Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
30. 11. 2007 14:53
Identifikátor
118130
Předpokládaná hodnota
více než 10 000 000 Kč
Poptávající

Výstavbu výrobního a administrativního centra, 25.000.000,- Kč

Popis: poptávám výstavbu výrobního a administrativního centra

1)

Předmět výběrového řízení jevýstavba výrobního a administrativního centra v Dobříši-Staré Huti
Předpokládaná cena zakázky ve výši 25.000.000,- Kč bez DPH.
Předpokládaný termín zahájení výstavby po 1.3.2008.
Podrobná specifikace předmětu výběrového řízení, podklady a informace nezbytné pro zpracování a podávání nabídek, způsob hodnocení nabídek a další podmínky Výběrového řízení jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je v tištěné, resp. elektronické verzi uložena v sídle zadavatele, kde ji lze vyžádat písemně, elektronicky nebo osobně v pracovních dnech v době od 9:00 h do 12:00 h a od 13:00 h do 17:00 h
Tištěná verze bude vydána po složení finanční jistoty ve výši 4.000,- Kč.
Kontaktní osoba: viz. kontakt
Telefon: viz. kontakt
E-mail: viz. kontakt

Základní kriteria jsou výše nabídkové ceny, termíny dokončení jednotlivých etap, včasnost zahájení a další kriteria uvedená v zadávací dokumentaci.

Nabídky je možné předkládat doporučenou poštou nebo osobně v pracovních dnech v době od 9:00 h do 12:00 h a od 13:00 h do 17:00 h nejpozději do 21.12.2007 do 13:00 h na adrese sídla společnosti zadavatele, přičemž rozhodující je datum přijetí nabídky, nikoliv odeslání.
Obálka bude označena názvem výběrového řízení a označením NEOTEVÍRAT.
Kontaktní osoba: viz. kontakt
Telefon: viz. kontakt
E-mail: viz. kontakt

Výběrové řízení proběhne jako otevřené řízení obálkovou metodou.

Toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem.
Společnost si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, a to i bez uvedení důvodu, nebo právo podmínky výběrového řízení měnit.

2)Zadávací dokumentace

2.1.
Kvalifikační předpoklady uchazečů – je nutné prokázat v termínu pro podání nabídek.

Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin (u právnických osob se týká statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů), který nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení, na jehož majetek nebyl prohlášen konkurs nebo návrh na prohlášení konkursu nebyl zamítnut pro nedostatek majetku dodavatele nebo vůči němuž není povoleno vyrovnání nebo zavedena nucená správa. Uchazeč nesmí být v likvidaci, nesmí mít daňové nedoplatky, nesmí mít nedoplatky na pojistném a na penále na veřejné zdravotní
pojištění. Dodavatel nesmí mít nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení.

Povinné doklady:
výpisy z evidence Rejstříku trestů uchazeče (fyz. osoby) nebo statutárního orgánu uchazeče nebo členů statutárních orgánů uchazeče (u právnických osob) potvrzením příslušného finančního úřadu o tom, že uchazeč nemá nedoplatky potvrzením OSSZ, zdravotní pojišťovny o tom, že uchazeč nemá nedoplatky čestným prohlášením uchazeče, že není v likvidaci, není na jeho majetek prohlášen konkurs nebo návrh na prohlášení konkursu nebo návrh na
prohlášení konkursu nebyl zamítnut pro nedostatek majetku uchazeče.

Uvedené doklady nesmí být k datu 21.12. 2007 starší 3 měsíců.
Profesní kvalifikační předpoklady prokazuje výpisem z obchodního rejstříku, dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Dále je třeba doložit seznam významnějších stavebních prací provedených uchazečem za posledních pět let a osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších z těchto stavebních prací, seznam odpovědných techniků, jež se budou podílet na plnění zakázky, osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci uchazeče nebo vedoucích zaměstnanců uchazeče, přehled průměrného ročního počtu zaměstnanců uchazeče podílejících se na plnění zakázek podobného charakteru.

Povinné doklady:
Výpis z obchodního rejstříku (ne starší 3 měsíců) doklady o živnostenském oprávnění (kopie) pro stavební činnosti seznam významnějších stavebních prací provedených uchazečem za posledních pět let osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci uchazeče nebo vedoucích zaměstnanců uchazeče. Dvě osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších stavebních zakázek.

