Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
22. 11. 2011 11:18
Identifikátor
1310270
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč
Poptávající
Firma, Brno zadáno 11 poptávek

Poptávám: komunikační servis pro Mezinárodní festival Janáček Brno 2012

Popis poptávky: komunikační servis pro Mezinárodní festival Janáček Brno 2012

Zadání poptávkového řízení:
- komunikační servis pro Mezinárodní festival Janáček Brno 2012

Předmět, specifikace veřejné zakázky:
- zajištění komunikačního servisu pro Mezinárodní festival Janáček Brno 2012, zejména PR, mediální a reklamní kampaně, realizace internetové prezentace, sponzoringové a fundraisingové strategie a tisků propagačních materiálů.

1. Primární požadavky:
a) Public relations a mediální kampaň
- komunikační mediaplán, který musí zahrnovat domácí média a zahraniční média s koncentrací na Rakousko, Německo, Slovensko, Polsko (včetně způsobu a formy spolupráce s médii)
- příprava tiskových konferencí, tiskových zpráv a tematických článků
- návrh dalších komunikačních aktivit festivalu
- pravidelný reporting a hodnocení dosažených výsledků (způsob realizace reportingu a hodnocení dosažených výsledků, počet vydaných zpráv, počet publikovaných článků).

b) Reklamní kampaň
- vytvoření vizuálního stylu festivalu, zejména zpracování propagačních tiskovin, billboardů, plakátů, letáků, inzercí v tisku apod., vytvoření manuálu vizuálního stylu festivalu
- návrh reklamní kampaně a její realizace (podrobný harmonogram činností)
- návrh a realizace reklamních prostředků
- distribuce reklamních tiskovin (množství a způsob distribuce)

c) Internetová prezentace festivalu a elektronická média
- design a struktura internetové prezentace, včetně vlastní realizace internetové prezentace
- SEO (optimalizace pro internetové vyhledávače pro získání cílených spontánních návštěvníků)
- návrh TV a rozhlasových spotů

d) Tisky propagačních materiálů
- formáty a plánované počty kusů propagačních materiálů

2. Sekundární požadavky
a) Sponzoringová a fundraisingová strategie
- sponzoring a fundraising (zajištění finančních a nefinančních prostředků) - návrh sponzoringové a fundraisingové strategie, vytipování konkrétních partnerů, předpokládaná výše jejich plnění.

Doba plnění:
- leden 2012 – leden 2013

Nabídková cena:
1. nabídková cena musí být přehledně zpracována do formy detailního položkového ceníku za jednotlivá plnění (dle specifikace zakázky v oddílu II.).
2. nabídková cena bude uvedena jako maximální, nepřekročitelná částka pro celkový objem zakázky s DPH včetně výše sazby. Finanční strop pro nabídkovou cenu za primární požadavky zakázky (dle specifikace zakázky v oddílu II.) činí 1.000.000,- Kč včetně DPH.
3. V případě uzavření smlouvy s uchazečem bude u sekundárních požadavků (dle specifikace zakázky v oddílu II.) náležet uchazeči jako odměna nárok na 20 procent z celkového zajištěného finančního plnění pro zadavatele (sponzoringu, darů). Tato předpokládaná odměna netvoří součást nabídkové ceny dle odst. 1. a 2. tohoto článku.

Kvalifikační předpoklady:
a) identifikace uchazeče dle §17 odst. d) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách v platném znění a její doložení ověřeného stejnopisu (výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán).

b) kvalifikace dodavatele dle §17 odst. e) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách v platném znění, tj. doložení ověřeného stejnopisu příslušného oprávnění k podnikání, které pokrývá celý rozsah veřejné zakázky, doložení dokladu o odborné způsobilosti (zejména výpis z živnostenského rejstříku).

c) k prokázání kvalifikačních předpokladů odpovídajících předmětu veřejné zakázky předloží uchazeč jako přílohu nabídky seznam zakázek s obdobným plněním – referenční projekty včetně telefonického spojení (alespoň 5 ukázek projektů realizovaných v posledních pěti letech).

Kritéria hodnocení nabídky:
- hodnocení bude provedeno v souladu s níže uvedenými kritérii seřazenými dle stupně významu:
1. obsahová struktura komunikačního servisu pro Mezinárodní festival Janáček Brno 2012 (40%).
2. cenová nabídka (30%)
3. reference (30%)

Hodnotící komise v rámci hodnocení sestaví pořadí nabídek v každém kritériu od nejvhodnější k nejméně vhodné, nejvhodnější nabídce přiřadí v každém dílčím kritériu 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce.

Podkladem pro hodnocení bude:
- pro kritérium 1): nabídka reflektující požadavky na návrh komunikačního servisu pro Mezinárodní festival Janáček Brno 2012
- pro kritérium 2): nabídková cena v Kč (včetně DPH) – celková výše plnění za navržené primární požadavky zakázky
- pro kritérium 3): seznam referenčních zakázek v požadované oblasti.

O konečném výsledném umístění rozhoduje celkový součet bodů za všechna dílčí kriteria.

Doručování nabídek (termín, místo):
- nabídka bude podána pouze v písemné formě v uzavřené obálce do 8. 12. 2011 do 14.00 hod na adresu v Brně – k rukám ředitele. Obálku zřetelně označte názvem zakázky „Komunikační servis pro Mezinárodní festival Janáček Brno 2012“ a adresou sídla, místa podnikání uchazeče.

