Poptávám opravu balkonů
I. Zadavatel:
- společenství vlastníků jednotek, Valašské Meziříčí
- kontaktní osoba pro upřesnění poptávky - viz kontakt p. Anna Huňková
II. Předmět zakázky:
- předmětem díla je kompletní dodávka stavebních prací a dodávek pro akci - oprava balkónů (celkem 40 ks)
- opravu požadujeme provést v systému Schlüter
- dílo se skládá především z níže uvedených částí
- součástí díla jsou i práce a dodávky o kterých zhotovitel ví, nebo o kterých vzhledem ke své odbornosti vědět měl a jež jsou k řádnému provedení díla třeba
Základní součásti díla:
Oprava lodžiové desky
• Odstranění staré dlažby, potěru, izolace apod.
• Úprava a spádování podkladu, nová čelní hrana
• Systém hydroizolace Schlüter ditra, kerdi pásky
• Položení dlažby taurus vč. soklíku a dilatací.
• Stěrkový a lepící systém Terranova
• Výměna odvodnění a oplechování – např. systém Ostav ( okapnička a žlab),
Zábradlí:
Varianta
• demontáž stávajícího zábradlí
• montáž zábradlí dle platné ČSN
III. Lhůta splnění:
3.1. Lhůta splnění dodávky je do 30. 10. 2008
3.2. Splněním dodávky se rozumí úplné dokončení prací, vyklizení staveniště a
podepsání posledního zápisu o předání a převzetí stavby, předání atestů použitých materiálů
3.3. Předpokládaný termín zahájení: VIII 2008
IV. Zadávací podklady:
- skutečné výměry, stupeň poškození, možnosti přístupu a další údaje je nutno ověřit na místě
- objekt bude zpřístupněn na základě tel. dohody na výše uvedeném čísle
V. Obsah a forma nabídek:
Nabídka musí obsahovat:
5.1. název a přesnou adresu uchazeče, s označením osoby pro případné další jednání, včetně telefonického a faxového spojení, základní informace o firmě a případně další identifikační údaje
5.2. doklad o oprávnění podnikat - živnostenský list
5.3. další doklady, např. ISO
5.4. návrh smlouvy, záruční lhůtu
5.5. návrh termínu provádění a postupu prací (lešení ano / ne apod.)
5.6. nabídkovou cenu
5.7. položkový rozpočet
5.8. popis konstrukcí z hlediska jakosti a druhu použitých materiálů a dodávek
5.9. doklad – prohlášení zhotovitele o pojištění na kompenzaci škod
způsobených při provádění díla
5.10. Případné vlastní návrhy na technická řešení
5.11. Reference o podobných zakázkách
5.12. Soupis prací, které uchazeč předpokládá realizovat formou subdodávek včetně uvedení obchodního jména subdodavatele.
5.13. Nabídka, včetně všech součástí bude v českém jazyce.
VI. Nabídková cena:
6.1. nabídková cena uvedená uchazečem u jednotlivých částí se považuje za cenu maximální, tj. nesmí být v budoucí smlouvě o dílo překročena.
- uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat
6.2. návrh platebních podmínek - zálohy, pozastávky, odklad plateb, možnost splátkování atd.
VII. Místo a lhůta pro podání nabídek:
7.1. místem pro podání nabídek je k rukám předsedy SVJ viz kontakt
7.2. lhůta pro podání nabídek je do 29.2.2008
7.3. nabídku předkládejte v zapečetěné obálce opatřené výrazným nápisem - Soutěžní nabídka balkóny 188 - 189 s uvedením názvu a sídla uchazeče, který nabídku předkládá
VIII. Základní dodací podmínky:
8.1. zařízení staveniště si zajišťuje dodavatel sám.
8.2. zadavatel nebude zajišťovat skládky, ani hradit poplatky za uložení, zábory apod. Tyto náklady musí být zahrnuty v ceně díla
8.3. zhotovitel si na vlastní náklady zajistí vytýčení podzemních vedení tam, kde to bude třeba
8.4. zadavatel si vyhrazuje právo odsouhlasení rozhodujících poddodavatelů montáží technických a technologických zařízení
8.5. zhotovitel je povinen na svoje vlastní náklady opatřit veškeré povolení státních orgánů tam, kde to bude třeba, vyjma stavebního povolení /ohlášení/
8.6. požadovaná minimální záruční lhůta je 120 měsíců
8.7. náklady spojené se zpracováním nabídek zadavatel uchazečům neuhrazuje, veškeré náklady zadávacího a výběrového řízení, které uchazeči vzniknou, nese uchazeč
IX. Závěr
- vyhrazujeme si právo měnit podmínky výzvy, a to všem zájemcům shodně
- rovněž si vyhrazujeme právo tuto výzvu zrušit či žádnou předloženou nabídku nevybrat
Poptávám zateplení fasády
Výzva k podání nabídky
Na základě Vašeho předběžného zájmu Vás vyzývám k podání nabídky na akci zateplení fasády - Valašské Meziříčí.
