Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
26. 6. 2012 11:35
Identifikátor
1526368
Předpokládaná hodnota
řádově statisíce Kč
Poptávající
Firma, Brno zadané 3 poptávky

Poptávám: rekonstrukci bytových jader v BD v Brně, popis v poptávce

Poptávám: stavební práce

Popis:
- rekonstrukce bytových jader v BD, Brno-Jundrov“

Zadávací podmínky veřejné zakázky:

1) Předmět zakázky:
- předmětem veřejné zakázky je dodávka stavby rekonstrukce bytových jader v BD, Brno-Jundrov
- podkladem pro zpracování nabídky jsou zadávací podmínky uvedené v této výzvě k podání nabídky včetně všech příloh
- zadavatel požaduje na stavební práce záruku minimálně 60 měsíců
- dílo bude realizováno s platnými předpisy ve výstavbě, platné normy ČSN a podmínkami zakázky
- zhotovitel je zodpovědný za škody na stavbě v případě, že k nim dojde v důsledku provádění zakázky
- veškeré práce je třeba provádět odbornou formou k tomu způsobilou podle příslušných norem a předpisů
- při prováděných pracích je nutno dodržet všechna ustanovení norem a vyhlášek z hlediska BOZP a PO.
Přílohou výzvy k podání nabídky je vzorová podoba smlouvy o dílo, která bude sloužit k uzavření smluvního vztahu s vítězem zadávacího řízení
- zadavatel připouští pouze dále specifikované úpravy vzorové smlouvy uchazečem v rámci přípravy návrhu smlouvy o dílo, který musí být přílohou nabídky a který musí být podepsán oprávněným zástupcem uchazeče
- tento návrh smlouvy musí v plném rozsahu respektovat podmínky uvedené v této výzvě k podání nabídky

Zadavatel připouští pouze následující úpravy vzorové smlouvy:
- doplnění identifikačních údajů uchazeče, identifikačních údajů o osobě oprávněné jednat o věcech technických, finančních částek smluvní ceny, doplnění konkrétních délek záručních lhůt, adresu pro zasílání reklamací a podpis osoby oprávněné jednat za uchazeče ve věcech smluvních – bez možnosti upravovat znění jednotlivých ustanovení smlouvy
- zájemce bude počítat s tím, že předložený návrh smlouvy může být před vlastním uzavřením smlouvy doplněn o další dohodnutá zpřesňující ustanovení, která však nebudou v žádném případě měnit základní podstatné náležitosti smlouvy, kterými jsou obsah, rozsah díla, lhůta a místo plnění, cena díla a další ustanovení uvedená v článcích této výzvy.

2) Název a sídlo zadavatele:
- Brno

3) Doba a místo plnění veřejné zakázky
- předpokládaná lhůta plnění: 8 - 11/2012
- místem plnění: Brno-Jundrov

4) Způsob hodnocení nabídek
- hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena
- nabídková cena bude stanovena a zpracována v rozsahu a způsobem uvedeným v článku 6 této výzvy k podání nabídky
- pro hodnocení nabídek je rozhodná nabídková cena v Kč bez DPH

5) Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů:
- zadavatel požaduje splnění a prokázání:
a) základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením, z jehož obsahu musí být zřejmé, že uchazeč splňuje kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) až j) zákona.
b) profesní kvalifikačních předpoklady – uchazeč doloží:
- výpis z obchodního rejstříku jiné evidence ne starší než 90 dní, je-li v nich uchazeč zapsán - doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad dokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci
c) technické kvalifikační předpoklady - uchazeč doloží:
- přehled realizací alespoň tří obdobných zakázek, stejně tak subdodavatelů s kontaktními údaji na jejich investory
- příslušné doklady není nutno předkládat v originále nebo úředně ověřeném opise.

6) Způsob zpracování nabídkové ceny
- nabídková cena bude uvedena v české měně jako cena nejvýše přípustná, a to v členění na cenu bez DPH, výši DPH, cenu včetně DPH. Musí být zpracována formou položkových rozpočtů dle specifikace předmětů této zakázky popsané v čl. 1 “ Předmět zakázky“ této zadávací dokumentace.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady ke splnění předmětu zakázky včetně nákladů souvisejících se zřízením a provozem staveniště, s provedením veškerých zkoušek a kompletací, dále s poplatky, vedlejšími náklady, předpokládanými riziky, apod. Uchazeč je oprávněn nabídnout zadavateli i jiné, pro zadavatele výhodnější platební podmínky.

