodnocení stavby
- příprava podkladů pro odevzdání a převzetí díla nebo jejich částí a účast na jednáních o odevzdání a převzetí
- kontrola dokladů, které doloží zhotovitel k odevzdání a převzetí dokončené stavby
- kontrola odstraňování vad a nedodělků zjištěných při přebírání v dohodnutých termínech
- účast na závěrečné kontrolní prohlídce
- kontrolu vyklizení staveniště dodavatelem

- uvedená stavba je definována v zadávací dokumentaci pro výběr dodavatele a dokumentace pro stavební povolení

Termín plnění veřejné zakázky:
- předpokládaný termín plnění - 16. 4. 2012 – 31. 7. 2012

Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů:
- zadavatel požaduje prokázání kvalifikačních předpokladů ve smyslu § 53 odst. 1 (základní kvalifikační předpoklady) a § 54 zákona o veřejných zakázkách takto:
- dokladem o oprávnění k podnikání (živnostenský list, výpis z obchodního rejstříku)
- čestným prohlášením o skutečnostech uvedených v § 53 odst. 1 zákona podle § 53 odst. 3 písm. d) zákona

- předloží-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů výše uvedeným způsobem od všech osob předkládajících společnou nabídku a originál jejich vzájemné písemné smlouvy s uvedením zmocněnce oprávněného se zadavatelem jednat
- odborná způsobilost uchazeče dle § 54 písm. d) zákona se zaměřením uchazeče na výkon stavebně technického dozoru staveb obdobného rozsahu a charakteru

Kritéria hodnocení nabídek:
- nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti v souladu s těmito kritérii:
a) celková nabídnutá cena
b) návrh smlouvy

Požadavky na jednotný způsob zpracování ceny včetně platebních podmínek:
- cenová nabídka musí být zpracována v českých korunách, cena bude členěna podle výkonových fází činností při plnění zakázky a členění provádění stavby
- nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná takto:
- 1. celková cena bez DPH
- 2. zvlášť DPH
- 3. celková cena včetně DPH

Zadavatel stanovuje tyto platební podmínky:
- úplata za výkon veřejné zakázky bude vyplacena po splnění dodávky, formou faktury do čtrnácti dnů od doručení faktury
- uchazeč je oprávněn nabídnout zadavateli i jiné, pro zadavatele výhodnější platební podmínky

Lhůta pro podání nabídek:
- lhůta pro podání nabídek začíná dnem následujícím po dni doručení výzvy zájemci a končí dne 26.3.2012 ve 12:00 hodin

Obsah a forma nabídek, místo a doba pro podávání nabídek:
- písemné nabídky se podávají ve lhůtě stanovené pro podání nabídek osobně nebo doporučeně poštou v uzavřených obálkách s označením - viz kontakt
- obálky budou uzavřeny a opatřeny razítky uchazečů
- osobně podané nabídky se přijímají na adrese viz kontakt
- v případě doručování nabídek poštou je za okamžik podání nabídky považováno převzetí nabídky adresátem v místě určeném k podání nabídek

10. Další podmínky vymezené zadavatelem:
- zadavatel požaduje, aby uchazeč poskytl v rámci příloh nabídky další závazné údaje pro plnění veřejné zakázky takto
- reference a realizované výkony stavebně technického dozoru staveb obdobného rozsahu a charakteru (kontaktní adresy odpovědných pracovníků investorů apod.)

Zadávací podklady:
- zadavatel poskytne zájemci o veřejnou zakázku tyto podklady:
- text zadání
- text zadání na veřejnou zakázku stavby
- zadávací dokumentaci pro výběr dodavatele stavby
- zadavatel může od zájemce o veřejnou zakázku požadovat úhradu nákladů na kopírování zadávací dokumentace

- případné nejasnosti si musí zájemce o veřejnou zakázku objasnit před podáním nabídky, neboť nedostatečná informovanost nebo mylné chápání zadání neopravňují uchazeče požadovat změnu ceny

Práva zadavatele a uchazeče:
- zadavatel si vyhrazuje právo odmítnutí všech předložených návrhů, pokud nebudou vyhovovat jeho potřebám a požadavkům
- rovněž si vyhrazuje právo zrušit zadání veřejné zakázky nebo změnit zadávací podmínky
- uchazečům nevzniká nárok na náhradu nákladů spojených se zpracováním nabídek
- po uplynutí lhůty k podání nabídek jsou změny v návrhu smlouvy ze strany uchazeče nepřípustné
- zadavatel je však oprávněn o znění smlouvy jednat a požadovat její doplnění nebo změnu
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 24 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Poptávám: stavebně-technický dozor provádění stavby, cca 60...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 24 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 802 poptávek v celkové hodnotě 391 771 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 760 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Další zajímavé poptávky

Ilustrativní obrázek

Poptávám: pasportizaci činžovního domu

  • Dnes (28. 11. 2024)
  • Česká republika
  • Služby
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 647 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.