Poptávám tisk.
Poptávkové řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu v souladu s ustanovením § 18 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
I. Název zakázky
Tisk programů, plakátů, billboardů, CLV vitrín, pozvánek a dalších propagačních materiálů na sezonu 2010 / 2011.
II. Předmět, specifikace zakázky
A) Materiály ke každé premiéře
Programy:
- rozměry 125 x 140 mm
- vnitřek programu ofset 80g 4 / 4
- obálka křída mat 250 g 4/0 + lamino mat 1 / 0
- vazba V2
- variantní náklad ks 1.000, 2.000
- variantní počty stran 48, 56, 84, 102
- DPH 10%
Plakáty:
- rozměry A2
- papír křída lesk 250g 4 / 0
- náklad ks 100
Pozvánky:
- rozměry 210 x 90, 5 mm
- papír křída mat 250g 4 / 0
- variantní náklad ks 200, 300
Billboard:
- rozměry 200 x 250 cm
- papír křída 250g mat 4 / 0
- náklad ks 1
CLV:
- rozměry 118,5 x 175 cm
- papír křída mat 250g 4 / 0
- náklad ks 5
B)
Ostatní propagační materiály k repertoáru
Plakát A1:
- rozměry A1
- papír křída lesk 250g 4 / 0
- náklad ks 2
Leták:
- rozměry A4 (přeloženo do výsledného formátu DL), 5 mm
- papír křída mat 130g 4 / 0
- náklad ks 2.000
Pohlednice:
- rozměry 10 x 15 cm, 4 / 0
- náklad ks 200
C)
Doplňkové služby:
- grafické a DTP práce v rozsahu 100 hodin za sezonu
III. Doba plnění
září 2010 – červen 2011
IV. Nabídková cena
1.
Nabídková cena za poskytované služby (tj. cena po celou dobu plnění) bude zpracována jako cena maximální a nepřekročitelná za provedení úplné zakázky, v členění cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH.
2.
Cena protiplnění bez DPH, DPH a cena včetně DPH
3.
Výsledná nabídková cena (tj. rozdíl mezi nabídkovou cenou za poskytované služby a cenou protiplnění) bez DPH, DPH a cena včetně DPH. Zadavatel nestanovuje žádné limity pro nabídkovou cenu.
Veřejná zakázka bude financována z prostředků zajištěných zadavatelem.
V.
Kvalifikační a jiné požadavky na uchazeče
Zadavatel stanovuje jako předpoklad účasti uchazeče v zadávacím řízení splnění těchto požadavků:
1.
Uchazeč má oprávnění k podnikání na celý rozsah plnění zakázky – nutno doložit kopií příslušného oprávnění
2.
Uchazeč není ke dni podání nabídky vůči zadavateli v prodlení s plněním splatné peněžité pohledávky.
VI.
Kritéria hodnocení nabídky
Výše výsledné nabídkové ceny za celkový rozsah plnění zakázky po zohlednění max. výše ceny protiplnění ve formě reklamy a vstupenek na představení NDB vč. DPH v rámci smlouvy o spolupráci. Pro hodnocení cenové nabídky budou použity ceny včetně DPH. Vítězná nabídka musí obsahovat nejnižší ceny ve všech variantních položkách.
VII.
Doručování nabídek (termín, místo)
Nabídky se podávají písemně v uzavřené obálce na adresu:
- viz kontakt – k rukám ředitele nebo osobně na vrátnici na stejné adrese nejpozději do 2.7.2010
- obálka bude označena nápisem "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ" Tisk programů, plakátů, billboardu, CLV vitrín, pozvánek a dalších propagačních materiálů - kompletní název naleznete u kontaktu poptávky
VIII.
Další podmínky zadavatele
1.
Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů spojených s podáním nabídky.
2.
Každý uchazeč je povinen odevzdat návrh nabídky pouze v českém jazyce.
3.
Součástí nabídky bude návrh smlouvy na zajištění předmětu veřejné zakázky včetně návrhu smlouvy o spolupráci v tištěné a elektronické podobě.
4.
NDB si vyhrazuje právo žádnou nabídku nevybrat.
5.
NDB nabízí jako formu úhrady (i částečnou) věcná protiplnění.