Poptávám výměnu stávajících vodovodních a odpadních stoupaček.
Popis:
Jménem našeho bytového družstva z Prostějova bychom Vás rádi požádali o vytvoření nabídky na naši poptávku. Předmětem této výzvy je výměna stávajících vodovodních a odpadních stoupaček dle specifikace uvedené v popisu poptávky. Předem děkujeme za zaslání nabídky.
Rekonstrukce stávajících vodovodních a odpadních stoupaček v bytovém domě.
1.Místo:
- Prostějov
2.Popis:
- 7 patrový bytový dům, tři byty na podlaží, 2 vchody, celkem 42 bytových jednotek
- stávající svislé a vodorovné vodovodní rozvody ocelové potrubí
- stávající svislé a ležaté odpadní rozvody litina
- vodorovný ležatý vodovodní řád je v 1 PP, na který je napojeno 6 ks vertikálních původních stoupaček s rozvodem teplé a studené vody, kanalizační odpad a vzduchotechnika
- výška 1. patra cca 300 cm
3.Předmět plnění:
- v rámci této akce požadujeme nahradit stávající vodovodní a odpadní stoupačky novými plastovými stoupačkami, které odpovídají platným normám
- variantně necenění při provedení kanalizace ze silent materiálu
4.Dodávka zahrnuje:
- vysekání a výměna stávajících vodovodních a odpadních stoupaček za nové
- napojení stávajících přípojek, zpětné zapravení
- osazení nových vodoměrů pro teplou i studenou vodu
- individuální požadavky vlastníků bytových jednotek (např. jiný obklad, nové trasy přípojek, apod.) si řeší každý vlastník sám na vlastní náklady
5.Požadavky na předložení nabídky:
- dodavatel zjistí konkrétní počet jednotek a metrů, kde všude se budou stoupačky měnit
- dodavatel vypracuje podrobný projekt s časovým harmonogramem včetně termínu trvání výměny stoupaček na jednu jednotku
- vyřídí všechny administrativní záležitosti včetně vyřízení všech potřebných povolení, revizí a zkoušek spojených s výměnou stoupaček
- zadavatel požaduje zajištění celé dodávky jedním dodavatelem
- zadavatel požaduje v nabídce předložení kopie živnostenského listu nebo výpisu z obchodního rejstříku, ze kterého je zřejmé, že zájemce má oprávnění vykonávat výše uvedené práce, nebo má zajištěny některé činnosti jinou oprávněnou fyzickou nebo právnickou osobou
6.Cena:
- uchazeč předloží cenovou nabídku formou položkového rozpočtu
- cena bude navržena včetně platné DPH
- nabídková cena bude nejvýše přípustná a nepřekročitelná pro celou dobu a bude zahrnovat veškeré práce potřebné pro kompletní zhotovení příslušného předmětu díla v souladu s výše uvedeným předmětem plnění, včetně všech vedlejších činností potřebných k úplnému a odbornému provedení díla a jeho uvedení do provozu
7.Další podmínky:
- pokud nebudou dodržena veškerá výše uvedená kritéria, zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádnou nabídku
- zadavatel si vyhrazuje právo změnit rozsah zakázky
- uchazeč o zakázku uvede obdobné referenční zakázky, které provedl s kontakty na vlastníky domu
- součást nabídky musí být stručný popis použité technologie a materiálu
8.Způsob a doba pro podání nabídky:
- Vaši nabídku, prosím zašlete v elektronické podobě na kontaktní email adresu
- prohlídka je možná po telefonické dohodě na kontaktním telefonu
9.Lhůta pro podání nabídky:
- nabídku očekáváme do 6.5.2011 do 18:00 hod
10.Předpokládaný termín dodávky:
- červen – září 2011