Poptávám nový CRM systému.
Popis:
- v současné době se jedná cca o 50 uživatelů z České republiky, Slovenska a Polska
- zvažujeme jak variantu zakoupení licence a její provozování na vlastních serverech, tak i pronájem systému na serverech poskytovatele
Chtěli bychom jeden společný systém pro všechny tři státy, tudíž by měl:
- mít možnost variabilního nastavení jazyka uživatelského prostředí (CZ, SK, EN, případně PL)
- respektovat legislativu všech třech států
- pracovat s více měnami a podporovat více měn na jedné faktuře
Hotline dodavatele by měla být schopna komunikovat jak v českém, tak anglickém jazyce.
Nabídka by měla obsahovat informace o:
- systémových nárocích na klientskou stanici
- možnost webového přístupu
- způsobu aktualizace klientské části
V případě možnosti provozování systému na vlastních serverech také:
- systémové požadavky na serverovou část
- používané platformě
- požadovaných verzích back-end systémů
Zvažujeme i variantu, že bude CRM pouze pro českou pobočku a ostatní budou používat vlastní systém.
Výhodou je pokud dodavatel disponuje vlastním účetním systémem.
Požadavky na funkce:
- Schvalovací workflow
- Kontakty (firmy, osoby, zaměstnanci) a rozdělení na typy kontaktů (tak, aby mohly popřípadě být ve více skupinách)
- Integrovaný e-mailový systém umožňující hromadnou korespondenci, případně napojení na Microsoft Outlook
- Úkoly, připomenutí, kalendář, provázání s kontakty, obchodními případy, nastavení odpovědností, sledování průběhu zakázky, dodržování termínů
- Možnost zakládat obchodní případy (v návaznosti na kontakt – firmu/osobu, ale i navazovat je na stávající klienty jako „nová zakázka“)
- Ukládání dokumentů jako přílohy
- Možnost specifikace statusu obchodního případu/klienta (potenciální, stávající, uzavřeno, ztraceno)
- Evidence výkazů práce na jednotlivých projektech, jejich schvalování, sledování ziskovosti jednotlivých projektů (srovnání mzdových nákladů a tržeb)
- Evidence hotovostních výdajů v rozdělení na klient – projekt/zakázka, následná fakturace hotovostních výdajů
- Fakturace (vydané faktury) – nastavení opakovaných a jednorázových položek k fakturaci, fakturace výkazů práce dle hodinových sazeb (podle standardních nebo individuálních ceníků), fakturace časových a množstevních položek do limitu a nad limit, různí poskytovatelé (organizační složky), různé číselné řady
- Sledování probíhajícího oslovování, poslané nabídky a další kontakty
- Možnost hromadného importu kontaktů např z programu Microsoft Excel
- Možnost filtrování různých sestav, podle různých specifikací
Profil zákazníka: společnost s r.o. z Prahy zaměřena na komplexní ICT služby
Děkujeme za nabídku.