Software - program
Stahuje data z:
- Aukro.cz + ze tří různých e-shopů + možno zadávat objednávky telefonické
- importuje data (na příkaz kliknutím na tlačítko Toptrans.cz) do Toptrans.cz – online objednání přepravy, do fakturace atd.
Do programu se automaticky z Aukra a E-shopů importuje:
- datum a čas objednávky
- adresa zákazníka
- kontakt na zákazníka – tel. + e-mail
- číslo objednávky – vzestupně od 1 – přiřazování automaticky
Funkce:
- tlačítko – přeprava – po stisknutí na tlačítko se importují data do online objednávkového programu
- tlačítko – faktura: po stisknutí na tlačítko se vygeneruje faktura
- tlačítko - e-mail – stahuje informace ze všech e-mailových kontaktů, po zmáčknutí tohoto tlačítka program ukáže kompletní e-mailovou komunikaci s e-mailem uvedeným v kontaktu, případně vyhledávání podle jména a příjmení
- tlačítko – plánování tras – propojeno s Gogole Maps – Zadán výchozí bod: Vysoké Mýto, po stisknutí tlačítka plánování tras se uvedená adresa zapíše do Gogle maps. Je důležité, aby používání této funkce bylo uživatelsky jednoduché, aby se například nemuselo z Gogole Maps překlekávat zas do e-shopu, ale rovnou v Gogole Maps vidět objednanou objednávku, atd.
- tyto 4 tlačítka musejí být u každé objednávky, například ve sloupci, který bude v pravo
Nyní objednávky vedeme ručně v Excelu, máme je v řádcích pod sebou, podle data přijetí objednávky + ve sloupcích uvedeny jednotlivé údaje: datum, adresa, zboží atd. Takovéto vedení nám vyhovuje, pouze je pracné, oceňujeme tedy podobný způsob řazení objednávek s možností vyhledávání - do této kolonky se zadá například: číslo objednávky, jméno zákazníka, atd.. a program okamžitě vyhledá danou objednávku – toto je dobré při telefoních dotazech.
Také uvítáme nekonečnou stránku jako je to u MS Excel, aby se nemuselo neustále překlekávat z jedné stránky na druhou.
Vyřízené objednávky se automaticky přesouvají do archívu a na hlavní stránce zůstávají nevyřízené objednávky, tím pádem není nutné listovat mezi i vyřízeným objednávkami.
Stavy objednávek: 1. přijatá, 2. stornována, 3. Odeslána, 4. Doručena – při změně se odesílá automatický e-mail na e-mail uvedený v kontaktu.
Celý program počítá:
- měsíční obrat, počet objednávek, průměrnou cenu objednávky
Pokud máte zájem tento program zhotovit, zašlu Vám přístupy do databáze.
Podmínkou je sepsání smlouvy:
- zhotovení do 50 dnů od podpisu smlouvy, jinak 500,- Kč za každý den
- záloha 50 % předem 50% po předání funkčního programu
Dodatek:
- máme asi 6 dodavatelů, u kterých objednáváme zboží. Chci aby se přijaté objednávky například podle čísla, které bude k danému produktu přiřazeno objednávky řadili do jednotlivých složek. Například produkty začínající číselným kodem na číslo 1 se budou postupně řadit do složky dodavatel komody produkty začínající číselným kódem na číslo 2 se budou řadit do složky dodavatel sedačky. Může být uděláno i jinak, záleží na funkčnostil
Příklad:
- příjde objednávka od zákazníka, objedná si zboží, které nám dodavatel dodá do 10 dnů od objednání. My zboží musíme ale odebírat hromadně po více kusech, sbíráme tedy objednávky a objednávku výrobci zašleme například 1x za 15 dnů, když už máme více objednávek a vyplatí se nám jet pro zboží – (na e-shopu uvedena doba dodání 30 dnů).
Přihlásim se tedy do tohoto programu, názvy objednaných produktů budou řazeny v řádkách pod sebou. Řazení podle data přijetí.
Zobrazovat se bude tedy pouze:
- název produktu, počet ks, barva, rozměr.
- Tento program by nám měl usnadnit přípravu objednávek k výrobci, měl by být přesný, co se týče ceny. Bylo by dobré umístit tlačítko ,, importovat do MS Word,, - poté pouze přepískat výrobci.
Celková cena poptávky:
- 50.000,- Kč
Profil zákazníka: fyzická osoba z Pardubického kraje
Děkujeme za nabídku.