Přihlášení

nebo
Ilustrativní obrázek
Publikováno
2. 3. 2012 13:06
Identifikátor
1402404
Předpokládaná hodnota
20 — 50 000 Kč
Poptávající
Firma, Vysoké Mýto zadáno 14 poptávek

Počítačový program - stahování, import dat, usnadnění objednávek, popis v poptávce

Software - program

Stahuje data z:
- Aukro.cz + ze tří různých e-shopů + možno zadávat objednávky telefonické
- importuje data (na příkaz kliknutím na tlačítko Toptrans.cz) do Toptrans.cz – online objednání přepravy, do fakturace atd.

Do programu se automaticky z Aukra a E-shopů importuje:
- datum a čas objednávky
- adresa zákazníka
- kontakt na zákazníka – tel. + e-mail
- číslo objednávky – vzestupně od 1 – přiřazování automaticky

Funkce:
- tlačítko – přeprava – po stisknutí na tlačítko se importují data do online objednávkového programu
- tlačítko – faktura: po stisknutí na tlačítko se vygeneruje faktura
- tlačítko - e-mail – stahuje informace ze všech e-mailových kontaktů, po zmáčknutí tohoto tlačítka program ukáže kompletní e-mailovou komunikaci s e-mailem uvedeným v kontaktu, případně vyhledávání podle jména a příjmení
- tlačítko – plánování tras – propojeno s Gogole Maps – Zadán výchozí bod: Vysoké Mýto, po stisknutí tlačítka plánování tras se uvedená adresa zapíše do Gogle maps. Je důležité, aby používání této funkce bylo uživatelsky jednoduché, aby se například nemuselo z Gogole Maps překlekávat zas do e-shopu, ale rovnou v Gogole Maps vidět objednanou objednávku, atd.

- tyto 4 tlačítka musejí být u každé objednávky, například ve sloupci, který bude v pravo

Nyní objednávky vedeme ručně v Excelu, máme je v řádcích pod sebou, podle data přijetí objednávky + ve sloupcích uvedeny jednotlivé údaje: datum, adresa, zboží atd. Takovéto vedení nám vyhovuje, pouze je pracné, oceňujeme tedy podobný způsob řazení objednávek s možností vyhledávání - do této kolonky se zadá například: číslo objednávky, jméno zákazníka, atd.. a program okamžitě vyhledá danou objednávku – toto je dobré při telefoních dotazech.

Také uvítáme nekonečnou stránku jako je to u MS Excel, aby se nemuselo neustále překlekávat z jedné stránky na druhou.

Vyřízené objednávky se automaticky přesouvají do archívu a na hlavní stránce zůstávají nevyřízené objednávky, tím pádem není nutné listovat mezi i vyřízeným objednávkami.

Stavy objednávek: 1. přijatá, 2. stornována, 3. Odeslána, 4. Doručena – při změně se odesílá automatický e-mail na e-mail uvedený v kontaktu.

Celý program počítá:
- měsíční obrat, počet objednávek, průměrnou cenu objednávky

Pokud máte zájem tento program zhotovit, zašlu Vám přístupy do databáze.

Podmínkou je sepsání smlouvy:
- zhotovení do 50 dnů od podpisu smlouvy, jinak 500,- Kč za každý den
- záloha 50 % předem 50% po předání funkčního programu

Dodatek:
- máme asi 6 dodavatelů, u kterých objednáváme zboží. Chci aby se přijaté objednávky například podle čísla, které bude k danému produktu přiřazeno objednávky řadili do jednotlivých složek. Například produkty začínající číselným kodem na číslo 1 se budou postupně řadit do složky dodavatel komody produkty začínající číselným kódem na číslo 2 se budou řadit do složky dodavatel sedačky. Může být uděláno i jinak, záleží na funkčnostil

Příklad:
- příjde objednávka od zákazníka, objedná si zboží, které nám dodavatel dodá do 10 dnů od objednání. My zboží musíme ale odebírat hromadně po více kusech, sbíráme tedy objednávky a objednávku výrobci zašleme například 1x za 15 dnů, když už máme více objednávek a vyplatí se nám jet pro zboží – (na e-shopu uvedena doba dodání 30 dnů).
Přihlásim se tedy do tohoto programu, názvy objednaných produktů budou řazeny v řádkách pod sebou. Řazení podle data přijetí.

Zobrazovat se bude tedy pouze:
- název produktu, počet ks, barva, rozměr.

- Tento program by nám měl usnadnit přípravu objednávek k výrobci, měl by být přesný, co se týče ceny. Bylo by dobré umístit tlačítko ,, importovat do MS Word,, - poté pouze přepískat výrobci.

Celková cena poptávky:
- 50.000,- Kč

Profil zákazníka: fyzická osoba z Pardubického kraje

Děkujeme za nabídku.
Kontakt na zákazníka Pokud jste registrovaný dodavatel, přihlaste se.

Tuto poptávku Vám ZDARMA ověříme!

Zanechte nám na sebe kontakt. Dáme Vám vědět, zda je poptávka stále aktuální.

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 23 minutami.

Pro více informací vyplňte údaje níže.

Počítačový program - stahování, import dat, usnadnění objedn...

Odeslat
Poslední ověření podobné poptávky proběhlo před 23 minutami.

Výhody pro dodavatele

Jaká zakázka bude ta vaše?

Za posledních 7 dní bylo přidáno 1 226 poptávek v celkové hodnotě 355 562 000 Kč. Zjistěte, která z nich bude ta vaše.

Zakázky bez dodavatele.

1 548 poptávek zatím nemá žádnou nabídku. Pošlete jim svoji nabídku a získejte prvního zákazníka z ePoptávka.cz ještě dnes.

ePoptávka se vyplatí.

Firmy získají z ePoptávka.cz měsíčně 3 zakázky v průměrné hodnotě 82 452 Kč. Začněte proto hned.

Co říkají naši klienti

Co je ePoptávka.cz

ePoptávka.cz je největší poptávkový systém v České republice, který využívá 280 813 dodavatelů ze všech oborů podnikání. Měsíčně zpracujeme přes 11 tis. poptávek ve finančním objemu více než 7 mld. Kč.

Používají nás úspěšné firmy
Loga našich partnerů

Tato stránka v rámci poskytování služeb využívá cookies. Nastavení používání a dostupnosti cookies můžete upravit v nastavení prohlížeče.

Chráníme Vaše osobní údaje v souladu s nařízením Evropské unie o GDPR. Detaily zde.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. ráda poskytuje pomoc potřebným ♥️. Všechna práva vyhrazena.