Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
18. 9. 2008 09:15
Identifikátor
256485
Lokalita
Předpokládaná hodnota
řádově desetitisíce Kč
Poptávající

Ekonomický software pro fullservisovou reklamní agenturu

Poptávám ekonomický software.

- výběrové řízení na dodávku ekonomického softwaru
– jsme reklamní a komunikační agentura (a další dceřiná společnosti – zabývající se reklamními tiskovinami + další dceřiná společnost zabývající se taktéž reklamou a marketingem)

- v současné době vedeme v sídle firmy vlastní zakázkový a na něj navazující fakturační systém (ve formě intranetu postaveného na PHP a MySQL)

- účetnictví nám zpracovává externí účetní kancelář
- zvažujeme dvě možné varianty zavedení účetnictví, popřípadě celkového nového ekonomického systému v naší společnosti

1) Účetní software
2) Komplexní ekonomický informační systém

a) Jenž bude schopen navazovat na náš současný zakázkový systém, (bude v něm veškerá historie zakázek)
b) Bude zcela odlišný od našeho současného řešení (povedeme v něm jak zakázkovou evidenci, sledování nákladů na jednotlivé zakázky, schvalování přijatých faktur jednotlivými zaměstnanci, objednávkový systém, následná fakturace a import do účetnictví)

Pro specifikaci udávám možné počty uživatelů pro jednotlivé výše uvedené varianty - pro bod 1) pouze cca 4 uživatelé, pro bod 2) bude u každé ze tří společností cca 5 - 8 uživatelů.

Máme definované požadavky jak na účetní software tak na celkový ekonomický software společnosti – jak na kvalitu nabízených řešení a služeb, tak na kompatibilitu se současným zakázkovým systémem.

Rozhodujícím faktorem pro výběr bude i celková cena – preferujeme co nejpřesnější vyčíslení nákladů – bez dalších skrytých.
Dalším velmi důležitým faktorem je doba realizace dodávky a samotné implementace – klademe důraz na zavedení nového systému (tedy již odzkoušeného) k začátku následujícího roku.

Očekáváme nabídky, na jejichž základě uskutečníme užší výběr –v němž budou mít možnost jednotlivé vybrané společnosti odprezentovat svá řešení a při ústním jednání upřesnit své nabídky.

Nabídky očekáváme nejpozději do 23.08.2008.

Bližší specifikace našich požadavků:
- kategorie – kvalita řešení a služeb
- oboustranný homebanking (zaúčtování bankovních výpisů bez nutnosti přepisování, export bankovních příkazů do el. Bankovnictví – Raiffeisenbank, a.s. – eKonto)

- rekapitulace pohledávek a závazků po splatnosti (seznam upomínovatelných pohledávek, včetně doplnění individuálních textů pro 1., 2. a poslední upomínku)

- možnost uzamčení období, omezení přístupových práv (pouze nahlížení, editace, atd.,)
- pravidelné upgrady na základě legislativních změn
- pozdější dokoupení mzdové agendy
- Sestavení a přímý tisk DPH přiznání s možností elektronického odeslání, vytvoření opravných nebo dodatečných daňových přiznání k DPH

- nastavení vlastního výkaznictví
- možnost vytvoření vzorových dokladů, jejich kopírování
- možnost volitelného účtového rozvrhu s nastavitelnou analytikou účtů
- sledování saldokont účtů
- členění dokladů na střediska, zakázky, činnosti
- možnost zpětných oprav v prvotních dokladech s automatickou vazbou do ostatních evidencí

- tisknout čárové kódy k přijatým fakturám (možnost sledovat oběh dokladů)
- pokud software pracuje na bázi modulů – mít možnost nákupu pouze zvolených modulů
- možnost vedení jednotlivých zakázek
- možnost sledování ekonomiky jednotlivých zakázek, ve vztahu k obchodníkovi, období, klientovi, typu zakázky

- možnost elektronického oběhu a víceúrovňového schvalování došlých faktur odpovědnými osobami

- možnost přidělování provizí obchodníkům (k jednotlivým zakázkám)

Kategorie – kompatibilita se současným systémem
- možnost vést účetnictví 3 společností (navazující na jednotlivé zakázkové systémy)

- převodový můstek pro salda účtů ze současného účetního programu Stereo
- převodový můstek pro stávající zakázkový a fakturační systém vedený na intranetu postavený v PHP a MySQL
- doba realizace do 2 měsíců

Kategorie – Cena
- celková cena za dodávku softwaru (3firmy, x uživatelů pro různé varianty dodávky)
- celkové náklady na zavedení sytému včetně vstupního školení, implementace, poradenství atd.

- dodatečné náklady (náklady na technické vybavení)
- roční náklady spojené s provozem (upgrade, hot line, atd.)

Profil zákazníka: společnost s r.o. z Prahy zabývající se reklamou

Děkuji za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 9 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Ekonomický software pro fullservisovou reklamní agenturu

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 9 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 850 poptávek v celkové hodnotě 258 301 500 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 616 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 369 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.