Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
5. 1. 2006 00:00
Identifikátor
21405
Předpokládaná hodnota
[Nelze určit]
Poptávající

Software pro optimalizaci rozvozu z jednoho centrálního skladu

Poptávka na software pro optimalizaci rozvozu z jednoho centrálního skladu.

Další informace: Naše firma realizuje rozvozy potravinářského zboží z jednoho centrálního skladu našeho zákazníka. Zboží je baleno na paletách, které jsou pro účely přepravy brány jako základní dále nedělitelná přepravní jednotka.

V současné době máme software pro evidenci objednávek a jejich následnou fakturaci, jsme s ním spokojeni, a tato funkce není předmětem této poptávky.

Poptáváme software s následujícími funkcemi:
1) objednávky importovat z našeho stávajícího ERP systému
2) provést optimalizaci počtu tras a vytížení vozidel dle následujících kriterií:
a. datum a čas nakládky (časový interval nakládky – není podmínkou)
b. datum a čas vykládky (časový interval vykládky – není podmínkou)
c. množství přepravovaného zboží po paletách (volitelně po kilogramech)
d. disponibilní vozový park
e. přepravní omezení (kapacita vozidel, tonáž vozidel, povolení vjezdu,
atd.)
3) zobrazení tras rozvozu na mapě České republiky (Evropa není podmínkou)
4) export optimalizovaného rozvozu zpět do našeho ERP systému

Nabízený software by měl být schopen pracovat v síťovém prostředí s možností přístupu z různých počítačů na platformě Microsoft. Pro prvotní implementaci 2 uživatelé do budoucna až 12 uživatelů.

Vaše nabídka by měla obsahovat:
- cenovou kalkulaci pořízení software, a to s ohledem na výše uvedený počet uživatelů
- cenovou kalkulaci implementačních prací například v hodinové sazbě a počtu předpokládaných implementačních hodin (do rozsahu implementace nekalkulujte zpracování importu a exportu dat)
- doporučenou a minimální konfiguraci hardware nutného pro provoz software
- stručný popis struktury software s důrazem na podporované formáty importu a exportu dat
- navrženou dodací lhůtu (do dodací lhůty nekalkulujte zpracování importu a exportu dat)
- reference na Vaše zákazníky (s možností referenční návštěvy není podmínkou)

Postup výběrového řízení:
- sběr nabídek a poskytování doplňujících informací především emailem nebo telefonicky
- užší výběr kandidátů
- předvedení software v sídle naší firmy (Brno)

Profil zákazníka: vnitrostátní a mezinárodní spedice

Děkuji za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 8 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Software pro optimalizaci rozvozu z jednoho centrálního skla...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 8 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 836 poptávek v celkové hodnotě 268 727 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 601 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 331 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.