Poptávám 2 denní Off-site pro 35 osob (Ostrava)
- naše firma ve složení 35 mužů hledá vhodné místo pro uspořádání dvoudenního off-site meetingu
Požadavky:
- datum: čt 15. - so 17.9.2011
- místo: Ostrava
- ubytování: 18 dvojlůžkových pokojů s oddělenými postelemi, 2 noci
- konferenční místnosti: 2x, jedna větší pro všech 35 účastníků a jedna menší pro cca 15 účastníků. Obě dvě s uspořádáním stolů do “U”
- vybavení obou konferenčních místností:
- dataprojektor s konektory DVI, VGA, HDMI (rozlišení minimálně 1024x768)+ propojovací kabely
- plátno
- flipchart + fixy
- 35x 230V zásuvka (prodlužky ke stolům na notebooky)
- internet: vysokorychlostní (min. 8Mbit) a pokuď možno v celém areálu, jak na pokojích, tak hlavně v konferenčních místnostech a to jak kabelový, tak i WiFi s kapacitou min. 50ti připojených zařízení současně
- harmonogram + jídlo:
- čtvrtek 15.9.2011
- 9:00 - příjezd účastníků + raní coffy-break (koláče, buchty + minerálka, čaj, kafe)
- 9:00 - 12:00 meeting
- 12:00 - oběd formou buffetu (obsahující polévku, hlavní jídlo a nějaký zákusek)
- 12:00 - 15:00 meeting
- 15:00 - odpolední coffy-break (např. slané pečivo atd.)
- 15:00 - 19:00 výlet na Haldu EMA http://www.mavlast.cz/top-turisticke-cile.halda-ema + exkurze v Dolní oblast Vítkovice - http://www.dolnioblastvitkovice.cz/ a nebo v dole Michal http://www.dul-michal.cz/
- 19:00 - večeře zase formou bufetu
- pátek 16.9.2011
- 8:00 - snídaně
- 9:00 - 12:00 - meeting
- 10:00 - coffy-break
- 12:00 - oběd formou bufetu
- 13:00-18:00 - meeting
- 15:00 - coffy-break
- 18:00 - večeře
- 19:00 - návštěva noční Ostravy (Stodolní)
- sobota 17.9.2011
- 8:00-10:00 snídaně
- 10:00 - odjezd účastníků domů
- sumarizace stravování:
- pro 35 osob
- 2x snídaně
- 4x coffy-break
- 2x oběd formou bufetu
- 2x večeře formou bufetu
Cena:
- cenový limit 80.000,- Kč s DPH