Konkrétním předmětem plnění veřejné zakázky je IT software
Popis:
- administrace a správa LN Domino serverů (7 ks) organizace tak, aby byl umožněn bezproblémový chod aplikací provozovaných v rámci těchto systémů.
- Analýza provozních parametrů informačního systému Lotus Domino na základě měření a diagnostiky provozních parametrů pomocí prostředků technologie Lotus Domino
- Servis a správa klientů systému LN DOMINO
- Řešení dotazů a provozních problémů interních správců vzniklých ve vztahu k administraci LN Domino serverů při užívání IS/IT, včetně odstraňování závad a to formou HotLine, formou vzdáleného přístupu, formou osobní konzultace, formou školení, formou odpovědí na písemný elektronický dotaz – e-mail
Měření provozních parametrů běžícího IS Lotus Domino na jednotlivých serverech:
- síťový provoz,
- využití paměťových a diskový kapacit,
- rychlost přístupu k datům,
- objem zpracovávaných dat a jeho změna v čase,
- Sběr měřených údajů a jejich ukládání do specializovaných databází Lotus Domino,
- Diagnostika problematických provozních parametrů,
- Zpracování analýzy naměřených parametrů a na jejím základě zpracování návrhů na optimalizaci
- Zpracování technické dokumentace a její průběžná aktualizace
Poptávané služby a činnosti jsou poskytovány v plném rozsahu v režimu 7x24. Uchazeč v této době zajistí servisní činnost tak, aby do 2 hodin od nahlášení závady byla zajištěna odezva technika uchazeče. Odezvou technika se rozumí osobní nebo telefonický kontakt s žadatelem o službu nebo činnost, který potvrdí technik uchazeče a to osobně, telefonicky nebo zápisem do IS pro řízení IS/IT. V dalším kroku technik uchazeče zajistí provedení neodkladných kroků vedoucích k provedení požadované služby nebo činnosti tak, aby požadovaná služba vedla k odstranění závady nebo provedení požadované změny do 24 hodin od nahlášení závady.
Čerpání smlouvy potrvá od 1.3.2010 do 1.3.2011.
Zpracování technické dokumentace bude provedeno do 31.3.2010.
Profil zákazníka: společnost z Prahy
Děkuji za nabídku.