Poptávám vedení účetnictví a předpis nájemného u bytových domů
1. Identifikační údaje zadavatele
- viz kontakt
2. Předmět plnění
- rozsah činností, zajišťující standardní vedení správy v úrovni předpisu nájemného a evidence záloh na služby spojenými s užíváním svěřených nemovitostí (byty, nebytové prostory) včetně vedení účetnictví:
1. vedení evidence domů, bytových jednotek a nebytových prostor, jejich technického stavu včetně paspartu
2. vedení evidence nájemců a nájemních smluv, plné zajištění kontaktu s nájemci;
3. příprava, uzavírání a vypovídání smluv s nájemci bytů podle pokynů UMČ
4. předpis nájemného k bytům a nebytovým prostorám
5. předpis záloh na služby a dodávaná média
6. inkaso nájemného, záloh na služby na účet ÚMČ a jejich vyúčtování;
7. vymáhání dlužného nájemného a plateb souvisejících s bydlením mimosoudní cestou;
8. příprava podkladů pro vymáhání soudní cestou
9. příprava podkladů pro případný prodej, včetně vyúčtování všech plateb za jednotlivé nájemníky
10. přijímání doporučených písemností, podávání návrhů a žádostí, uzavírání smírů, podávání opravných prostředků nebo námitek dle pokynů UMČ
11. sledování nákladů na provoz, opravy a údržbu jednotlivých nemovitostí
12. vyúčtování nákladů spojených s provozem, údržbou a opravami nemovitostí
13. případné další činnosti doplněné ÚMČ
14. zabezpečení činnosti při plné finanční nezávislosti na ÚMČ;
15. veškeré příjmy související se správou domů (nájemné, zálohy na služby) bude správce inkasovat na účet ÚMČ, který je k tomu zřízen
16. správce nesmí použít inkasované zálohy na služby spojené s bydlením na opravy a údržbu
17. účetnictví správy domů bude správcem vedeno dle účtové osnovy a postupů účtování platných pro obce, ÚMČ bude předáno měsíčně v podobě a termínech k tomu sjednaných
18. správce bude povinen hospodařit tak, aby VHČ nevykazovala ztrátu - v případě nebezpečí vzniku ztráty bude správce povinen o této skutečnosti
informovat ÚMČ
19. správce bude povinen po skončení účetního období umožnit přezkoumání účetnictví auditem, na vyžádání ÚMČ bude povinen umožnit mu nahlížet do účetních knih, dokladů, souborů
20. správce bude povinen informovat o své činnosti ÚMČ formou zpráv o hospodaření předkládaných čtvrtletně;
21. správce bude poskytovat ÚMČ součinnost při případné privatizaci domů a bytů
22. správce bude odpovídat za řádný výkon správy. Provoz – úřední hodiny budou denně od 08:00 - 10:00 hod. a ve středu i v odpoledních hodinách od 14:00 – 17:00 hod. pověřený pracovník vedením správy bude mít k dispozici pevnou linku, mobilní telefon a e-mailové spojení, V případě nepřítomnosti pracovníka bude zajištěna zastupitelnost
3. Doba plnění
- Od 1.7.2011
4.
- Cenová nabídka – uveďte
- požadujeme předložení cenové nabídky včetně DPH
5. Požadavky na jednotný způsob zpracování cenové nabídky:
- Zájemce doloží kopii příslušného oprávnění k podnikání (kopii výpisu z obchodního rejstříku, kopii živnostenského listu).
6. Termín předání nabídek:
- termín předložení nabídek je do 30.3.2011 do 12:00 hod. na podatelně viz kontakt v zapečetěné obálce označené názvem „Výběrové řízení na vedení účetnictví a předpis nájemného v bytových domech“, Nabídky budou hodnoceny na základě předložené ceny včetně DPH
- otvírání obálek proběhne 30.3.2011 v 16:00 hod. v zasedací místnosti viz. kontakt - rada si vyhrazuje právo zrušení výběrového řízení
- vyrozumění o výsledku výběrového řízení obdrží zájemci nejpozději do 15.4.2011
- případné další informace podá viz. kontakt