Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
17. 12. 2010 08:33
Identifikátor
1018896
Lokalita
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč
Poptávající
Firma, Praha 7 - Troja

Poptávám: dodání systému CRM pro spol. s r.o.(minimální počet uživatelů 20), popis v poptávce

Popis poptávky: výběrové řízení pro dodání systému CRM

Zadavatel:
- společnost s r.o. se specializuje na služby spojené s prodejem speciální poštovní a bankovní techniky

Předmět zakázky:
- předmětem zakázky se pro účely soutěže rozumí realizace dodávky CRM systému (systému pro řízení vztahů se zákazníky) za účelem zvýšení efektivity globální obchodní činnosti firmy.

Charakteristika zakázky:
- CRM systém musí být plně integrovaným řešením propojujícím nejen pracovníky firmy, ale i firmu s klienty, dodavateli a partnery prostřednictvím internetu.

Jako nezbytnou funkcionalitu požaduje zadavatel kompletní řešení následujících oblastí:
- provázanost s účetním systémem, objednávky, smlouvy, faktury, společná databáze zákazníků, skladová evidence, reklamace atd.,
- prodej - přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu, sledování kontaktů, plánovaných a vynaložených nákladů,
předpovědi objemu prodeje, vyhodnocování účastníků obchodního procesu, přístup k základně informací přes web, úkolování
- marketing - podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky, plánování, sledování a vyhodnocování marketingových kampaní, správa
informací o zákaznících
- optimalizace obchodních procesů - vyhodnocování efektivity prodejních procesů, měření efektu CRM systému případně i v grafickém výstupu
- správa dokumentů - poptávky, nabídky, objednávky, smlouvy, ceníky, atd.,
- možnost úpravy reportů
- nastavitelnost přístupových práv
- možnost pracovat v českém jazykovém prostředí
- počet současně pracujících uživatelů v CRM systému je minimálně 20
- možnost pořízení dalších licencí, popř. rozšíření o další moduly.

Uvítáme následující řešení:
- provázanost s Exchangem serverem/Outlookem - kalendáře schůzek, e-maily, úkoly ve vazbě na klienta, atd.,

Technologicky musí CRM systém pracovat na následující platformě (v případě nákupu licence):
- Microsoft Windows Server 2003 – Small Business Server
- SQL Server 2005
- MS Exchange
- klienti - MS Windows XP, Vista, 7,

Předpokládaná realizace projektu:
- leden 2011

Způsob zpracování nabídkové ceny:
- nabídková cena
- nabídka bude obsahovat varianty Nákup licence i Pronájem licence

Nabídková cena bude uvedena v českých korunách a v následující struktuře:
a) nabídková cena bez DPH
b) DPH
c) nabídková cena s DPH

Ve variantě Nákup licence bude nabídková cena zpracována touto formou:
a) cena za CRM systém - licence,
b) cena 1 ročního udržovacího poplatku (údržba a aktualizace),
c) cena za implementaci CRM systému,
d) cena za základní zaškolení uživatelů,
e) ostatní náklady - případné další náklady vzniklé v souvislosti s implementací

Ve variantě Pronájem licence bude uvedena cena dle počtu uživatel touto formou:
- 10-15 uživatelů
- 20-25 uživatelů
- 25-30 uživatelů

Není-li uchazeč registrovaným plátcem DPH, uvede tuto skutečnost do poznámky k nabídkové ceně.
Nabídková cena musí obsahovat všechny náklady, které zhotovitel – vybraný uchazeč bude mít s realizací předmětu zakázky spojeny.
Uchazeči v nabídce uvedou rozpis ročních provozních nákladů, zejména tzv. ročního udržovacího poplatku (údržba a aktualizace CRM systému) po dobu 5 let.
Uchazeči navrhne harmonogram dodávky a implementace s ohledem na předpokládanou realizaci projektu.
Uchazeči v nabídce uvedou podmínky poskytování servisu, neboť tyto budou
předmětem hodnocení.

Hodnocení nabídek
- nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti
- při hodnocení budou brána v úvahu následující kritéria

Varianta Nákup licence:
- cena kompletní dodávky v Kč (váha 50%), funkčnost, komplexnost a technické řešení (váha 40%), roční náklady na údržbu a
aktualizaci, servisní a záruční podmínky (10%).

Varianta Pronájem licence:
- cena kompletní dodávky v Kč (váha 50%), funkčnost, komplexnost a technické řešení (váha 50%)

Cenové nabídce bude předcházet konzultace/upřesnění charakteristiky zakázky/ o variantách řešení a seznam minimálně pěti zákazníku užívajících navrhovaný systém.

Termín pro dodání cenové nabídky 30.12.2010
Získat kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Máme připraveny poptávky z Vašeho oboru

Zanechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme zpět ohledně přístupu k této poptávce.

Odpovíme Vám co nejdříve!
Odeslat

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 524 poptávek v celkové hodnotě 247 755 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 892 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 271 057 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2021 B2M.CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.