Vypisujeme výběrové řízení k podání nabídky na stavební část rekonstrukce zázemí kancelářského provozu
Předmět plnění:
- jedná se o bourací a stavební práce dle níže uvedené specifikace a přiložené dokumentace
- prohlídka předmětných prostor se uskuteční dne 9.11.2011 v 10:00 hod. na místě samém
- sraz zájemců o prohlídku je před budovou
- jiná prohlídka se konat nebude
- výkaz výměr si zájemci zajistí na místě samém
- po ukončení prací je nutné provést úklid
Bourací práce:
1. odstranění staré kuchyňské linky včetně odvozu, délka linky 1.700mm
2. vybourání příčky vč. 1 ks kovové zárubně dveří, dl. 1.100 mm, tl. 100 mm, příčky dl. 2.400 mm, tl. 150 mm, h = 2.600 mm
3. otlučení cca 2.400 mm obkladů o VO= 600mm a 5.100mm o VO=2.000 mm
4. odstranění starého PVC na podlaze, 13,7 m2
5. zaslepení vodovodního a kanalizačního rozvodu vedeného v odbourané příčce v délce cca 1.800 mm
6. odstranění elektrorozvodu ve vybourané příčce, povrchových plastových lišt v místnosti, odmontování 3 ks stropních světel
7. odříznutí u podlahy asi 100mm vyčnívajícího potrubí od topení a zaslepení
8. na sloupu odstranění 2 ks rohových hliníkových ochranných lišt
Stavební práce:
1. provedení minimální úpravy stávajícího rozvodu vody a kanalizace pro umístění nové kuchyňské linky (částečně lze využít původní rozvody pro sprchu)
2. provedení nového rozvodu elektro ve zdech (nikoliv plastovými lištami), osadit nové zásuvky a vypínače – viz výkres elektro, spínače ABB Tango – kouřová šedá
3. dozdění 310 mm příčky k původní, tl. 100 mm
4. opravit omítky po dozdění a elektropracích
5. na podlaze provést vyrovnání nerovností, 13,7 m2
6. vymalovat místnost, 47 m2, strop 14 m2 (jedna stěna barevně)
7. provést obklad za kuchyňskou linkou, výška 600 mm, délka 3.500 mm,
obklad šedý SIKO – Smart grey (20 x 50)
8. provést novou povrchovou úpravu podlahu–dlažbu, vč. soklu 50 mm, dlažba šedá SIKO – Smart grey (45 x 45)
Termín ukončení:
- 19.12.2011
Cenová nabídka:
- cenová nabídka bude obsahovat cenu konečnou včetně DPH a bez DPH, a to včetně ceny úklidu
Požadavky na jednotný způsob zpracování cenové nabídky:
- zájemce doloží kopii příslušného oprávnění k podnikání (kopii výpisu z obchodního rejstříku a kopii živnostenského listu).
Termín předání nabídek:
- termín předložení nabídek je do 16.11.2011 do 12:00 hod. na podatelně v Brně v zapečetěné obálce označené názvem „Stavební část rekonstrukce zázemí kancelářského provozu“.
- otevírání obálek proběhne 16.11.2011 v 16:00 hod. v zasedací místnosti v Brně
- RMČ si vyhrazuje právo zrušení výběrového řízení
- vyrozumění o výsledku výběrového řízení po schválení v RMČ bude zveřejněno na webových stránkách
Příloha č. 1: http://www.epoptavka.cz/files/soubor_55a6d37f.pdf
Profil zákazníka: obec z Jihomoravského kraje
Děkujeme za nabídku.