Poptávám: IT podporu
Popis:
- sháníme služby centrální IT podpory
- hot line service pomocí vzdálené plochy (Team Viewer)
Specifikace systémů:
- celkem 6 dodavatelů různých aplikací třetích stran včetně vytěžování dat
- jedná se o vzájemně propojené účetní aplikace a systémy s procesním workflow.
Náplň činnosti:
- vyhodnocení, který subjekt je potřeba kontaktovat, komunikace s dodavateli jednotlivých systémů v případě poruchy či jiných potíží a dohled nad neprodleným odstranění závady
- instalace emailu v rámci aplikace Microsoft Outlook a všeobecné řešení problémů s instalacemi či funkčností e-mailu
- instalace OS (PC / NTB) a řešení případných problémů s OS
- instalace Microsoft Office a případně dalších programů
- tisky z jednotlivých aplikací – zastřešení celé agendy a řešení potíží s tisky
- individuální problémy uživatelů při práci s PC / NTB
- celkové odborné zastřešení IT v rámci poskytovaných aplikací třetích stran
Doba podpory:
- reakční doba téměř okamžitá – dosažitelná vždy telefonicky
- pracovní dny 08:00 - 22:00 hodin
- so, ne a svátky za příplatek po předchozí dohodě
- příplatek se nevztahuje na činnosti / zásahy, kdy poskytovatel navrhne, že to bude řešit až v těchto dnech, kvůli svým osobním / jiným zájmům (důvodům)
Požadavky na cenu podpory:
- bez měsíčného paušálu
- jen zas výkonové hodiny
- 0,5 hodiny na každý výkon ať trvá 3, 5, 10 nebo 15 minut. Čas zásahu nad 0,5 hodin odsouhlasuje každý jednotlivý uživatel, podle spokojenosti s dobou reakce, samotného zásahu a efektivity
Požadavky na cenu:
- max. 500 Kč / hodinu bez DPH (nižší nabídka = lepší pozice při vyhodnocování všech nabídek)
- příplatek za so, ne a státní svátky + 50% ze základní sazby
- příplatek za práci mimo pracovní den v době 08:00 - 22:00 hodin + 20% ze základní sazby
Lokalita:
- celá ČR
- Praha výhodou, ale ne podmínkou
Termín:
- od 1. 1. 2018
Preference poptávajícího:
-
Cena:
- velmi důležitá
-
Kvalita:
- klíčová
-
Rychlost dodání:
- velmi důležitá
-
Doprava na místo:
- ne