Další podmínky zadavatele:
a) nabídka musí být předložena ve 3 písemných vyhotoveních v českém jazyce a podepsána statutárním zástupcem nebo jednatelem firmy, případně ředitelem daného úseku
b) provedení nabídky bude jasně a zřetelně označeno na titulní straně příslušného provedení nápisem „ORIGINÁL“ nebo „1. KOPIE“ nebo „2. KOPIE“ a všechna vyhotovení musí být vložena do jedné společné obálky nabídky. Nabídku je nutné předložit i v elektronické verzi na CD a to v celkové podobě včetně příloh
c) nabídka bude svázána či jinak odpovídajícím způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh
d) nabídka musí obsahovat výslovnou deklaraci, že uchazeč disponuje technikou a technologií, pracovními silami a dalším vybavením potřebným k naplnění parametrů zakázky v jejím plném rozsahu
e) uchazeč musí mít přímou zkušenost v oblasti komunikačních kampaní pro kulturní organizace (např. akce festivalového charakteru, koncerty aj.) a další organizace (mezinárodní korporace, obchodní společnosti) a musí ji doložit referenčními projekty (v příloze nabídky)
f) uchazeč předloží přehled případných subdodavatelů, podílejících se na zakázce pro zadavatele, včetně kontaktů a uvedení formy spolupráce s těmito subdodavateli
g) předložení návrhu smlouvy v písemné i elektronické podobě
h) předložení prohlášení o pojištění odpovědnosti uchazeče vůči třetím osobám, které pokrývá celý objem veřejné zakázky, případně čestné prohlášení o uzavření pojistky v případě získání zakázky.
ch) předložení čestného prohlášení o tom, že uchazeč nemá vůči statutárnímu městu Brnu, jím zřízeným příspěvkovým organizacím, organizačním složkám a obchodním společnostem s kapitálovou účastí statutárního města Brna, splatné závazky
i) NDB nabízí jako formu úhrady (i částečnou) věcné protiplnění – využití této možnosti je třeba specifikovat v nabídce
j) zadavatel si vyhrazuje právo měnit rozsah prací i po uzavření poptávkového řízení a výběru nejvhodnějšího zpracovatele zakázky (možnost dílčího plnění zakázky)
k) zadavatel si vyhrazuje právo žádnou nabídku nevybrat

IX. Osoby zajišťující zakázku včetně kontaktů
MgA. Pavel Lojda, tajemník Mezinárodního festivalu Janáček Brno E-mail: lojda@ndbrno.cz
Tel.: +420 542 158 346
GSM: +420 724 754 538

X. Zveřejnění nabídky
www.ndbrno.cz v termínu od 21.11.2011 do 8.12.2011

XI. Místo, datum
V Brně 21.11.2011
Ak.arch. Daniel Dvořák
ředitel

PŘÍLOHA – RÁMCOVÝ DRAMATURGICKÝ ZÁMĚR - MEZINÁRODNÍ FESTIVAL JANÁČEK BRNO 2012 (změna dramaturgického záměru vyhrazena)
Termín realizace: od 16. 11. do 25. 11. 2012
podtitul „GENIUS LOCI BRNO“

16. 11. 2012 v 19 hodin, Mahenovo divadlo
Slavnostní zahájení festivalu:
Leoš Janáček – opera Věc Makropulos

17. 11. 2012 v 19 hodin, Janáčkovo divadlo
Erich Wolfgang Korngold – opera Zázrak Heliány

18. 11. 2012 v 16 hodin, Aula rektorátu VUT
Sborový koncert – skladby L. Janáčka, P. Haase, V. Petrželky

18. 11. 2012 v 19 hodin, divadlo Reduta
Komorní koncert – smyčcový kvartet

19. 11. 2012 v 19 hodin, Mahenovo divadlo
Leoš Janáček – opera Osud (promítání filmové verze opery)

20. 11. 2012 v 19 hodin, Janáčkovo divadlo
Leoš Janáček – opera Její pastorkyňa

21. 11. 2012 v 19 hodin, Janáčkovo divadlo
Leoš Janáček – opera Káťa Kabanová

22. 11. 2012 v 19 hodin, Divadlo na Orlí, Brno
Josef Berg – opera Snídaně na hradě Šlankenvaldě
Miroslav Ištván – opera Kráska a zvíře

23. 11. 2012 v 19 hodin, Janáčkovo divadlo
Leoš Janáček – opera Věc Makropulos
23. 11. 2012 v 17 hodin, Janáčkovo divadlo (foyer)
Josef Illner – opera Kvas krále Vondry, Josef Berg – opera Eufrides před branami Thymén

24. 11. 2012 v 19 hodin, Janáčkovo divadlo
Erich Wolfgang Korngold – opera Zázrak Heliány

25. 11. 2012 v 19 hodin, Janáčkovo divadlo
Orchestrální koncert – V. Petrželka – Námořník Mikuláš, L. Janáček – Šumařovo dítě

Rámcová struktura dalšího doprovodného programu
Alternativní koncerty
Workshopy pro děti
Hudebněvědné besedy
Vernisáže (spojené s osobností L. Janáčka) – Výstava Janáček a Brno (fotografická výstava), výstava Janáček a Národní divadlo v Brně (výstava při příležitosti vydání knihy), Druhotvary 3 – vernisáž v Památníku Leoše Janáčka (interpretace partitur L. Janáčka)
Lektorské úvody před operními inscenacemi
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 58 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Poptávám: komunikační servis pro Mezinárodní festival Janáče...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 58 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 903 poptávek v celkové hodnotě 477 012 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 779 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Další zajímavé poptávky

Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek
Ilustrativní obrázek

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 582 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.