Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
2. 12. 2010 16:07
Identifikátor
1008608
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč
Poptávající

Vybavení kanceláří a místnosti archivu, jedná se o obecní úřad, desítky ks

Poptávám vybavení kanceláří a místnosti archivu.

Vymezení předmětu záměru:
- předmětem záměru je nákup vybavení kanceláří a místnosti archivu

Doba plnění záměru:
- doba plnění je stanovena do 31.1.2011

Množství:
- 5x Židle kancelářská
- Regálový systém na šanony cca 600 ks

Sestava typu T:
- 2x PC stůl
- 2x stůl
- 2x zakončení stolu - oblouk
- 4x kontejner na dokumentaci - pojízdné
- 3x skříň úložná na dokumentaci - uzamykatelná
- rozměry při návštěvě

Podklady pro zpracování písemných nabídek:
1) Ověřená kopie výpisu z obchodního rejstříku
2) Ověřená kopie živnostenského listu
3) Návrh Smlouvy o nákupu
4) Návrh řešení

Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Jedná se o následující dokumenty:
1) Originál nebo ověřená kopie výpisu z obchodního rejstříku
2) Ověření kopie živnostenského listu

Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle níže uvedených kritérií
1) Funkčnost a účelnost využití předmětu záměru a dispozičního řešení budovy OÚ
2) Cena předmětu záměru

Místo plnění záměru:
- viz kontakt

Lhůta pro podání nabídek:
- Lhůta pro podání nabídek se stanovuje do 23.12.2010 do 15.00 hodin

Místo a způsob pro podání nabídek:
- místnosti jsou k prohlédnutí v době úředních hodin
- po + st 16.00 – 19.00 hod. nebo po telefonické domluvě na tel. viz kontakt
- nabídky v zalepené obálce s označením - viz kontakt

Další podmínky zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo:
1) Odmítnout všechny nabídky
2) Změnit, případně zrušit záměr
3) Nevracet podané nabídky
4) Vyloučit z výběrového řízení nabídky uchazeče, který neopatří písemnou nabídku razítkem a podpisem
5) Zveřejnit informace poskytnuté v nabídkách na základě zák.106/1999 Sb.
6) Nehradit uchazečům náklady spojené s účastí v této soutěži

Další informace poskytne:
- viz. kontakt

Profil zákazníka: státní organizace ze Středočeského kraje

Děkujeme za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 3 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Vybavení kanceláří a místnosti archivu, jedná se o obecní úř...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 3 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 543 poptávek v celkové hodnotě 241 337 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 602 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 331 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.