Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
7. 10. 2011 14:11
Identifikátor
1266034
Lokalita
Předpokládaná hodnota
20 — 50 000 Kč
Poptávající

Poptávám: správu bytového domu, popis v poptávce

Poptávám správu bytového domu.

- poskytování a zajišťování následujících služeb:
a) ekonomické služby
b) technickoprovozní servis
c) správní činnost

Poskytovatel:
- zpracuje veškeré objednatelem předané a schválené účetní doklady objednatele, které podléhají zpracování podle zákona o účetnictví
- povede evidenci majetku objednatele podle zákona o účetnictví
- vypočítá, uhradí a zaúčtuje zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání
- zpracuje daňové přiznání k dani z nemovitosti
- zpracuje podklady pro evidenci a statistiku dle požadavků příslušného statistického orgánu
- informuje písemně jednotlivé uživatele o finančním hospodaření a stavu dlouhodobé zálohy do 30. 4. následujícího roku v rámci ročního zúčtování zálohových plateb
- měsíčně vypracuje předvahu a čtvrtletně zpracuje výběr nákladů a záloh k vyúčtování, položkový rozpis nákladových položek určených pro vyúčtování s jednotlivými uživateli a interní výkaz zisku a ztráty,
- zpracuje řádnou roční účetní závěrku včetně zpracování daňového přiznání, nejpozději do 30. 3. následujícího roku a předá k archivaci veškeré doklady a účetní výkazy
- provede úhradu za plnění z bankovního účtu objednatele (elektronické bankovnictví) v rozsahu:
a) úhrady stanovené zákonem v souvislosti s provozem domu a pozemku, dále služby (tj. úhrady za dodávky tepla, teplé užitkové vody, studené vody, elektrické energie, odpadu, revize a mazání výtahů v rámci poptávky, úklid dle poptávky, zajištění účetní a technické agendy), pojistné objektu, odvody sociálního a zdravotního pojištění, úhrada daní FÚ a výplata dohod
b) úhrady za odstranění případných havárií
c) úhrady spojené s opravami, modernizací nebo rekonstrukcí objektu
d) další úhrady podle pokynů objednatele


Evidence plateb
- poskytovatel se pro objednatele zaváže zabezpečit zejména zpracování:
- předpisů zálohových plateb za služby a dalších úhrad spojených s užíváním bytu a jejich aktualizaci, a to především na základě pokynů a podkladů objednatele, včetně jejich rozesílání
- průběžné evidence a kontroly úhrad všech těchto plateb objednatele (nájemného, zálohových plateb za služby, - dále jen „platby“)
- upomínek dlužných plateb a penalizace formou poplatku z prodlení, a to nejpozději po třech neuhrazených měsíčních zálohových platbách, včetně jejich odeslání
- měsíčních přehledů dlužníků objednatele, přičemž přehled dlužníků předává poskytovatel objednateli nejpozději do 30 dnů po skončení příslušného měsíce
- ročního vyúčtování všech zálohových plateb, a to vždy nejpozději do 30. 4. následujícího roku; vyúčtováním zjištěný přeplatek uhradí poskytovatel vlastníkům nejpozději do 30. 6. následujícího roku, a to za předpokladu, že nebyla uplatněna žádná reklamace. V případě uplatnění reklamace uhradí poskytovatel přeplatek nejpozději do 31. 8. následujícího roku; bude-li na jednotce váznout dluh z předchozích období, bude přeplatek přednostně použit k úhradě eventuálních nedoplatků z vyúčtování minulých let, dále k úhradě dluhů na zálohových platbách, případně k dalším eventuálním pohledávkám
- plateb nájemného za rekolaudované a pronajaté společné prostory (pokud tyto objednatel bude pronajímat), předpisu nájemného při jejich zřízení, průběžné evidence a kontroly jejich úhrad, upomínek dlužného nájemného, včetně zpracování ročního vyúčtování zálohových plateb rekolaudovaných a pronajatých prostor podle smluv (avšak nejdříve k 30. 4. následujícího roku)

Mzdová evidence a personalistika:
- poskytovatel se zaváže ve prospěch objednatele a jeho jménem zajistit:
- zpracování a zúčtování mezd pro pracovníky a členy orgánů objednatele, pokud tyto objednatel má, včetně srážek z nich
- přiznání a zúčtování dávek nemocenského pojištění
- výpočet, zúčtování a odvody daně ze mzdy
- odvody sociálního a zdravotního pojištění
- přihlašování a odhlašování jednotlivým zdravotním pojišťovnám
- vedení evidenčních listů
- archivování všech mzdových listů a veškerých podkladů ke mzdám

Technickoprovozní servis:
- poskytovatel se zaváže pro objednatele v rámci technickoprovozního servisu provádět:
- běžné opravy a údržbu nemovitosti, a to podle písemných pokynů objednatele či na základě doporučení poskytovatele schváleného objednatelem
- plánované opravy a údržbu nemovitosti na návrh poskytovatele či objednatele, zajišťované s předchozím souhlasem objednatele
- kontrolu kvality plnění ze strany dodavatelů běžných stavebních a technických prací na objektu
- uplatnění nároků objednatele u dodavatelů za vady plnění zjištěné v záruční době
- provádění periodických revizí technických zařízení včetně odstranění zjištěných závad a v případě potřeby i mimořádných kontrol a revizí vybavení objektu podle platných ustanovení obecně závazných právních předpisů a norem
- prevenci požární ochrany objektu
- provozuschopnosti rozvodu plynu, vody, elektrické energie, kanalizace, vzduchotechniky a hromosvodů včetně revizí a odstranění závad
- úklid společných prostor
- odvoz odpadu
- výměny bytových měřidel vody v zákonných lhůtách
- organizace výběrových řízení

Správní činnost
- poskytovatel se zaváže, že bude pro objednatele uskutečňovat:
- vedení evidence členů objednatele
- právní pomoc při uzavírání smluv
- řešení nedoplatků předepsaných zálohových plateb za užívání bytových jednotek v rozsahu uvedeném v čl. II. odst. 2. Evidence plateb
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 1 hodinou.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Poptávám: správu bytového domu, popis v poptávce

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 1 hodinou.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 717 poptávek v celkové hodnotě 382 498 500 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 835 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 571 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.