Soutěž na návrh redesignu loga a vytvoření firemního stylu
Popis a filozofie naší společnosti:
- obchodní firma zabývající se velkoobchodními i maloobchodními dodávkami stavebního materiálu pro interiér a suchou stavbu
- jsme výhradními dovozci mnoha předních evropských značek, náš sortiment musí splňovat především požadavky na jedinečnost a nejvyšší kvalitu
- nabízíme speciální systémy a odborné poradenství, jsme protipólem hobby marketů
- obchodní činnost je rozdělena do pěti samostatných distribučních linií, kdy každý obor má své vlastní požadavky na tiskové materiály
Požadavky:
- moderní, svěží dynamické logo a styl
- barevnost vycházející ze stávajícího logotypu (i pouze částečně, preferujeme modrou barvu C100M100Y0K0, RAL 5002)
- vizuální styl musí umožnit zachování rozdělení obchodních oborů, klient se musí na první pohled orientovat, z jakého oboru činnosti firmy pochází daný dokument (ceník, leták, e-mail atd.)
Použití:
- tiskoviny: hlavičkové papíry, vizitky, firemní sdělení, objednávky, faktury, firemní zpravodaj, ceníky s rozlišením oborů
- reklamní tiskoviny (letáky, katalogy) zaměřené na prezentaci sortimentu dodavatelů s částečným zachováním jejich firemní grafiky (orámcování naší firemní grafikou), fungování loga s logem partnera (dodavatel, spolupracující firma)
- reklamní předměty, určení jejich barevnosti
- firemní navigační systémy a poutače, vozidla
- veletržní stánek
- grafika webových stránek
- dokumenty elektronické pošty s rozlišením oborů
Očekávání:
- chceme se prezentovat jako moderní, profesionální a svěží společnost
- zpřehlednit naše tiskové materiály a učinit je vizuálně zajímavými
Postup:
1. kolo:
- termín přihlášek a předložení návrhů do soutěže 19.06.2009
- výběr postupujících návrhů: 26.06.2009
Návrh pro 1. kolo musí obsahovat:
- tři alternativní návrhy redesignu loga včetně varianty na barevném podkladu
- ukázku použití vizuálního stylu na dvou příkladech dle vlastního výběru (např. vizitka, hlavičkový papír, polep automobilu, reklamní leták)
2. kolo:
- výběr dvou postupujících návrhů
- zapracování připomínek k návrhu a ukázek použití
- výběr konečného návrhu: 10.07.2009
S výhercem soutěže bude sepsána závazná objednávka, příp. smlouva o dílo na tvorbu redesignu loga a vypracování firemního grafického manuálu.
Termín pro dokončení redesignu a grafického manuálu:
- 31.07.2009
Profil zákazníka: společnost s r.o. z Prahy
Děkuji za nabídku.