Popis poptávky: naše SVJ vypisuje mini-výběrové řízení na výběr úklidové společnosti pro zajištění úklidu v našem bytovém domě.
Specifikace domu:
- 8 pater
- 1x suterén
- 1x foyer domu
Požadavky na služby úklidu:
1.) zametání a vytírání společných částí domu
- zametení a vytření všech chodeb a schodišť na všech patrech předmětného domu
- otření prachu ze všech vodorovných ploch ve společných částech domu
- otření prachu ze schodišťových madlech
- perioda 2x týdně
2.) úklid výtahů
- zametení a vytření podlah obou výtahových kabin předmětného domu
- vyčištění stěn a zrcadla obou výtahových kabin
- ošetření nerezových částí obou výtahových kabin
- vyluxování vodící dráhy kabinových dveří obou výtahů
- perioda 2x týdně
3.) úklid venkovního schodiště a prostoru okolo kontejnerového stání
- úklid venkovního schodiště předního a zadního vchodu a dále chodníků náležejících k předmětnému domu
- úklid kolem stanoviště kontejnerového stání – umístit veškerý odpad umístěný v okolí kontejnerového stání do vlastních kontejnerů
- perioda 1x týdně
4.) úklid sněhu v zimním období
- úklid sněhu v zimním období na venkovních schodištích a chodnících náležejících k předmětnému domu,
- zajištění schůdnosti chodníků takovým způsobem,aby nebyl ohrožen život ani zdraví chodců
- perioda dle aktuální situace minimálně 1x denně
5.) úklid v suterénu domu a úklid ostatních společných částí domu
- mytí vchodových dveří včetně rámů, prosklení a poštovních schránek
- mytí všech ostatních dveří na patrech domu
- mytí všech oken ve společných prostorech (schodiště a suterén) včetně očištění parapetů
- vyčištění všech svítidel ve společných částech domu vyluxování podlah v suterénu domu (sklepní kóje a technický suterén)
- perioda 2x během kalendářního roku (vždy v dubna a v říjnu)
6.) reporting provedených prací
- provedení prací bude reportováno formou zápisu do připravených formulářů
- obsahem reportu bude zápis data provedení úklidu a jméno zodpovědného pracovníka
- na základě reportu bude každý měsíc odsouhlasena platba za provedené služby
7.) cena a reference
- na provedení výše uvedených prací žádáme vytvoření cenové kalkulace formou pevné měsíční paušální platby
- měsíční platba nesmí přesáhnout 5.500,- Kč bez DPH
- nabídku doplňte referencemi, kde může SVJ ověřit, v jaké kvalitě Vaše společnost služby poskytuje
Termín pro doručení nabídek
- strukturované nabídky (potvrzení dodávky jednotlivého bodu zadání) zasílejte na uvedený kontaktní email nejpozději do 31.1.2011
- nabídky obdržené po tomto datu nebudou akceptovány