Poptávám zařízení interiéru obchodní kanceláře.
Popis:
- zařízení obchodní kanceláře – kontaktního místa v centru Litoměřic
- kontaktní místo určené k jednání se zákazníky, vyřizování smluv a objednávek jako např. kontaktní místa RWE, PRE, ČEZ apod.
Rozsah dodávky:
- dodávka a montáž nábytku podle odsouhlaseného návrhu a dodávka stolu a 6 ks židlí do čekací zóny (mimo poptávaný prostor)
- osvětlovací prvky, malba, rozvody a případné stavební úpravy interiéru nejsou předmětem dodávky
Požadavky na zařízení interiéru:
- v kanceláři budou umístěna 3 pracovní místa pro styk se zákazníky
- každé pracovní místo musí být vybaveno pracovním stolem (každý pracovník bude mít své PC), kontejnerem, stolem/pultem pro zákazníky a 2 místy k sezení pro zákazníky
- dodavatel může navrhnout i barevné řešení stěn
- součástí prostor by měl být i příruční archiv
- v případě nedostatečného prostoru bude umístěn v zázemí
Popis interiéru:
- vstupní dveře do obchodních prostor jsou dvoukřídlé prosklené a budou opatřeny průsvitnou fólií s identifikačními prvky
- po pravé straně je umístěno topení a nad ním je výklenek vhodný pro umístění polic apod.
- na protilehlé straně je velké okno do dvorního traktu, pod kterým je opět topné těleso
- v levém zadním rohu u okna je vstup do zázemí (kuchyňka, wc) pro personál
- stropy jsou částečně klenuté, podlaha dřevěná – bude opatřena zátěžovým kobercem v nejfrekventovanějších místech
Termíny podání nabídek a plnění:
- termín pro podání nabídek - 18.07.2011
- změny a odsouhlasení návrhu, ceny & objednávka - 22.07.2011
- termín pro dokončení realizace - 11.08.2011
Nabídka musí obsahovat:
- návrh interiéru
- soupis prvků s jednotkovými cenami
- cenu montáže a celkovou cenu včetně dopravy
- termín realizace
Přílohy:
- půdorys interiéru
- fotografie stávajícího stavu