Poptávám rekonstrukci - generální opravu a servis výtahů v BD.
Popis:
- modernizace původních výtahů TOV 250 kg 9 stanic v zrcadle schodiště v kovové výtahové šachtě s výplní
- rok výroby 1972, nosnost 250 kg, výrobce Transporta Brno
- umístění strojovny nad výtahovou šachtou
- následně po dokončení prací provádění servisu těchto výtahů
- požadavky na modernizovaný výtah:
- modernizovaný výtah musí splňovat ČSN EN 81.1, ČSN EN 81-28 a odstranění všech možných rizik z inspekční zprávy
- pohon výtahu musí být navržen tak, aby se minimalizovala spotřeba el. energie
- modernizovaný výtah musí splňovat následující kriteria:
- kabina výtahu:
- provedení - nástřik RAL, madlo, zrcadlo na zadní stěně
- rozměry - 800 x 1.480 mm
- kabinové dveře- nerez brus 750 mm
- předotevírání kabinových dveří
- osvětlení kabiny - LED
- ovládací panel - nerez, Braillovo písmo, hlásič pater, nouzové vyproštění - dispečink
- vodítka výtahu:
- kompletní výměna vč. kabinových vodítek
- čelní portál:
- šachetní dveře - madlo nerez, hlučnost 30-40dB, nástřik RAL, prosklené, dovírač v zárubni šachetních dveří, 750 x 2.000 mm
- portál - kompletně nový nástřik RAL
- pohon - nový, bezpřevodový se sníženou spotřebou el. energie
- elektro instalace - bezhalogenová kabeláž
- nosnost - 480 kg
- počet osob - 6
- rychlost - 0,63
- projekt pro stavební povolení včetně vyjádření dotčených orgánů
- kompletní práce vč. stavebních, elektroinstalačních, zámečnických a dokončovacích; po dokončení provádění servisu
Doba plnění:
- od 1.6.2012 do 31.8.2012
Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny:
- požadujeme předložení položkového rozpočtu včetně projektu, dále cenu servisních prací
- ceny budou stanoveny bez DPH a musí obsahovat veškeré náklady na realizaci veřejné zakázky v místě plnění
Nabídková cena bude stanovena v Kč bez daně a bude se skládat:
- z ceny za rekonstrukci – generální opravu výtahů
- a ze stanovení paušální smluvní ceny za následný servis výtahů za čtvrtletí
Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky:
- zájemce doloží kopii příslušného oprávnění k podnikání (kopii výpisu z obchodního rejstříku, kopii živnostenského listu)
- nabídka bude předána v zapečetěné obálce označené názvem
Termín předání nabídek:
- termín předložení nabídek je do 19.3.2012 do 12:00 hod. na podatelně v zapečetěné obálce označené názvem
- nabídky budou hodnoceny na základě předložené ceny bez DPH a včetně DPH
- otevírání obálek proběhne 19.3.2012 v 16:00 hod. v zasedací místnosti
- vyhrazujeme si právo zrušení výběrového řízení
- vyrozumění o výsledku výběrového řízení obdrží zájemci nejpozději do 23.3.2012