7) Lhůta pro podání nabídek
- nabídky mohou uchazeči doručit osobně, poštou, či jiným způsobem v souladu s § 148 odst. 2) zákona v Brně
- lhůta pro podání nabídek končí dne: 18.7. 2012 do 12.00 hodin. V případě doručení nabídky poštou je za okamžik převzetí zadavatelem považováno převzetí nabídky podatelnou zadavatele.
- otevírání obálek proběhne dne 18.7.2012 ve 12.00 hod. v zasedací místnosti v Brně

8) Kontaktní osoby
- viz. kontakt poptávky

9) Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
- nabídka bude předložena v 1 výtisku, bude zpracována v českém jazyce v tištěné formě a podepsána oprávněným zástupcem uchazeče
- zadavatel doporučuje kroužkovou nebo obdobnou vazbu nabídky, vpředu s obsahem obsažených materiálů, doporučujeme dodržovat posloupnost obsahu nabídky.
- krycí list nabídky + oceněný položkový rozpočet
- prokázání kvalifikace
- návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče
- časový harmonogram stavby
- případné další přílohy a doplnění nabídky
- čestné prohlášení o pravdivosti údajů a vázanosti obsahem nabídky

Nabídky doručujte v písemné formě, v uzavřených obálkách opatřených nápisem: „NEOTVÍRAT – NABÍDKA NA REKONSTRUKCE BYTOVÝCH JADER V BD, BRNO-JUNDROV“

Obálky budou uzavřeny a opatřeny razítky uchazečů.
Při převzetí bude nabídka zapsána do seznamu doporučených nabídek a opatřena pořadovým číslem, datem a časovým údajem převzetí.

10) Další podmínky zadávacího řízení na veřejnou zakázku
Uchazeči jsou vázáni svými nabídkami po celou dobu zadávací lhůty, tedy do data uzavření smlouvy s vítězným uchazečem.

11) Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- v průběhu zadávacího řízení změnit, upřesnit nebo doplnit zadávací podmínky, a to písemně všem účastníkům zadávacího řízení shodně, - nevracet uchazečům podané nabídky
- neposkytovat úhradu nákladů, které uchazeč vynaložil na účast v zadávacím řízení na veřejnou zakázku
- zrušit zadávací řízení kdykoliv v průběhu, před nebo po jeho ukončení. Případné zrušení zadávacího řízení bude provedeno stejným způsobem jako jeho vyhlášení.

12) Vyřazení nabídek
Z účasti zadávacího řízení budou vyřazeny nabídky:
- obsahově nekompletní vzhledem k zadávacím podmínkám
- nesplňující požadavky podle zadávacích podmínek
- zjistí-li zadavatel kdykoliv v průběhu zadávacího řízení, že uchazeč uvedl v předložených nabídkách nepravdivé údaje

Vyřazené nabídky se nevyhodnocují. Uchazeče, jehož nabídky byly vyřazeny, informuje zadavatel bezodkladně. Nabídky se uchazečům nevracejí s výjimkou případu, kdy dojde mezi zadavatelem a uchazečem k jiné dohodě. Nabídky zůstanou u zadavatele jako podklad o průběhu zadávacího řízení. Zadavatel může použít podklady a informace v nich uvedené výhradně k hodnocení nabídky.

13) Zadávací podklady k vyzvednutí
- kompletní písemnou výzvu k podání nabídky se všemi přílohami si případný zájemce může vyzvednout u referentky v Brně, vždy v pracovní době v termínu do 18.7.2012 do 9.00 hod.
- tato výzva k podání nabídky bude do doby stanovené pro podání nabídek tj. 18.7. 2012 vyvěšena na úřední desce ÚMČ Brno – Jundrov a tímto bude zveřejněna též způsobem umožňujícím dálkový přístup.

Přílohy:
- příloha č. 1 – Projektová dokumentace včetně položkového rozpočtu
- příloha č. 2 – Krycí list nabídky
- příloha č. 3 – Návrh SoD
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 4 hodinami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Poptávám: rekonstrukci bytových jader v BD v Brně, popis v p...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 4 hodinami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 512 poptávek v celkové hodnotě 223 742 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 591 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Další zajímavé poptávky

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 279 365 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.