Doporučené doklady:
další osvědčení objednatelů o řádném plnění nejvýznamnějších stavebních zakázek seznam odpovědných techniků, jež se budou podílet na plnění zakázky
přehled průměrného ročního počtu zaměstnanců uchazeče či jiných osob podílejících se na plnění zakázek podobného charakteru.
Popis a identifikace subdodavatelů, kterým má v úmyslu zadat části veřejné zakázky.

Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady prokazuje pojistnou smlouvou, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě, poslední zpracovanou rozvahou, údajem o celkovém obratu dodavatele, a to za poslední 3 účetní období.

Povinné doklady:
Doklad o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou uchazečem třetí osobě s pojistnou výší nejméně 5.000.000,- Kč poslední zpracovanou rozvahu nebo daňové přiznání prohlášení uchazeče o dosaženém obratu v předchozích třech účetních obdobích.

2.2
Charakteristika zakázky:
Projektová dokumentace stavby, zpracovaná do podrobností nezbytných pro zpracování nabídky, soupis stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, a to rovněž i v elektronické podobě.
Případné dotazy zodpoví viz kontakt.
E-mail: viz kontakt.

2.3
Kritéria pro hodnocení – tabulka v příloze – rozhoduje nejvyšší počet bodů

2.4
Obsah a způsob zpracování nabídek – obálková metoda
Komise pro otvírání obálek – tříčlenná.
Komise otvírá obálky postupně podle pořadového čísla a kontroluje úplnost nabídky (zda je zpracována v příslušném jazyku, zda jsou návrh smlouvy a prohlášení uchazeče podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, a zda nabídky obsahuje všechny součásti požadované zákonem či zadavatelem. Po provedení kontroly úplnosti každé nabídky sdělí komise přítomným uchazečům identifikační údaje uchazeče a informaci o tom, zda nabídka splňuje požadavky.

Místo a datum: 21.12.2007 ve 14.00 h., v sídle firmy č. dv. 340
Hodnotící komise – nejméně pětičlenná.
Místo a datum: 3.1. 2007 ve 14.00 h, sídlo firmy – studio č.dv. 340
Zasedání hodnotící komise proběhne bez účasti uchazečů, uchazeči budou seznámeni s výsledkem výběrového řízení nejpozději do 31.1. 2008.
V případě potřeby dodat. Informací, může komise vyzvat uchazeče k podání vysvětlení.

2.5
Nabídky uchazečů - požadavky nabídková cena (bez DPH) musí být rozkalkulována dle položek projektové dokumentace uvedených ve formuláři: Celkové sestavení nákladů stavby.

Obchodní podmínky včetně platebních podmínek a objektivních podmínek, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny, cenou se rozumí cena bez DPH, dílčí fakturace po ukončení jednotlivých etap, splatnost faktur 30 dnů. Podmínky, za kterých lze překročit výši nabídkové ceny – nárůst inflace cen stavebních prací překročí hranici 10 % ve srovnání s rokem 2007.
Podmínky za kterých je možné prodloužit termín dokončení je stanoven v návrhu smlouvy o dílo.

Další podmínky:
Pojištění odpovědnosti za vzniklé škody v plné výši včetně škod způsobených subdodavateli (nejméně v hodnotě 5 mil. Kč za jednotlivý případ)

Povinné doklady:
- nabídková cena rozkalkulovaná dle položek projektové dokumentace ve formuláři celkové sestavení nákladů stavby
- smlouva o dílo – vyplněná a podepsaná uchazečem
- prohlášení uchazeče, že dodanou projektovou dokumentaci pro výpočet ceny zakázky považuje za dostatečnou a úplnou a že v této dokumentaci nechybí části, které by bránily zpracování nabídky

Doporučené doklady:
- závazný harmonogram provedení stavebních prací
- výrobní a dílenská dokumentace
- certifikát ISO uchazeče
- vypracování návrhu dokumentace za účelem představení změn v realizaci stavby vedoucí ke snížení celkové ceny zakázky

2.6.
Zúčtování finanční jistoty uchazečům, kteří nepodají nabídku do výběrového řízení bude finanční jistota vrácena proti vrácení neznehodnocené vrácené zadávací dokumentaci uchazečům, kteří podali nabídku a těm uchazečům, kteří dokumentaci nevrátí bude vystaven daňový doklad ve výši finanční jistoty včetně DPH.

Přílohu naleznete u kontaktu poptávky.

Profil zákazníka: společnost s r.o. z Prahy zabývající se výrobou doplňků stravy

Děkuji za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 13 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Výstavbu výrobního a administrativního centra, 25.000.000,-...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 13 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 892 poptávek v celkové hodnotě 260 611 500 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 617 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 373 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.