ZADÁVACÍ PODMÍNKY
I. Zadavatel:
- společenství vlastníků jednotek, Valašské Meziříčí
- kontaktní osoba pro upřesnění poptávky - viz kontakt p. Anna Huňková
II. Předmět zakázky:
- předmětem díla je kompletní dodávka stavebních prací a dodávek pro akci - kompletní zateplení domu ve Valašském Meziříčí
- jedná se o čtyřpodlažní bytový dům stavěný panelovou technologií G 57
- na štítových zdech bude třeba demontovat a ekologicky zlikvidovat původní plechové zateplení
- dílo se skládá především z níže uvedených částí
- součástí díla jsou i práce a dodávky, o kterých zhotovitel ví nebo o kterých vzhledem ke své odbornosti vědět měl a jež jsou k řádnému provedení díla třeba. (např. likvidace odpadů, místní poplatky)
Základní požadavky na dílo:
1. Provedení nové fasády kontaktním zateplovacím systémem Terranova ve složení:
• tepelná izolace - fasádní polystyrén, o síle 100 mm /PS70/
• lepící a stěrkový tmel
• síťovina
• talířové hmoždinky
• povrchová úprava - probarvená silikátová omítka, zrnitost 1,5 mm, barevné řešení dle návrhu
2. zateplení bude přesahovat spodní část pod obytné podlaží až po horní hranu sklepových oken, nad nejvyššími balkony bude umístěna stříška
3. opravy a nátěr stávajícího soklu /marmolit/ a srovnání okapového chodníku /drenáž + folie/
4. nové větrací mřížky a okenní parapetní plechy z mat. pozink, překotvení stávajících hromosvodů apod., realizaci předpokládáme ze zavěšených lávek nebo lešení
5. materiálové řešení bude respektovat příslušné ČSN na požární bezpečnost staveb a vyhovovat ze statického hlediska
6. likvidace odpadů
III. Lhůta splnění:
3.1. lhůta splnění dodávky je do 30.10.2008 vč. zápisu o předání a převzetí stavby, předání atestů použitých materiálů
3.3. předpokládaný termín zahájení VIII.2008
3.2. splněním dodávky se rozumí úplné dokončení prací, vyklizení staveniště a podepsání posledního zápisu do stavebního deníku
3.4. v případě, že z jakéhokoliv důvodu na straně zadavatele nebude možné předpokládaný termín zahájení dodržet, je zadavatel oprávněn přesunout termín zahájení na dobu jinou, přičemž výsledek soutěže zůstane nezměněn.
IV. Zadávací podklady:
- skutečné výměry, stávající stav, možnosti přístupu a další údaje je nutno ověřit na místě
- objekt bude zpřístupněn na základě tel. dohody na výše uvedeném čísle
V. Obsah a forma nabídek:
5.1. název a přesnou adresu uchazeče, s označením osoby pro případné další jednání, včetně telefonického a faxového spojení, základní informace o firmě a případně další identifikační údaje
5.2. doklad o oprávnění podnikat - živnostenský list
5.3. doklad o proškolení – certifikaci zhotovitele na daný fasádní systém
5.4. návrh smlouvy, záruční lhůtu
5.5. návrh termínu provádění a postupu prací
5.6. nabídkovou cenu a položkový rozpočet
5.7. popis technického řešení, doložení jeho správnosti tepelně technickým
výpočtem
5.8. popis konstrukcí z hlediska jakosti a druhu použitých materiálů a dodávek, vč. atestu, stanovení hořlavosti atd.
5.9. doklad – prohlášení zhotovitele o pojištění na kompenzaci škod
způsobených při provádění díla, vč. uvedení výše pojistného plnění
5.10. popř. vlastní návrhy na technická řešení
5.11. reference o podobných zakázkách
5.12. soupis prací, které uchazeč předpokládá realizovat formou subdodávek, včetně
uvedení obchodního jména subdodavatele
5.13. nabídka, včetně všech součástí bude v českém jazyce
VI. Nabídková cena:
Nabídková cena zahrnující:
6.1. nabídková cena uvedená uchazečem u jednotlivých částí se považuje za cenu maximální, tj. nesmí být v budoucí smlouvě o dílo překročena
- uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat
6.2. platební podmínky návrh zálohy, pozastávky, možnost splátkování, apod.
VII. Místo a lhůta pro podání nabídek
7.1. místem pro podání nabídek je k rukám předsedy SVJ - viz. kontakt
7.2. lhůta pro podání nabídek je do 29.2.2008
7.3. nabídku předkládejte v zapečetěné obálce opatřené výrazným nápisem - Soutěžní nabídka zateplení 188 - 189 s uvedením názvu a sídla uchazeče, který nabídku předkládá
VIII.Základní dodací podmínky
8.1. zařízení staveniště, přenosné WC, zdroj vody, elektřiny apod. zajišťuje zhotovitel
sám nebo po dohodě s domem (ze zdrojů domu)
8.2. zadavatel nebude zajišťovat skládky materiálu ani odpadů, ani hradit poplatky za
uložení, tyto náklady musí být zahrnuty v ceně díla
8.3. zhotovitel si na vlastní náklady zajistí vytýčení podzemních vedení tam, kde to
bude třeba
8.4. zadavatel si vyhrazuje právo odsouhlasení rozhodujících poddodavatelů
8.5. zhotovitel je povinen na svoje vlastní náklady opatřit veškeré povolení státních
orgánů tam, kde to bude třeba, vyjma stavebního povolení/ohlášení/
8.6. požadovaná minimální záruční lhůta 6 let
8.7. náklady spojené se zpracováním nabídek zadavatel uchazečům neuhrazuje. Veškeré
náklady zadávacího a výběrového řízení, které uchazeči vzniknou, nese uchazeč
IX. Závěr
- vyhrazujeme si právo měnit a doplňovat podmínky této výzvy, a to všem zájemcům shodně
- rovněž si vyhrazujeme právo tuto výzvu zrušit, či žádnou předloženou nabídku nevybrat
Profil zákazníka: společenství vlastníků ze Zlínského kraje
Děkuji za nabídku.