Poptávám zbudování ocelového přístřešku nad \lapol\.
Popis:
V příloze posílám cenovou poptávku na dodávku ocelového přístřešku včetně montáže nad stávající „lapol“. V přístřešku budou skladovány prázdné ocel. palety VP 7107(rozm. 63 / 85 mm) a „Volvo palety“.
Vzhledem k tomu, že by měly být skladovány palety v 5 řadách za sebou a max. 7 nad sebou, je nutné posunout umístění nosných sloupů co nejvíce na okraj stávajícího bet. obrubníku lapolu a rozšířit rozteč 3.000 mm, resp. 4.500 mm na co největší míru (viz výkres).
Opláštění boční a zadní stěny včetně střechy provést z vlnitého plechu (VSŽ) - nechávám na Vašem zvážení.
Odtok dešťové vody bude žlabem a svodem sveden do stávajícího lapolu.
Podlahu navrhnout pravděpodobně z ocel. nosníků s ocel. plechem.
V náčrtu jsou dřevěné trámy s fošnami – opatřit pouze plechem navrch – nechávám na Vás.
Vzhledem k tomu, že je nutná vizuální kontrola stávajícího lapolu (přítok srážkové vody ze sousedního areálu)je nutné v prostoru přítoku a odtoku umístit poklop, kterým by se v případě úniku závadných látek do vodoteče dal odebrat vzorek vody, případně provést odsátí vody fekálním vozem.
Profily ocelových konstrukcí, včetně jejich počtu nechávám na Vašem zvážení, tak aby cena přístřešku byla pokud možná co nejlevnější (ale aby nebyla ohrožena její stabilita).
Pozor na nestejnou výšku betónového okraje lapolu.
Rozdíl přední hrany lapolu oproti boční a zadní straně je cca +50 mm.
Vzhledem k tomu, že prostor (komunikace) před lapolem a protilehlou zdí (ČOV) je 4.580 - 4.950 mm, není možné “vyvážet“ VZV 3 palety v řadě na dlouhých vidlích (pouze 3.řadu) a ani další 4 a 5 řadu.
Pro tento účel bude sloužit NZV s krátkými (60 cm) vidlemi, který palety ze zadní řady přesune ke kraji, aby je mohl VZV naložit a naopak zavést.
Pro tuto manipulaci s NZV navrhujeme vytvořit odlehčenou bezpečnostní manip. plošinu, která bude osazena na podélné vodicí liště, pak by musela být ještě sklopná stojka s kolečkem, a nebo celá plošina bude samostatná, pouze osazena na vodící liště a přesunutelná VZV , do prostoru přístřešku, nebo vedle něj. Vzhledem k průjezdu komunikace musí být tato plošina mobilní, tak aby nebránila průjezdu kamionu k rampě.
Pro orientaci posílám v příloze náčrt přístřešku, fotodokumentace lapolu a situace závodu (ozn.lapol = ČOV) přepošlu e-mailem, neboť jsou tyto přílohy příliš velké na poptávkový formulář.
Lze navrhnout pro lepší manipulaci s paletami pouze 1 středový nosník, místo nakreslených 2 nosníků.
Lokalita:
- destinace Český Dub