Poptávám zpracování projektové dokumentace na montážní a bezpečnostní plošinu pro údržbu tramvají.
- nabídky na poptávkové řízení
Technická specifikace:
- při opravách a údržbě nízkopodlažních tramvají se velká část činností provádí ve výškách – na střeše tramvaje, kde je umístěna většina výzbroje a pomocných pohonů
- pro zajištění bezpečnosti zaměstnanců a pro jejich snadný přístup na střechu vozidla je potřeba vybudovat montážní plošinu s přístupovým schodištěm
- montážní plošina bude umístěna na třetí koleji na hale těžké údržby tramvají
- bude řešena jako jednostranná 16,5 m dlouhá plošina, umístěná směrem do středu haly od třetí koleje
- na druhé straně koleje bude v úrovni střechy tramvaje pouze stabilní zábradlí, které zabrání případnému pádu zaměstnanců ze střechy tramvaje
Popis:
- požadujeme zpracování ve formátu AutoCAD 2000
- projekt musí respektovat stávající mostovou jeřábovou dráhu
- uchazeči jsou svými nabídkami vázáni do 10.12.2009
Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
- uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady a potřebné doklady
- výpis z obchodního rejstříku, nebo jiné obdobné evidence ne starší než 90 dní, je-li v nich uchazeč zapsán – doložit originály, nebo úředně ověřenými kopiemi
- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu poptávkového řízení, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění, nebo licenci – doložit originály, nebo úředně ověřenými kopiemi
- pokud uchazeč nepředloží výše uvedené doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů pro plnění poptávkového řízení, může být ze soutěže vyloučen
Reference:
- uchazeč prokáže splnění referencí uvedením přehledu nejvýznamnějších dodávek a to minimálně třemi projekty, které budou uvedeny ve Vaší nabídce
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- celková cena bez DPH a včetně DPH
- termín dodání,
- návrh smlouvy o dílo
Dodací lhůta - zahájení:
- nejdříve 23.11.2009
- nejpozději 30.11.2009
Místo:
- Most
Požadavky na platební podmínky:
- platba předmětu poptávky bude provedena bezhotovostním platebním převodem mezi bankou zadavatele a uchazeče na základě daňových dokladů (faktury), vystavené uchazečem nejdříve v den převzetí díla
- splatnost platby za provedení díla nenastane dříve, než uplynutím 30 dnů ode doručení řádné faktury zadavateli
Ostatní podmínky a práva zadavatele:
- nevracet uchazečům podané nabídky
- neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast v poptávkovém řízení
- nevybrat žádného uchazeče, neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem nebo poptávkové řízení zrušit
- změnit, upřesnit, nebo doplnit podmínky poptávkového řízení a to stejnou formou vůči všem obeslaným uchazečům
- ověřit a prověřit údaje uvedené jednotlivými uchazeči v nabídkách
- s vybraným uchazečem upravit a upřesnit předložený návrh smlouvy, nebo požadovat uzavření smlouvy ve znění zadavatele
- snížit, nebo zvýšit rozsah na základě cenové nabídky a finančních možnostech zadavatele
- případného vyloučení nabídek obsahově nekompletních, nebo nesplňující požadavky stanovené v této zadávací dokumentaci, nebo zjistí-li zadavatel kdykoliv v průběhu poptávkového řízení, že uchazeč uvedl v předložené nabídce nepravdivé údaje
Požadavky na zpracování nabídky, formální úpravu a obsah nabídky:
- nabídka bude zpracována v českém jazyce, v tištěné formě, podepsána statutárním orgánem uchazeče
- nabídka bude předložena v 1 výtisku
- nabídka bude seřazena do těchto oddílů:
- krycí list nabídky
- obsah nabídky
- základní informace o uchazeči
- doklady o prokázání profesních kvalifikačních předpokladů
- reference
- komplexně zpracovaná nabídková cena dle bodu 5
- návrh smlouvy o dílo
- čestné prohlášení o pravdivosti údajů a vázanosti obsahu nabídky do 10.12.2009
- případné další přílohy a doplnění nabídky
Prohlídka současného stavu:
- prohlídka současného stavu bude zadavatelem umožněna na základě písemné (e-mail, dopis) žádosti uchazeče
Termín a místo podání nabídky:
- zpracované nabídky je třeba doručit písemně na adresu viz. kontakty, nebo osobně na sekretariát ředitele v pracovních dnech od 7:00 do 15:00 hod. nejpozději do 19.11.2009 a to v řádně uzavřené obálce s nápisem: "ZPRACOVÁNÍ PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE NA MONTÁŽNÍ A BEZPEČNOSTNÍ PLOŠINU PRO ÚDRŽBU TRAMVAJÍ"
- v případě doručení poštou je za okamžik převzetí zadavatelem považováno převzetí nabídky podatelnou zadavatele
Profil zákazníka: akciová společnost z Ústeckého kraje
Děkuji za nabídku.